Miksi naisia ärsyttää jos mies kertoo ihastuvansa
Transnaisiin? Kun palstan naisten mielestä me palsta miehet olemme kuvottavia, niin nyt emme saisi edes transnaisistakaan tykätä. Kertokaapa ihan omin omin sanoin, ja kirjoittakaa pikku kätösin. Mikä vaivaa? Oletteko te weetuilijat jotain psykoja tai narsisteja, vai muuten vaan miehiä vihaavia?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnainen on oikea nainen!
Trans"nainen" on mies. Faktaa.
Tässä joku ainakin väittää transnaisten olevan oikeita naisia ja kumoaa väitteet etteivät olisi.
https://juliaserano.medium.com/debunking-trans-women-are-not-women-argu…
Ei ärsytä mikään, se on ihan sama mihin kukakin suuntautuu. ei vaikuta muiden elämään. Mutta sen julistaminen ja korostaminen voi olla rasittavaa joka välissä. Palstalla on trollausta näet.
Jos haluaa vain miehiä, on homo. Se on selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lähinnä kun joku homo selittää kuinka transnaiset on niin paljon parempia kun oikeat ja luulee, että se on joku perusheteron ajatus.
Ole homo ihan rauhassa, mutta älä väitä itseäsi heteroksi.
Juuri näitä tarkoitin. Heti homoksi haukkumista. Yritä nyt ääliö ymmärtää ettei naisen näköisistä ihmisistä kiinnostunut mies ole homo. Mutta ei, koko sinun elämäsi on homo siellä, homo tuolla kommentteja toisten ketjuihin.
Kannattaa nyt ihan vain hyväksyä se ettet ole hetero kun kerran k*rvästä tykkäät. Hetero ei tykkää saman sukupuolen värkeistä.
Ei kaikilla transnaisilla ole kalua. Jos et sitä tiennyt. En ole väittänyt kullia haluavani.
No se on kuule randomille palstalaiselle aivan se ja sama mitä sinä haluat. En vaan ymmärrä miksi sinun pitää lytätä oikeita naisia siinä samalla kun ihannoit transnaisia? Anna olla ja himoitse mitä himoitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lähinnä kun joku homo selittää kuinka transnaiset on niin paljon parempia kun oikeat ja luulee, että se on joku perusheteron ajatus.
Juuri näitä tarkoitin. Heti homoksi haukkumista. Yritä nyt ääliö ymmärtää ettei naisen näköisistä ihmisistä kiinnostunut mies ole homo. Mutta ei, koko sinun elämäsi on homo siellä, homo tuolla kommentteja toisten ketjuihin.
Kannattaa nyt ihan vain hyväksyä se ettet ole hetero kun kerran k*rvästä tykkäät. Hetero ei tykkää saman sukupuolen värkeistä.
Ei kaikilla transnaisilla ole kalua. Jos et sitä tiennyt. En ole väittänyt kullia haluavani.
Kyllä lähes kaikilla on kuten varmasti tiedät.
Jos taas haluat kummallisen kirurgisesti kiveksistä muotoillun riekaleisen jutun johon on tehty jonkinlainen reikä, sinulla taitaa olla joku muukin fetissi kaupan päälle. Kenties joku kirurgia- tai feikkiosafetissi, näitähän ne "hyvännäköiset" transnaiset ovat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä jokaiseen transnaisista tykkääviin ketjuihin ilmestyy heti ääliömäisiä päänaukomis viestejä.
Miksi koet tarpeelliseksi jatkuvasti tuoda esille sun seksifantasiaa naisvaltaisella palstalla?
Miksi en? Tämä on vauva palsta, ei naispalsta. Katso kun vaikka olen mies, niin minullakin on lapsia. Isätkö eivät saa kommentoida mitään mihinkään?
Sen transnaisen kanssako olet ne lapset tehnyt?
Mistä tulee se harhaluulo, että naiset haluais kaikkien miesten himoisevan itseään. Useimpien naisten elämä on täynnä peräänläähättäviä urpoja. Jos joku tykkää transnaisista niin anna mennä, ei haittaa.
En minä ainakaan kilpaile transnaisten kanssa samoilla markkinoilla. Joten ei se ole minulta poissa jos joku mies sellaisia haluaa, eikä ärsytä tipan tippaa. Jankuttaminen sen sijaan kyllä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Missä olen sanonut haluavani vain transnaisia? Noin 99% naisistani on ollut cis naisia. Heidän lisäkseen tykkään pienestä osasta transnaisista. Mutta ei, tämän palstan perusteella en voi tykätä, koska olen kuulemma iljettävä Homo, jos edes katson muita kuin cis naisia ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt ääliö ymmärtää ettei naisen näköisistä ihmisistä kiinnostunut mies ole homo.
Ei tuo pidä täysin paikkaansa. Kyllä on homoja jotka voivat pitää naisia viehättävinä ja ehkä jopa haluta kokeilla seksiä heidän kanssaan. On monia homoja joilla on ollut tyttöystävä ja seksiä tyttöystävän kanssa ihan ilman ongelmia. Silti sanovat olevansa homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnainen on oikea nainen!
Trans"nainen" on mies. Faktaa.
Tässä joku ainakin väittää transnaisten olevan oikeita naisia ja kumoaa väitteet etteivät olisi.
https://juliaserano.medium.com/debunking-trans-women-are-not-women-argu…
Mitään "naisaivoja" ei ole ja nainen on ihminen, joka tuottaa isoja sukusoluja tai jolla on teoriassa kyky tuottaa niitä. Mitään muuta ei tarvita sen tietämiseksi, mikä on tai ei ole nainen, ei kromosomeja tai muitakaan mahdollisesti poikkeavia osasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olen sanonut haluavani vain transnaisia? Noin 99% naisistani on ollut cis naisia. Heidän lisäkseen tykkään pienestä osasta transnaisista. Mutta ei, tämän palstan perusteella en voi tykätä, koska olen kuulemma iljettävä Homo, jos edes katson muita kuin cis naisia ikinä.
Mikä tarve sinulla on täällä heterouttasi vakuutella tuntemattomille anonyymeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle sinulla on julistaa mieltymyksiäsi tälle palstalle? Huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin minäkin ajatella että joku transmies on hyvännäköinen, mutta en voisi ikinä kuvitella hänen kanssaan seksiä koska olen hetero.
Ei ärsytä. Ei haittaa esim. sekään jos mies kertoo ihastuvansa lyhyisiin blondeihin kun oon itse pitkä brunetti. Sitten rupee ärsyttämään jos se mies haukkuu pitkiä tai brunetteja rumiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähes kaikilla on kuten varmasti tiedät.
Jos taas haluat kummallisen kirurgisesti kiveksistä muotoillun riekaleisen jutun johon on tehty jonkinlainen reikä, sinulla taitaa olla joku muukin fetissi kaupan päälle. Kenties joku kirurgia- tai feikkiosafetissi, näitähän ne "hyvännäköiset" transnaiset ovat täynnä.
Hän on leikattu transnainen. Eikö muka ole kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen näköisistä ihmisistä? Voi ne olla naisen näköisiä mutta miehiä ne silti ovat. Eli olet homo tai bi. Hetero et ole.
Outoa on sekin, että jos joku mies sanoisi viehättyvänsä drag queeneistä niin paljon että haluaa heidän kanssaan sänkyyn, häntä ei kukaan väittäisi heteroksi, mutta kun kyse on transnaisesta niin pitäisikin ajatella ihan toisin. Jotkut drag queenit voivat näyttää ihan yhtä paljon tai vähän naiselta kuin transnaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot eivät ole iljettäviä. Se kylläkin on iljettävää, että joku tulee palstalle vähättelemään naisten naiseutta ja kertomaan, että miehet ovat parempia kuin naiset, jopa naisena olemisessa. Vaikka olisi sitä mieltäkin, niin miksi pitää naisia kiusata? Onko joku syy ilkeilyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksestähän se teko p***u tehdään.
Naisen näköisistä ihmisistä? Voi ne olla naisen näköisiä mutta miehiä ne silti ovat. Eli olet homo tai bi. Hetero et ole.