Saatiin miehen kanssa kunnon riita aikaseks näin tyhmästä asiasta..
Eli asutaan vantaalla, ihan helsingin rajalla. Oltiin Helsingin puolella leikkipuistossa leikkimässä kun sielä alko lounas ja ehdotin että tyttömme voisi syödä sielä lounaan tänään. No mies rupes moralisoimaan että "tällasten takia suomi on kusessa, ei me makseta helsinkiin veroja, häntä hävettää meidän perheen puolesta" siis kunnon kilarit ja ihme ylidramatisoi koko jutun. No muakin rupes ärsyttää tollanen jeesustelu, vois nyt vähä rauhottua jonku kauhallisen takia keittoa, ei siitä kenenkää maailma kaadu ku varmasti liroittain sitä ruokaa heitetään roskiin. No saatiin pilattua aurinkoinen lomapäivä ja mökötettii loppupäivä.
Mä sanoin että suomi on kusessa tollasten pilkuviilaaja ääliöiden takia jotka mielummin heittää ruokaa pois. Vähä järkeä ja suhteellisuustajua elämään. Rupes taas ärsyttää..
Kommentit (10)
Ylipäätänsä ton järjettömän soppajonon vois kyllä lopettaa hetimiten. Vähän kun aurinko on pilvessä, niin kukaan ei tuu syömään (et niin kova tarve tällekin ruualle on) ja sit menee roskiin litroittain.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:57"]Menit sitten pahentamaan tilannetta, vaikka miehelläsi todennäköisesti oli vain paha päivä? Te asutte varmaan Porvoossa.
[/quote]
No mun mies on muutenkin ärsyttävä pikkujeesus joka seuraa joka sääntöö ja ohjetta pilkun tarkasti. Ei o varmaan ikinä rikkonu yhtäö sääntö tai kieltoa.
Mähän jo sanoin että asutaan vantaalla, ei nyt porvoosta asti kukaa jaksa helsinkiin raahautua puistoilemaan..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:57"]
Menit sitten pahentamaan tilannetta, vaikka miehelläsi todennäköisesti oli vain paha päivä? Te asutte varmaan Porvoossa.
[/quote]
Mikä tää Porvoo-juttu on? Oon ihan ulalla.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:59"]Ylipäätänsä ton järjettömän soppajonon vois kyllä lopettaa hetimiten. Vähän kun aurinko on pilvessä, niin kukaan ei tuu syömään (et niin kova tarve tällekin ruualle on) ja sit menee roskiin litroittain.
[/quote]
Menee roskiin litroittain päivittäin, mutta silti ei voida antaa vanhemmille syötäväks ylijäämää. Suomaliset on vaa niin tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:57"]
Menit sitten pahentamaan tilannetta, vaikka miehelläsi todennäköisesti oli vain paha päivä? Te asutte varmaan Porvoossa.
[/quote]
[/quote]
Porvoo sitä porvoo tätä, täällä palstalla on paljon porvoolaisia muttei ne myönnä sitä..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Uudet palstalaiset ovat entistä tyhmempiä.
Porvoo l. Provo l. Provokaatio l. Feikkiviesti ärsyttämistarkoituksessa.