Mikä sinua ärsyttää eniten av-palstassa?
Mua ärsyttää joidenkin tapa kommentoida jotain toisen kommenttia laittamalla vain pelkän :D-hymiön.
Arghh!!!!
Kommentit (56)
Femakot ja vulvan jalustaa suutelevat lahkolaiset.
-Mies XX
Se että joku heittää hyvän kommentin ja poistuu välittömästi. Itse samalla minuutilla esität lisäkysymyksen ja tyyppi häipyi jo,
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:56"]
Eniten ärsyttää kilometrin mittaiset lainaukset.
[/quote]
Tämä! Monesti tuntuu, että jotkut tekevät sivun pituisia megalainauksia tahallaan. Ketju pitenee, mutta hullukaan ei jaksa sitä enää kahlata läpi.
[/quote]
Miten voi tehdä sellaisen lainauksen, että siinä näkyis vaan se viimeisin kommentti? Itse en osaa tehdä.
[/quote]
Hiirellä valitset tekstin, kopioit ja liität viestikenttään. Sen alle kirjoitat oman jatkon. Copy-pastella teen itsekin, jos nopeimmin haluan jotain yhtä riviä kommentoida.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:47"]
Vihervasemmiston hyysärit, joiden mielestä täällä pitäisi olla pedofiili-huntu-rikastus -uskonnot ja mahdollisimman paljon heidän edustajiaan kera moskeijoiden.
Tämä ei heidän mielestään maksa mitään, vaan sillä tienataan (ihan kuten kreikan apupaketeillakin)
[/quote]
JUST tälläiset tekstit ärsyttävät eniten. Tällainen pläjäys ei ole mielipide, kommentti, eikä sananvapautta -- se on vaan idiotismia ja vihanlietsontaa. Näiden hyysääminen palstalla pitäisi lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:38"]
-Mies XX
[/quote]
Mikä on vulvan jalusta? Joku pyörän satula?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:38"]
-Mies XX
[/quote]
Mikä on vulvan jalusta? Joku pyörän satula?
[/quote]
Huppista! Siis pyöränsatulaa tarkoitin!
Ärsyttää, että tää on vauva-palsta mutta vauvat ei kirjottele tänne vaan kaikki muut!
Se, että viestin kirjoittaja postaa erillisen viestin, jossa korjaa sellaisen kirjoitusvirheen, joka ei millään muotoa ole hankaloittanut viestin sisällön ymmärtämistä. Ja se, että palstalla aina joku jaksaa nokitella kirjoitusvirheistä, mikä johtaa edellämainittuun käytökseen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]Miesasiamiehet eli naisvihaajat ja heidän käyttämänsä törkeä kieli. [/quote] Ai, minua taas ääreisfeministit. Ai saatana. T.15v
[/quote]
Vai että ihan "ääreis" :D
[/quote]Äärest vieree.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:55"]Miesasiamiehet eli naisvihaajat ja heidän käyttämänsä törkeä kieli. [/quote] Ai, minua taas ääreisfeministit. Ai saatana. T.15v
[/quote]
Vai että ihan "ääreis" :D
[/quote]Ääreisfeministin ääriverenkierto.
Palstalle pesiytyneet ylilaudalta karanneet jonnet, jotka kommentoivat älyttömillä "paska, perse,pillu, kyrpä, äitis on" - viesteillä. Vaikuttavat 5-vuotiailta, jotka eivät ole vielä päässeet anaalivaiheen yli.
Eniten ärsyttää:
- Aiheen vierestä jankkaajat
- He, jotka lainaavat koko pitkän viestiketjun, eikä vain viimeistä kommenttia. Ketjujen sivut täyttyy ylipitkistä lainausrimpsuista.
- He, jotka raivostuvat alapeukuista ja alkavat tivata muilta keskustelijoilta miksi juuri hänen kommenttiaan alapeukutettu.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:37"]Suunnaton ilkeys ja törkeys. Jos jollakin on eri maku musiikin, ruoan, lomanviettotavan jne. suhteen kuin minulla, niin minäpä kaadan kaikki sanavarastostani löytyvät loukkaukset sen "vitun wt-idiootin" niskaan. Miksi?
[/quote]
No sinä itse kai sen parhaiten tiedät. Hyvä kuitenkin että tiedostat itse käytöksesi.
Eniten ärsyttää kun ihmiset eivät perustele tekstejään. Esim junttius ketjussa on vaan kaupungin nimiä ei mtn perusteluja miksi juuri se kaupunki on kirjoittajan mielestä juntein
Eilen ärsytti joku polyamoristi, joka sivukaupalla perusteli, miks on niin hienoo olla polyamoristi ja vastaili olevinaan kysymyksiin, puolet oli mielipiteitä, ei mitään kysymyksiä.