Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöä, jos aikuinen nainen seurustelee muusikon kanssa.

Vierailija
06.06.2015 |

Kyllä aikuisella naisella pitäisi jo olla jalat maassa. Pitäisi tajuta, että ei tuollainen toimi. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:38"]

Minä olen itse muusikko, ja mieheni on myös. Meidän suhde on vieläkin yhtä tulinen kun sen alkaessa 10 vuotta sitten (oltiin 20v), ja rakkaus musiikkiin yhdistää meitä. Ai niin, vieläpä rock muusikoita ollaan. Jaiks!

[/quote]

Muusikoksi voinee itseään kutsua vasta kun elättää itseään musiikilla? Ei jos soittelee hikisellä treenikämpällä ja vetää parit coverkeikat häissä kesäisin Haukiputaan nuokkarin tiloissa.

Vierailija
2/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:43"]70-80-luvulla ei ollut euroja, sori.
[/quote]

No voi jumalauta. Tulitko nyt iloiseksi? Auttoiko tuo siihen ahdistukseesi, kun sait nusauttaa pilkkua?
T.15v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:38"]

Minä olen itse muusikko, ja mieheni on myös. Meidän suhde on vieläkin yhtä tulinen kun sen alkaessa 10 vuotta sitten (oltiin 20v), ja rakkaus musiikkiin yhdistää meitä. Ai niin, vieläpä rock muusikoita ollaan. Jaiks!

[/quote]

Muusikoksi voinee itseään kutsua vasta kun elättää itseään musiikilla? Ei jos soittelee hikisellä treenikämpällä ja vetää parit coverkeikat häissä kesäisin Haukiputaan nuokkarin tiloissa.
[/quote]

Sanoinko että emme keikkaile? En sanonut. Asutaan losissa, ja keikkaillaan. Bändiä en täällä julkaise.
-15

Vierailija
4/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

Sanoinko että emme keikkaile? En sanonut. Asutaan losissa, ja keikkaillaan. Bändiä en täällä julkaise.
-15
[/quote]

Nyt olemme lomalla suomessa.
-15

Vierailija
5/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:38"]

[/quote]Ette ole vielä ymmärtäneet että tuo ei toimi, ehkä sinulla naisena ei ole jalat tarpeeksi maassa tajutaksesi sen.

Vierailija
6/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:36"]Rokkarit panee useasti aina, jotain kuppasia faneja ja saa kaikki taudit. [/quote] Joo taas tämä idioottimainen klisee. Tuo ei ole totta. Ehkä 70-80-luvulla vedettiin kamaa ja pantiin viiden euron huoria vessassa, mutta nykyään rokkarit ei enää ole sellaisia. Tottakai niitäkin löytyy, mutta ihan normaaleita ihmisiä, normaaleilla parisuhteilla ne rokkaritkin on. T.15v

[/quote]

Hoho, lähes keltä tahansa rokkarilta saa halutessaan.

Vierailija
7/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:29"]

No kenen kanssa niiden aikuisten muusikoiden pitäisi seurustella, lasten vai?

[/quote]Samaa minäkin ajattelin, mieluummin aikuisen naisen kuin lapsen kanssa.

Vierailija
8/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:36"]Rokkarit panee useasti aina, jotain kuppasia faneja ja saa kaikki taudit.
[/quote]

Joo taas tämä idioottimainen klisee. Tuo ei ole totta. Ehkä 70-80-luvulla vedettiin kamaa ja pantiin viiden euron huoria vessassa, mutta nykyään rokkarit ei enää ole sellaisia. Tottakai niitäkin löytyy, mutta ihan normaaleita ihmisiä, normaaleilla parisuhteilla ne rokkaritkin on.
T.15v
[/quote]
Kannattaisiko ennemmin opetella kirjoittamaan kuin patjailla surkean bändin runkuille?

Vierailija
9/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:36"]Rokkarit panee useasti aina, jotain kuppasia faneja ja saa kaikki taudit.
[/quote]

Joo taas tämä idioottimainen klisee. Tuo ei ole totta. Ehkä 70-80-luvulla vedettiin kamaa ja pantiin viiden euron huoria vessassa, mutta nykyään rokkarit ei enää ole sellaisia. Tottakai niitäkin löytyy, mutta ihan normaaleita ihmisiä, normaaleilla parisuhteilla ne rokkaritkin on.
T.15v
[/quote]
Kannattaisiko ennemmin opetella kirjoittamaan kuin patjailla surkean bändin runkuille?
[/quote]
En ole bändissämme antanut muille kuin basistille, laulajalle, torvisektiolle ja kahdelle roudarille.
T.15v

Vierailija
10/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 15v, kerro lisää millaista oli 70-luvulla.

Vierailija
11/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, mitähän tuo oma muusikkoni nyt tuumaa kun minun on ilmeisesti pakko jättää hänet. Ap, välitänkö viestisi myös hänen työkavereidensa vaimoille ja tyttöystäville? Entä soittokunnan kapellimestarin vaimolle?

Vierailija
12/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:36"]Rokkarit panee useasti aina, jotain kuppasia faneja ja saa kaikki taudit.
[/quote]

T.15v
[/quote]
[/quote]
En ole bändissämme antanut muille kuin basistille, laulajalle, torvisektiolle ja kahdelle roudarille.
T.15v
[/quote]

Hah hah. Hauskaa esiintyä minuna. Joo, hankkikaa elämä.
T.15v

Vierailija
13/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:36"]Rokkarit panee useasti aina, jotain kuppasia faneja ja saa kaikki taudit. [/quote] Joo taas tämä idioottimainen klisee. Tuo ei ole totta. Ehkä 70-80-luvulla vedettiin kamaa ja pantiin viiden euron huoria vessassa, mutta nykyään rokkarit ei enää ole sellaisia. Tottakai niitäkin löytyy, mutta ihan normaaleita ihmisiä, normaaleilla parisuhteilla ne rokkaritkin on. T.15v

[/quote]

Anna mä arvaan.. Oot belieber? 

Vierailija
14/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Mitäs sen on väliä, mikä se ihminen on ammatiltaan jos toista rakastaa ja kaikki toimii? It's all about love <3

Vierailija
15/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa rokkarin kanssa ja meillä on lapsia. Keikat kaukana kotoa on toki otollisia tilaisuuksia monesti päästä pettämään, mutta arvaas mitä. Mulla on senverran kusta päässä, että ensinnäkään en usko että mun miestä ne känniset akat yleisössä kiinnostaa, mutta vielä vähemmän uskon, että ne kiinnostaisi enemmän kun minä ja kaikki mitä meillä on.

Ja itseasiassa, jos nyt jotakin tyrkylle sattuvaa päätyisi keikan jälkeen panemaan, niin mun maailmani ei siihen kaadu. Meillä on paljon enemmän enkä usko että kukaan voi mun paikkaani viedä, vaikka kuinka päin antaisi keikan jälkeen itseään käyttää.

Nyt varmaan joku sanoo että mulla on huono itsetunto, mutta mun mielestä sellanen on taas mustasukkaisilla naisilla, jotka luulee ettei mies ikinä muita näe. Minä tiedän että näkee, mutta tiedän myös olevani muita ylempänä. :) Ja mä saan kiksejä siitä, kun näen kuinka muut naiset kuolaa mun miestä. Ja siitä, kun jotkut raukat luulee, että se asiaan kuuluva flirtti on jotain henkilökohtaista ja että voisivat mun asemaa uhmata. In your dreams, darlings. :)

Jos on sellaisia itsetunto ongelmia, että tuntuu että mies pistää vaihtoon heti kun tulee tilaisuus, ei kannata ottaa rokkaria. Niillä niitä tilaisuuksia kyllä tulee. :)

Vierailija
16/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli nuorempana aika tunnetussa bändissä soittamassa, edelleen tekee keikkaa mutta on kuitenkin päivätyössä. En yhtään osais kuvitella että saattais pettää, on nimittäin niin kiltti ja kunnollinen mies kuin olla voi. Joskus utelin että oliko nuorempana keikan jälkeen naisia jonoksi asti, mies oli vähän ihmeissään, ei kuulemma ollut ajatellut että bändissä soittamalla voisi saada :D

Vierailija
17/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkaa tekevillä rokkareilla on tietysti paljon tilaisuuksia pettää, mutta se pettääkö ihminen vai ei on silti kiinni luonteesta eikä ammatista. Yhtä lailla se työmatkoja tekevä toimistorotta voi pettää. Tai tavallinen kiltti päivätyötä tekevä perheenisä, jos sille päälle sattuu.

29, sotilasmuusikon ja harrastelijarokkarin vaimo

Vierailija
18/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvat muusikot oikeasti ovat menestyneitä. Ja aika useat vähän sellaisia "renttuja". Ei nyt mitään varsinaisia loistosaaliita siis jos siinä mielessä ajattelee. Tuskinpa naisetkaan heistä haluavat sen kummempaa kuin yhden illan hupia.

Vierailija
19/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:16"]Aika harvat muusikot oikeasti ovat menestyneitä. Ja aika useat vähän sellaisia "renttuja". Ei nyt mitään varsinaisia loistosaaliita siis jos siinä mielessä ajattelee. Tuskinpa naisetkaan heistä haluavat sen kummempaa kuin yhden illan hupia.
[/quote]

Mun mielestä ihminen joka saa tehdä työtä jota rakastaa, on jo sinänsä menestynyt.

Ja ihminen jolla on jokin palava intohimo, on kiinnostava. Luova ihminen on kiinnostava. Siinä pari syytä, mikä muusikoissa vetää.

En vaihtaisi rikkaaseen toimistotyöntekijään, jolla ei ole päivästään muuta kerrottavaa kun se että mitä söi lounaaksi. Ja harrastaa tasan perjantaisin työporukan kanssa sulkapalloa, tai sitten pelkkää emmerdalen katsomista.

Ei siis sillä, että kaikki muut kun muusikot olisi sellaisia, mutta yritän vain vastakohta esimerkin avulla havainnollistaa mistä piirteistä itse muusikoissa pidän.

Ja makuja on monia, itse pidän kuluneita farkkuja vetävämpänä kuin v-kaula-aukko neuleliivejä...

Ja mulla on ainakin hieno perhe tällaisen "rentun" kanssa, ei yhden illan juttu. <3

Vierailija
20/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muusikko voi mielestäsi olla aikuinen, työllään toimeen tuleva ja jopa pitkälle koulutettu? Oletpa todella asenteellinen! Kaikki eivät ole pääjohtajia tai huippukirurgeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän