Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkkibuffet häissä

Vierailija
19.05.2024 |

Vieläkö karkkibuffet on IN? Jos nyt järjestäisit itse häät, laittaisitko vai et? Entä jos menet vieraaksi, odotatko että sellainen on?

Laitatko omiin häihin karkkibuffetin?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vasu.

Vierailija
2/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitunko väliä onko in vai out, jos itse sellaisen haluat?

Kuinka huono täytyy olla itsetunto jos tuollaisia pitää kysellä?

Vierailija
4/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraana minulle on ihan sama, onko karkkibuffaa vai ei. Jos on, otan siitä muutaman karkin jos ovat kääreellisiä. Kääreettömiä karkkeja en ota.

Vierailija
5/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen. 

Kommenttisi koko buffettiin vai kyselyyn?

Vierailija
6/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraana minulle on ihan sama, onko karkkibuffaa vai ei. Jos on, otan siitä muutaman karkin jos ovat kääreellisiä. Kääreettömiä karkkeja en ota.

Pystyt kuitenkin syömään ruokaa noutopöydästä?

Vierailija
7/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos häihin osallistuu paljon lapsia. Muuten käyttäisin sen rahan muihin ruokiin.

Vierailija
8/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva napsii tarjolla olevaa  ruokaa suoraan sormilla noutopöydästä.

Sen sijaan karkkeja poimitaan helposti suoraan sormilla. 

-ohis

Vierailija
9/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä häissä oli karkkibuffet ja karkit olivat suurimmaksi osaksi aika kovia. Älkää siis ostako karkkeja säilöön liian aikaisin

Vierailija
10/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hassulta. Karkkia on lasten juhlissa. Eikö häissä voisi olla jotain vähän erikoisempaa? Mokkapalakin kuulostaa sopivmmalta häihin. Suuri osa suomalaisista käy viikoittain "karkkibuffassa" kaupan irttarihyllyllä. 

Vierailija
11/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vieraiden keskipainosta. Naisten keskipaino on nykyään 73 kg, joten eiköhän karkkibuffetti kauppansa tee. Muista kuitenkin varata sitten paljon karkkia. Muuten voi iskeä kiukku vieraissa.

Vierailija
12/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hassulta. Karkkia on lasten juhlissa. Eikö häissä voisi olla jotain vähän erikoisempaa? Mokkapalakin kuulostaa sopivmmalta häihin. Suuri osa suomalaisista käy viikoittain "karkkibuffassa" kaupan irttarihyllyllä. 

Häissä vieraiden ei tarvitse maksaa tästä irttarihyllystä, niin aivan varmasti karkkia kahmitaan.

Vierailija
13/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häissä vieraiden ei tarvitse maksaa tästä irttarihyllystä, niin aivan varmasti karkkia kahmitaan.

Aikuiset? 

Vierailija
14/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieyenkin myös ongintaa. Ja kiitoskahja vieraille. Meno on kuin lasten synttäreillä.

Vierailija
15/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset? 

Näin voisi jopa olettaa 

Vierailija
16/26 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/26 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei. Kakarat hilluu sokerihumalassa ku jossain hoplopissa.  Eihän niitä jaksa kukaan katsoa/ kuunnella.  

Vierailija
18/26 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan eri asia. Siellä ei olla käsin kosketeltu ruokiin.

Vierailija
19/26 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset? 

Varsinkin aikuiset innostuu. Aikuisethan karkkia eniten syö.

Vierailija
20/26 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vieraiden keskipainosta. Naisten keskipaino on nykyään 73 kg, joten eiköhän karkkibuffetti kauppansa tee. Muista kuitenkin varata sitten paljon karkkia. Muuten voi iskeä kiukku vieraissa.

Anteeksi, mutta tuo on minun paino, enkä todella syö karkkia. Olen viimeksi syönyt kolme vuotta sitten. En ymmärrä aikuisia karkin syöjiä, enkä karkki buffettia. Lopeta siis nämä typerät yleistyksesi. Terveellisellä ruoallakin saa ylipainon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän