Miksi jotkut katsovat raskausmahaa todella pahasti?
Olen nyt taas kolmannen lapsen kanssa huomannut tämän, että jotkut (varsinkin naiset) katsovat vauvamahaa pahasti. Ei tähän joka päivä törmää, mutta silloin tällöin. Miksi näin?
Kommentit (75)
Mua ainakin ihmetyttää tää nykyinen raskausmuoti, että mahdollisimman kireet vaatteet päälle jotta varmasti näkyy se maha, ja mielellään vielä se napa siellä turvokkina. Se vaan on kamalan näköistä. Vanhanajan äitiysmekot takaisin, kiitos.
Ap seuraavan kerran kun joku katsoo ilkeästi sun mahaa niin kysy suoraan mitä tuijotat noin häijysti
Minulla on ns. bitchy resting face, eli jos en erikseen vedä naamalle täyttä hymyä, näytän hyvin vittuuntuneelta, tai näin on ainakin tarpeeksi moni sanonut. Anteeksi, mutta katsoin vain ihan neutraalisti mahaa.
Ihme vastauksia :D Olen itsekin tietoinen siitä että maailmassa on jo liikaa ihmisiä, mutta en kyllä syyllistäisi siitä jotain vastaan tulevaa raskaanaolijaa. Ja ihan kuin se maha pitäisi piilottaa huolellisesti johonkin äitiyskaapuun, kun ihmisiä niin vituttaa kun joku kulkee maha pystyssä "liian" kireissä vaatteissa. Tai ylipäätään kulkee ihmisten ilmoilla. HALOO, kyllä niillä odottavilla äideilläkin on menoja vai pitäisikö vain kykkiä kotona häpeämässä mahaansa, jättäytyä pois töistä ja pistää mies hoitamaan kauppareissut ja kaikki.
Onhan näitä juttuja AV:llä kun joku mummeli on tullut haukkumaan odottajaa teiniäidiksi ja huoraksi. Tai sitten joku satunnainen spurgu on tullut päin naamaa kyseenalaistamaan odottajan parisuhdestatuksen. Ihan kuin raskaana oleva ei saisi liikkua missään yksin, aina pitäisi olla mies mukana. Ällöttää kyllä miten naisesta tulee raskaana ollessaan vain hautomakone ja tuntemattomat sitten kyselevät henkilökohtaisia asioita ja lääppivät mahaa ilman lupaa.
Onneksi olen vela, ei tarvi sietää ikinä tuollaista paskaa. Itse veikkaisin että ihmiset yleensä vain vilkaisevat vähän pitempään, niin kuin mitä tahansa silmiinpistävää, niinkuin vaikka erikoinen kampaus jollakin.
Onhan se vähän friikin näköinen. Kyllähän todella lihavia tai kääpiöitä yms vammaisiakin katsotaan sivusilmällä. Osa ihmisistä osaa peittää sen, osa ei.
Oletko mamu?
Voisin kuvitella katsovani niitä pahasti. Jos ei pysty elättämään itseään, ei pitäisi tehdä lisää lapsiakaan. Inhottaa, että ne lisääntyvät täällä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:54"]
[quote author="shatteredslashK" time="06.06.2015 klo 18:23"]Muiden lisääntyminen ei minulle kuulu, mutta aina en voi peittää inhoani, vaikka usein olenkin ihan normaalisti vauvamahaisten kanssa. Minusta ihmisten ei pitäisi lisääntyä, mutta se nyt vain on minun mielipiteeni. Ja kyllä, katson todella pahasti, nainen jos juo tai polttaa raskaana. Olen siis mies. [/quote] Sama juttu. Olen antinatalisti, ja minusta lisääntyminen on julminta, mitä ihminen voi tehdä.
[/quote]
Muah! Antinatalisti! Siinäpä erikoisuudentavoittelija kerrakseen! :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:10"]
Ehkä ovat kateellisia? Tai jos luulevat että olet vain lihava ja katsovat siksi pahasti?
[/quote]
Miksi monet haluavat kuvitella kaiken aina tarkoittavan kateutta? Jos katson jotakin kaameaa rämisevää autonromua liikennevaloissa, olen siis kateellinen. Jos katson jonkun naisen käsipuolessa örveltävää känniääliötä, olen siis kateellinen. Jos katson jonkun röllyköitä ja tursoja narutopissa, olen siis kateellinen.
Jos kyse onkin vastakkaisesta ajattelusta siinä katsomisessa? Onko sellainen mahdollisuus käynyt mielessä?
[/quote]
Aamen! Jos yhtään sanoo, että olen onnellinen omista lapsistani joku vela ottaa tämän henkilökohtaisena loukkauksena ja sanoo, että olen vain kateellinen hänen elämälleen! Wtf, mulle on ihan sama tekeekö joku lapsia vaiko ei.
Olen pahoillani jos mukaisen pahasti. Lapseni kuoli kohtuun ja olen hirveän vihainen elämälle. En oikeasti kuitenkaan tarkoita pahaa.
Jotkut katselee minunkin mahaa en oo raskaana,Olen vähän pyöristynyt ei silti tarvi vahrata ja luulla omiansa
Miettivät, että vittu toi on saanu, mut itse eivät ole saanut kahteen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:29"]
Oletko mamu?
[/quote]
ap?
maailmassa liikaa ihmisiä?Oikeesti sanooko joku tuollasta suomessa?Jumankauta noi yöntimot sikiää tuolla afrikassa kun jänöpuput ja te vaivaatte tyhmää pientä päätänne suomalaisten lapsien tekemisellä?Jumalauta on tyhmiä ämmiä!!!!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:51"]Itse koen, että sitä katsellaan hymyillen jos katsotaan, ei koskaan paheksuvasti!?
[/quote]
Minä myönnän katsovani paheksuen.
[/quote]
Sinua ei huomaa kukaan niin ei sillä ole väliä mitä ja miten katsot.