Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakkaatteko jo kiviaikoijenne kynsiä?

Vierailija
05.06.2015 |

Mitä lakkaa käytätte?Mieheni oli ostanut jotain halpis lakkaa ja se oli surkeaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan ulkomailta kosmetiikkaa.Kiviaikoijen kynsiä en lakkaa joten paha sanoa.

Vierailija
2/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kiviaika ennen rautakautta? Mulla ei oo sieltä asti kynsiä. Eli en lakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:50"]Tuliko kiviaika ennen rautakautta? Mulla ei oo sieltä asti kynsiä. Eli en lakkaa.
[/quote]
En tiedä, mutta oletko kokeillut sitä uutta paristokäyttöistä kiviaikaraspia?
ap

Vierailija
4/8 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talon kivijalkaa ei ole lakattu ikinä. Maalattu vain.

Vierailija
5/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiviaikoijenne?

En ymmärrä? Kivijalkojenne?

Vierailija
6/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kiviaikoijenne on ihan vieras sana. Kerro tarkemmin, mistä kyse niin ehkä voin kommentoida.

Vierailija
7/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elänyt kiviajalla, joten en ole lakannut kivisjan kynsiä. Tuskin kukaan täällä on kukaan sentäs niin vanha. Tulee mieleen aika ennen rautakautta.

Vierailija
8/8 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vasta päästy kampakeraamiselle kaudelle. Keraaminen kampa menee helposti rikki pudotessaan mutta kynsilakalla ehjästä kammasta saa kyllä  paremmn näköisen eikä se vahingoita hiuksiakaan niin paljon.

Btw, haluaisin tietää kuka idiootti  näitä kiviaika-aloituksia tehtailee. Maksaisin sille raasulle terapian jotta parantuisi menkkakauhusta. Varmaan kamalaa saa hepuli  aina kun näkee verta.Iik.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi