Mikä sinua ärsyttää eniten av-palstassa?
Mua ärsyttää joidenkin tapa kommentoida jotain toisen kommenttia laittamalla vain pelkän :D-hymiön.
Arghh!!!!
Kommentit (56)
Arvatkaa mikä on todella hämmästyttävää? Että kukaan ei vastannut tähän aloitukseen pelkällä hymiöllä. Putoan tuolilta ihmetyksestä. Ehkä ihmiskunnalla on vielä toivoa!
Ihmisten ilkeys, typeryys ja yksisilmäisyys. Oma napa on maailman keskipiste. Tykkäisin lukea keskusteluja, joissa on näkökulmaa. Tyhjänpäiväinen provoaminen tyyliin "nainen aiheuttaa itse raiskaukset omalla pukeutumisellaan" ym. jankuttava scheisse väsyttää myös.
Ihmiset jotka ei ymmärrä minun pessimististä sarkasmia. Huumoritonta porukkaa täällä. Tai sitten minä oon vaan niin "vitun teini" ettei kukaan ymmärrä.
T.15v
Miesasiamiehet eli naisvihaajat ja heidän käyttämänsä törkeä kieli.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]Miesasiamiehet eli naisvihaajat ja heidän käyttämänsä törkeä kieli.
[/quote]
Ai, minua taas ääreisfeministit. Ai saatana.
T.15v
Eniten ärsyttää kilometrin mittaiset lainaukset.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:50"]Arvatkaa mikä on todella hämmästyttävää? Että kukaan ei vastannut tähän aloitukseen pelkällä hymiöllä. Putoan tuolilta ihmetyksestä. Ehkä ihmiskunnalla on vielä toivoa!
[/quote]
Mäkin ajattelin sen tulevan jo heti tokassa viestissä. Mutta ei. Ihme on tapahtunut! :D Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]Miesasiamiehet eli naisvihaajat ja heidän käyttämänsä törkeä kieli. [/quote] Ai, minua taas ääreisfeministit. Ai saatana. T.15v
[/quote]
Olen iloinen, jos tuo on käsityksesi törkeästä kielestä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:34"]
Itseäni ärsyttää se, kun joku kommentoi jotain muka viisasta ja nokkelaa ja on niin tietävinään ja sitten häipyy, kun vastapuoli kommentoi ja perusteleekin argumenttinsa taitavasti. Eli häipyy, kun ei osaakan sanoa enää mitään järkevää.
[/quote]
No, mutta ei kai kukaan päivystä täällä jatkuvasti omien kommenttiensa perään, että jos nyt joku muu vastaa siihen jotain? En minä ainakaan. Kommentoin joskus jotain, kuten nyt, mutta en jää odottamaan, jos vaikka joku laittaa lisää kommenttia. Menen tekemään välillä jotain hyödyllistäkin tai lähden palstalta kokonaan ja palaan parin päivän päästä, enkä enää muista mitä ja mihin olen kommentoinut, joten siksi ei tule lisää vastattua.
Äitien palsta joka on tarkotettu vain äidille. Se ärsyttää ettei sitä voi kunnioittaa vaan tänne kirjoittaa muita jotka ei ole äitejä. Raskaana saa mun puolesta jo kirjoittaa ja jos lapset haluaa kysyä äidin päätöksistä ja elämästä niin sitäkin voi tehdä. Jos palstan nimi on vauva niin koska vauva ei voi kirjoittaa niin äidit kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:09"]
Äitien palsta joka on tarkotettu vain äidille. Se ärsyttää ettei sitä voi kunnioittaa vaan tänne kirjoittaa muita jotka ei ole äitejä. Raskaana saa mun puolesta jo kirjoittaa ja jos lapset haluaa kysyä äidin päätöksistä ja elämästä niin sitäkin voi tehdä. Jos palstan nimi on vauva niin koska vauva ei voi kirjoittaa niin äidit kirjoittaa.
[/quote]
Tämä on AIHE VAPAA!!!! Mene noihin muihin Vauvapalstoille jotka ovat tarkoitettu odottaville, äidit & isät, taaperot ym. ym.... Tämä AIHE VAPAA on tarkoitettu kaikenlaiseen keskusteluun. Tästäkin pitää vääntää tasaisin ajoin...
Se kun kaikki mielenkiintoiset ketjut ilmestyy juuri kun ajattelee että nyt pitää mennä nukkumaan :D
Aamulla sitten töissä pitää valitella kun ei saanut taaskaan nukahdettua ajoissa...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]Miesasiamiehet eli naisvihaajat ja heidän käyttämänsä törkeä kieli. [/quote] Ai, minua taas ääreisfeministit. Ai saatana. T.15v
[/quote]
Vai että ihan "ääreis" :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:13"]
[/quote]
Tämä on AIHE VAPAA!!!! Mene noihin muihin Vauvapalstoille jotka ovat tarkoitettu odottaville, äidit & isät, taaperot ym. ym.... Tämä AIHE VAPAA on tarkoitettu kaikenlaiseen keskusteluun. Tästäkin pitää vääntää tasaisin ajoin...
[/quote]
Palstan nimi on kyllä vauva. Vauva.fi on se osoite johon säkin tulit. Mitä jos on peruna.fi niin meetkö sinnekin puhumaan ihan muusta kun perunoista??? Tää on ihme juttu kun just tätä palstaa ette voi kunnioittaa....mä moderaattorina poistaisin aina kaikki ketjut jotka ei kuulu tänne.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:56"]
[/quote]
Tämä! Monesti tuntuu, että jotkut tekevät sivun pituisia megalainauksia tahallaan. Ketju pitenee, mutta hullukaan ei jaksa sitä enää kahlata läpi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:13"]
[/quote]
[/quote]
Palstan nimi on kyllä vauva. Vauva.fi on se osoite johon säkin tulit. Mitä jos on peruna.fi niin meetkö sinnekin puhumaan ihan muusta kun perunoista??? Tää on ihme juttu kun just tätä palstaa ette voi kunnioittaa....mä moderaattorina poistaisin aina kaikki ketjut jotka ei kuulu tänne.
[/quote]
No niin, mees nyt päiväunille siitä, kun noin kiukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:56"]
[/quote]
Tämä! Monesti tuntuu, että jotkut tekevät sivun pituisia megalainauksia tahallaan. Ketju pitenee, mutta hullukaan ei jaksa sitä enää kahlata läpi.
[/quote]
Miten voi tehdä sellaisen lainauksen, että siinä näkyis vaan se viimeisin kommentti? Itse en osaa tehdä.
Kun kaikki mun asiallisetkin aloitukset poistetaan!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"]Se, että se tuhosi itsetuntoni.
[/quote] Miksi?