Karkkibuffet häissä
Vieläkö karkkibuffet on IN? Jos nyt järjestäisit itse häät, laittaisitko vai et? Entä jos menet vieraaksi, odotatko että sellainen on?
Kommentit (26)
Vitunko väliä onko in vai out, jos itse sellaisen haluat?
Kuinka huono täytyy olla itsetunto jos tuollaisia pitää kysellä?
Vieraana minulle on ihan sama, onko karkkibuffaa vai ei. Jos on, otan siitä muutaman karkin jos ovat kääreellisiä. Kääreettömiä karkkeja en ota.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen.
Kommenttisi koko buffettiin vai kyselyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vieraana minulle on ihan sama, onko karkkibuffaa vai ei. Jos on, otan siitä muutaman karkin jos ovat kääreellisiä. Kääreettömiä karkkeja en ota.
Pystyt kuitenkin syömään ruokaa noutopöydästä?
Ehkä jos häihin osallistuu paljon lapsia. Muuten käyttäisin sen rahan muihin ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva napsii tarjolla olevaa ruokaa suoraan sormilla noutopöydästä.
Sen sijaan karkkeja poimitaan helposti suoraan sormilla.
-ohis
Yksissä häissä oli karkkibuffet ja karkit olivat suurimmaksi osaksi aika kovia. Älkää siis ostako karkkeja säilöön liian aikaisin
Kuulostaa hassulta. Karkkia on lasten juhlissa. Eikö häissä voisi olla jotain vähän erikoisempaa? Mokkapalakin kuulostaa sopivmmalta häihin. Suuri osa suomalaisista käy viikoittain "karkkibuffassa" kaupan irttarihyllyllä.
Riippuu vieraiden keskipainosta. Naisten keskipaino on nykyään 73 kg, joten eiköhän karkkibuffetti kauppansa tee. Muista kuitenkin varata sitten paljon karkkia. Muuten voi iskeä kiukku vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hassulta. Karkkia on lasten juhlissa. Eikö häissä voisi olla jotain vähän erikoisempaa? Mokkapalakin kuulostaa sopivmmalta häihin. Suuri osa suomalaisista käy viikoittain "karkkibuffassa" kaupan irttarihyllyllä.
Häissä vieraiden ei tarvitse maksaa tästä irttarihyllystä, niin aivan varmasti karkkia kahmitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häissä vieraiden ei tarvitse maksaa tästä irttarihyllystä, niin aivan varmasti karkkia kahmitaan.
Aikuiset?
Tieyenkin myös ongintaa. Ja kiitoskahja vieraille. Meno on kuin lasten synttäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset?
Näin voisi jopa olettaa
Juuei. Kakarat hilluu sokerihumalassa ku jossain hoplopissa. Eihän niitä jaksa kukaan katsoa/ kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on ihan eri asia. Siellä ei olla käsin kosketeltu ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset?
Varsinkin aikuiset innostuu. Aikuisethan karkkia eniten syö.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vieraiden keskipainosta. Naisten keskipaino on nykyään 73 kg, joten eiköhän karkkibuffetti kauppansa tee. Muista kuitenkin varata sitten paljon karkkia. Muuten voi iskeä kiukku vieraissa.
Anteeksi, mutta tuo on minun paino, enkä todella syö karkkia. Olen viimeksi syönyt kolme vuotta sitten. En ymmärrä aikuisia karkin syöjiä, enkä karkki buffettia. Lopeta siis nämä typerät yleistyksesi. Terveellisellä ruoallakin saa ylipainon.
Osta vasu.