Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut että työkaverit ovat harvoin "vihreällä valolla" etäpäivänä. Kotitöitä ja katsellaan netflixiä!

Vierailija
24.08.2023 |

Niin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????????? Siis millä ihmeen vihreällä valolla?

Vierailija
2/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun oikeus niin älä aloita! Vai ootko joku kokoomuspersu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädellä

Vierailija
4/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisella olen pääosin ihan siksi, että päivässä on 6 palaveria. Vähintään.

Vierailija
5/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne keltasella valolla vai?

Vierailija
6/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teamsissa näkyy vihreänä, jos olet koneella.

Vierailija
7/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ole tehny juuri mitään moneen vuoteen

Vierailija
8/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ollut punaisella niin menen aina keltaisen kautta vihreälle. Ja vastaavasti vihreästä vain keltaisen kautta punaiselle.

Vierailija
9/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut etätöissä jo ennen koronaa. Konttorilla kävin koeaikani syksyllä 2015. Jos tekee kotitöitä ja katselee Netflixiä, ei laskutukseen perustuvaa urakkaspalkkaa kerry, joten aivan oma valintani.

Tosin tällä viikolla keskityn yleisurheilun mm-kisoihin, joten en tee kuin pakolliset hommat. Ensi viikolla taas tienataan.

Vierailija
10/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että keltainen tulee vain silloin jos ei ole käynyt sitä teamssia katsomassa pitkiin. Eli työkaverisi voi lukea jotain juttua, kirjoittaa tms. (Vihreä tulee myös, jos on sähköpostissa). Joten huolestuttava pidän näitä jotka ovat kokoajan vihreänä.

Vierailija
11/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Teams muuttuu vihreäksi vain, jos käytän sitä. Enkä käytä sitä muuten kuin kokouksissa tai jos työkaveri kirjoittaa jotain (tapahtuu harvoin). Mutta muita työtehtäviä tehdessä, kuten sähköposteja kirjoittaessa tai asiakasjärjestelmää käyttäessä teams pysyy keltaisena. Että voin tehdä töitä oikeasti tai katsoa Netflixiä, teams pysyy keltaisena kummin vaan.

Vierailija
12/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oonkin virheenä enemmän sit kello kahden ja seiskan välillä, eli siis 3h vielä aen jälkeen kun sä pistät koneen kiinni. Aamupäivällä oon ihan koomassa ja keskityn lähinnä kahvin juontiin ja muutamaan helppoon hommaan vähän kerrallaan niin, että ekasta 4-5 tunnista on oikeesti töitä max 3h, mutta teen sitten loput kun oon kunnolla herännyt.

Vierailija
13/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö ap työaikansa palluroiden värin tilastoimiseen? En tarvitse sähköpostia tai temasia työhöni, joten käyn aamulla vain vilkaisemassa onko siellä jotain jännää.

Vierailija
14/14 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä. Mä teen töitä, ei ole aikaa kytätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän