Miksi jotkut katsovat raskausmahaa todella pahasti?
Olen nyt taas kolmannen lapsen kanssa huomannut tämän, että jotkut (varsinkin naiset) katsovat vauvamahaa pahasti. Ei tähän joka päivä törmää, mutta silloin tällöin. Miksi näin?
Kommentit (75)
HAH, en polta enkä juo. Tänään oli päällä hyvinkin siistit vaatteet kun kaupassa eräs nainen todella avoimen vihaisesti tuijotti. Edes sormus ei puuttunut sormesta :) ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:21"]Jos vaikka sun kullannuput riehuu niin voi tulla ajatus miks lisäännyt jos et osaa kasvattaa edellisiäkään
[/quote]
Olin tällä kertaa ihan yksin. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:21"]HAH, en polta enkä juo. Tänään oli päällä hyvinkin siistit vaatteet kun kaupassa eräs nainen todella avoimen vihaisesti tuijotti. Edes sormus ei puuttunut sormesta :) ap
[/quote]
oisit kysyny
Voi olla naisia joille oma lapsettomuus on todella kipeä paikka, tai maailmanpelastajia joiden mielestä jokainen uusi ihminen tähän maailmaan saisi jäädä syntymättä.
Muiden lisääntyminen ei minulle kuulu, mutta aina en voi peittää inhoani, vaikka usein olenkin ihan normaalisti vauvamahaisten kanssa. Minusta ihmisten ei pitäisi lisääntyä, mutta se nyt vain on minun mielipiteeni. Ja kyllä, katson todella pahasti, nainen jos juo tai polttaa raskaana. Olen siis mies.
Tunnen henkilökohtaisesti kaksi tuollaista mulkoilijaa. Toinen katkeroitunut omasta lapsettomuudestaan yrityksistä huolimatta. Toinen katkera, kun ei ole löytänyt miestä ja ei näin ollen ole saanut lasta edes yritettyä. Molemmat avoimen vihamielisiä perheellisiä ja erityisesti raskaana olevia kohtaan. Rasittavia ihmisiä.
sä nyt vaan kuvittelet. tai sitten olet yksinkertaisesti idioottimaisen ylimielisen oloinen. tai miettivät miksi olet noin perkeleen lihava.
Saatan katsoa pahalla, koska olen kateellinen siitä että joku on saanut enemmän kuin yhden lapsen. Myös pettynyt siihen, että tämäkin potentiaalinen kaveri haluaa keskittyä pohjimmiltaan entistä syvemmälle vain omaan perheeseen. Oikeasti haluaisin itsekin ehkä toisen lapsen mutta enpä tiedä tuleeko enää. Miestä ei kiinnosta. Tai olisi edes kavereita, mutta kaikki naiset ovat kiireisiä oman perheen kanssa. Sitten nuo useampilapsiset pukkaavat lisää lapsia kaveriksi omille lapsilleen, sisaruksiksi. Kuka kaveeraisi minun tai ainoan lapseni kanssa? Sitten naisilla on vielä selkeä nokkimisjärjestys lapsimäärän ja laadun (tyttö vai poika) suhteen. Ehkä ensimmäinen ajatukseni on että "just... tää on toivoton tapaus". Tosi harva nainen kykenee näkemään muuta kuin oman tilanteensa. Yksikin päivä näin liikenteessä pari mammaa joilla oli tasan saman ikäiset vauvat mukana. Just tommosta ällöä elämänvaihekaveruutta mä inhoan. Ja kun joku on raskaana... no sen ajatukset pyörii just omassa navassa. On mullakin mun tilanne mutta ketä kiinnostaa? Kai mä jotain alemmuutta tunnen... Siinä ajassa missä itse olen saanut yhden lapsen niin jotkut pukkaa jo neljättä tai viidettä ja niin... mä haluisin kavereita mutta elämäntilanteet ei natsaa... tai asenne... siks mä mulkoilen toisten mahoja varsinkin jos on jo useamman lapsen saanut... mutta riippuu ihmisestä. Jotkut mammat on ihan jees ja haluavat ehkä jutskata joskus minunkin kanssa ja kysyä mitä mulle kuuluu eikä vaan selosta mitä eka toka ja kolmas lapsi teki ja kun yksi asia on käyty läpi niin aloittaa saman kierroksen uudestaan... näin meillä ja teillä ja mun eka toka ja kolmas lapsi... minä, mun mies ja miehen perhe ja mun porukat ja plääh... niin... no mä oon vaan mä ja mun ainokainen ja mies... jotkut ne oikein nauttivat huomiosta ja mikäs siinä. Kyllä mäkin nauttisin mutta tasan ei käy.... ketään kiinnosta mä ja mun ainokainen... kun kaikkia kiinnostaa vaan se oma setti.
Mun mielestä raskausvatsa on todella ruma. Varsinkin kun sitä oikein vaatteilla korostetaan. Hoiputaan sivulta toiselle, kuin Ahtisaari. Hierotaan sitä, painetaan kädellä alaselkää ikään kuin nojattaisi siihen, istutaan haarat auki ja siihen yhdistettynä turvonnut kroppa, finninen naama, hiki kesäisin.. Voin sanoa että itseäni ainakin kuvotti oma ulkonäkö ja halusin vaan vatsasta mahdollisimman pian eroon.
Mun mielestä raskauspötsit on ällöttäviä. Ei eroa kaljamahasta mitenkään. Kuka kehtaa liikkua maha pitkällä ihmisten ilmoilla.
Raskausmaha on ihana, itse aina hymyillen katselen. Hymyile sä niille nirppanokille! :)
Ainoa syy jonka keksin (ton tupakoinnin ja alkoholin lisäksi) katsoa tahtomattani pahasti on se, että katsoisin jonkun raskausmahaa ja ajattelisin, että "Onneksi en ole raskaana! Huh!". Pidin omista raskauksistani ja pikkuvauva-ajasta ja synnytys, no ei, niistä en pitänyt. Mutta jos näen esim. nyt kun omat ovat jo ohittaneet vauvaiän, raskaana olevan äidin, en kadehdi pätkääkään. Olen aidosti onnellinen ettei minulla ole synnytystä ja valvomista edessä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:15"]
Miksi jotkut katsovat raskausmahaa todella pahasti?
Olen nyt taas kolmannen lapsen kanssa huomannut tämän, että jotkut (varsinkin naiset) katsovat vauvamahaa pahasti. Ei tähän joka päivä törmää, mutta silloin tällöin. Miksi näin?
[/quote]
olet todella pahasti harhainen henkilö.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:59"]Voi että jaksaa huvittaa nämä päivästä toiseeen palstalla yököttelevät lastenvihaajat ja vanhempien syyllistäjät.
[/quote]
En usko, että oikeasti olet huvittunut. Pikemminkin ärsyyntynyt.
Itse koen, että sitä katsellaan hymyillen jos katsotaan, ei koskaan paheksuvasti!?
Musta se on vaan ruman näköistä kun raskaana olevat naiset kävelevät kadulla mahat ojossa "kattokaa mun mahaa!" Guess what, KETÄÄN ei kiinnosta :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:52"]Musta se on vaan ruman näköistä kun raskaana olevat naiset kävelevät kadulla mahat ojossa "kattokaa mun mahaa!" Guess what, KETÄÄN ei kiinnosta :D
[/quote]
Ihan ku kukaan koittais saada just sua huomaamaan sen mahan? Onko tullut mieleen et ehkä niitäkään ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipide?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:51"]Itse koen, että sitä katsellaan hymyillen jos katsotaan, ei koskaan paheksuvasti!?
[/quote]
Minä myönnän katsovani paheksuen.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:51"]Itse koen, että sitä katsellaan hymyillen jos katsotaan, ei koskaan paheksuvasti!?
[/quote]
Minä myönnän katsovani paheksuen.
[/quote]
Mutta miksi?
Jos vaikka sun kullannuput riehuu niin voi tulla ajatus miks lisäännyt jos et osaa kasvattaa edellisiäkään