Miksi jotkut katsovat raskausmahaa todella pahasti?
Olen nyt taas kolmannen lapsen kanssa huomannut tämän, että jotkut (varsinkin naiset) katsovat vauvamahaa pahasti. Ei tähän joka päivä törmää, mutta silloin tällöin. Miksi näin?
Kommentit (75)
Ne ovat vauvoja vihaavia ihmisiä joiden tekee mieli alkaa saarnata sinulle että on vastuutonta tehdä lapsia tähän maailmaan ja koirat ja kissat ovat paljon ihanampia ja tärkeämpiä kuin lapset.
En kyllä yleensä katso, mutta silloin katson jos sitä oikein tyrkytetään ja vyörytään päälle. Mielestäni raskausmahat ovat ällöttäviä. Hyi! En muutenkaan välitä lapsista.
Kuvittelet vaan varmaan. Mun mahaan ei ketään kiinnittänyt mitään huomiota. Tosin maha ei ollut kauhean iso ja varmaan näytin lähinnä vaan ylipainoiselta.
Huomannut ihan saman..vauvamaha tuntuu oevan niin hyvässä kuin pahassakin joku kohde mitä saa arvostella ulkopuolisten taholta.Yleensäkin vauvat ja lapsiperheet on nykyään sellaista jonka jokainen saa ottaa hampaisiinsa ja jäystää..totuttele olemaan ihmiskunnan pohjasakkaa masuinesi ja lapsinesi ja kulje katse maassa niin pääset helpommalla.Ihmiset vaan on ihan perseestä!!
Se on jännä miten raskaana olevat kuvittelevat kaikkien olevan kiinnostuneita juuri heistä ja heidän mahoistaan. Useimmat mahtavat olla omissa ajatuksissaan ja silmät seilaa omaa tietään. Miksi tuntemattomien röllyköille pitäisi hymyillä tai niitä ihastella?
Minäkin veikkaan, että kuvittelet vaan. Jos joku sattuu vähän pidempään katsomaan eikä ihastelekaan mahaa suureen ääneen, luulet heti että katsoo "pahasti".
Miksi raskausvatsan pitäisi ylipäätään herättää huomiota, suuntaan tai toiseen? Se lienee kuitenkin aika luonnollinen ilmiö, eivätkä kaikki jaksa siihen reagoida yhtään mitenkään.
En ole koskaan moiseen törmännyt. En edes vaikka itse sain 130 kiloisena kaksoset. Tai ehkä en kyylännyt ja analysoinut tarpeeksi tarkkaan kaikkien ihmisten ilmeitä...
Katson yleensä ihan neutraalisti, joskus ihaillen, jos näen oikein kauniin vauvamahan. Jos rööki palaa huulessa tai vauvamahainen äiti keskittyy juuri huutamaan pienelle taaperolleen antaumuksella, saatan katsoa vähän toisella tapaa. En kuitenkaan jää kenenkään mahoja tuijottelemaan.
Monesti odottavilla äideillä saattaa olla sellainen olo, että toiset mukamas heitä tuijottavat, varsinkin, jos eivät ole itse ihan sinut vauvamahansa tai ulkonäkönsä kanssa.
Minä aina alan ajatella tosi lapsellisesti vauvamahan nähdessäni, että hih, toi on harrastanut seksiä!
Ehkä ovat kateellisia? Tai jos luulevat että olet vain lihava ja katsovat siksi pahasti?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:04"]
En ole koskaan moiseen törmännyt. En edes vaikka itse sain 130 kiloisena kaksoset. Tai ehkä en kyylännyt ja analysoinut tarpeeksi tarkkaan kaikkien ihmisten ilmeitä...
[/quote]
Kukaan ei niiden ihrojen seasta mitään raskausmahaa edes huomannut, ilmiselvää.
Emme ole vastuussa kuin omista ajatuksistamme,katseista ja puheista.
Että jos on onnellinen niin käytös ja kohtaaminen on fiksua.
Kuka mamma muka polttaa tupakkaa mahan kanssa julkisilla???Ei kukaan!!!!Itte vetelen sauhuni salassa ja häpiän!!!
Mullehan tultiin ihan sanomaankin, ettei teinien kannata lisääntyä.. Ja sanottiin, että lapseni otetaan ikäni takia huostaan ym ym.
Kyllä ne suut hiljeni kun sanoin olevani 26v. Olen siis ihan oikeasti kamala babyface ja näytän siltä että olisin n. 17v..
Itse katson ällöksyen usein siksi, että se maha nyt vaan on ällöttävän näköinen.
Mulle on kerrottu syyksi että ei voi ollenkaan katsoa raskaana olevia koska tulee heti oksennus. Ehkä joku tuollainen fobia on olemassa...
Onpa täällä katkeraa ja elämäänsä kyllästynyttä porukkaa tänään(kin)! Ap, anna ihmisten katsoa, jos katsovat. Mulla on monta lasta ja en muista yhtään kertaa, että ois rumasti katsottu. Tai sit en vain huomaa semmoista. Itsekään en kyllä juuri kiinnitä kenekään vauvavatsoihin huomiota, jos ei nyt iholle tule..lisääntyminen on maailman luonnollisin asia. Ja jos jollekin ei ole, niin sitten ei ole.
Luulisin, että se johtuu siitä, että raskausmaha näyttää vähän irvokkaalta. Ikäänkuin pullistunut vatsa jonka sisällä on joku alien..
Mutta AP kannattaa miettiä kuvitteletko vain sellaisen katselun? Onko sinulla muitakin mt-ongelmia? Oletko kertonut neuvolassa, että "vatsaani katsotaan todella pahasti"? Kannattaa ehdottomasti kertoa.