Miksi naisia ärsyttää jos mies kertoo ihastuvansa
Transnaisiin? Kun palstan naisten mielestä me palsta miehet olemme kuvottavia, niin nyt emme saisi edes transnaisistakaan tykätä. Kertokaapa ihan omin omin sanoin, ja kirjoittakaa pikku kätösin. Mikä vaivaa? Oletteko te weetuilijat jotain psykoja tai narsisteja, vai muuten vaan miehiä vihaavia?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa vain miehiä, on homo. Se on selvää.
Missä olen sanonut haluavani vain transnaisia? Noin 99% naisistani on ollut cis naisia. Heidän lisäkseen tykkään pienestä osasta transnaisista. Mutta ei, tämän palstan perusteella en voi tykätä, koska olen kuulemma iljettävä Homo, jos edes katson muita kuin cis naisia ikinä.
Voisin minäkin ajatella että joku transmies on hyvännäköinen, mutta en voisi ikinä kuvitella hänen kanssaan seksiä koska olen hetero.
Nainen ei kykenekään harrastamaan transmiehen kanssa luonnollista seksiä, toisin kuin mies pystyy harrastamaan leikatun trasnaisen kanssa. Mies pystyy penetroitumaan, nainen ei.
Olen kyllä kuullut että ainakin jotkut pystyvät, en nyt rupea selostamaan sen tarkemmin miten. Joka tapauksessa sillä ei ole monelle naiselle niin väliä, te miehet olette penetraatiokeskeisiä kun taas moni nainen ei, joten ongelma ei ole siinä. Ongelma on se, että tuo transmies on nainen jota on muokkailtu kirurgisesti mieheksi, mutta hän ei ole mies. Viimeistään vaatteet pois päältä se tulee hyvin todelliseksi.
Varmasti transmiehestä huomaakin. Joistain transnaisista ei huomaa alastikaan, koska miehen on helpompi näyttää kirurgian ja muiden hoitojen ansiosta naiselta, kuin naisen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa vain miehiä, on homo. Se on selvää.
Missä olen sanonut haluavani vain transnaisia? Noin 99% naisistani on ollut cis naisia. Heidän lisäkseen tykkään pienestä osasta transnaisista. Mutta ei, tämän palstan perusteella en voi tykätä, koska olen kuulemma iljettävä Homo, jos edes katson muita kuin cis naisia ikinä.
Voisin minäkin ajatella että joku transmies on hyvännäköinen, mutta en voisi ikinä kuvitella hänen kanssaan seksiä koska olen hetero.
Nainen ei kykenekään harrastamaan transmiehen kanssa luonnollista seksiä, toisin kuin mies pystyy harrastamaan leikatun trasnaisen kanssa. Mies pystyy penetroitumaan, nainen ei.
Olen kyllä kuullut että ainakin jotkut pystyvät, en nyt rupea selostamaan sen tarkemmin miten. Joka tapauksessa sillä ei ole monelle naiselle niin väliä, te miehet olette penetraatiokeskeisiä kun taas moni nainen ei, joten ongelma ei ole siinä. Ongelma on se, että tuo transmies on nainen jota on muokkailtu kirurgisesti mieheksi, mutta hän ei ole mies. Viimeistään vaatteet pois päältä se tulee hyvin todelliseksi.
Varmasti transmiehestä huomaakin. Joistain transnaisista ei huomaa alastikaan, koska miehen on helpompi näyttää kirurgian ja muiden hoitojen ansiosta naiselta, kuin naisen mieheltä.
Päinvastoin, miehekästä luustoa ei saa naiselliseksi millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ainakin netin perusteella fetissiltä, joka kohdistuu vain tietynlaisiin transnaisiin, jollaisia varmaankin aikuisviihteessä näkee. Tulee sellainen olo, ettei puhujalla ole paljon oikeaa elämää.
Ja jos näkisi nuo henkilöt oikeassa elämässä, saattaisi mieli muuttua kuin ei enää voi filtteröidä ja valita kuvakulmia.
Olen nähnyt oikeassa elämässä monia. Kyllä heitä tapaa kun maksaa. Hyvältä näyttävät. Käyn myös cis naismaksullisissakin. Ja thaikuilla on tiukimmat pil*ut.
Eli kuten jo tiedetään, kyseessä fetissi ja fetissin haltijoina epämääräiset hyväksikäyttäjät jotka maksavat jotta saavat hyväksikäyttää erityisesti köyhiä ihmisiä. Kukaan ei ole yllättynyt.
Ei kukaan käytä ketään hyväksi. Eivätkä ne ole köyhiä. Älä katso liikaa amerikkalaisia TV sarjoja.
Vain harhainen oman hyväksikäyttäjän luonteensa kieltävä luulee että nuo ihmiset myyvät itseään ihan huvikseen, vaikka rahaa kyllä riittäisi muutenkin. En tajua miksi vaivaudutte defenssien kanssa kun vähänkin tyhmää viisaampi tajuaa miten asia on.
Ai nyt syytätte minua jo hyväksikäyttäjäksi?! Olette ilkeitä ja pahoja!
Jos ei halua tulla kutsutuksi hyväksikäyttäjäksi, ei varmaan kannattaisi hyväksikäyttää. Kumma kun niin kauhistuttaa tulla kutsutuksi jollain nimityksellä, mutta ei sen itse teon tekeminen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ainakin netin perusteella fetissiltä, joka kohdistuu vain tietynlaisiin transnaisiin, jollaisia varmaankin aikuisviihteessä näkee. Tulee sellainen olo, ettei puhujalla ole paljon oikeaa elämää.
Ja jos näkisi nuo henkilöt oikeassa elämässä, saattaisi mieli muuttua kuin ei enää voi filtteröidä ja valita kuvakulmia.
Olen nähnyt oikeassa elämässä monia. Kyllä heitä tapaa kun maksaa. Hyvältä näyttävät. Käyn myös cis naismaksullisissakin. Ja thaikuilla on tiukimmat pil*ut.
Eli kuten jo tiedetään, kyseessä fetissi ja fetissin haltijoina epämääräiset hyväksikäyttäjät jotka maksavat jotta saavat hyväksikäyttää erityisesti köyhiä ihmisiä. Kukaan ei ole yllättynyt.
Ei kukaan käytä ketään hyväksi. Eivätkä ne ole köyhiä. Älä katso liikaa amerikkalaisia TV sarjoja.
Vain harhainen oman hyväksikäyttäjän luonteensa kieltävä luulee että nuo ihmiset myyvät itseään ihan huvikseen, vaikka rahaa kyllä riittäisi muutenkin. En tajua miksi vaivaudutte defenssien kanssa kun vähänkin tyhmää viisaampi tajuaa miten asia on.
Jos ei halua tulla kutsutuksi hyväksikäyttäjäksi, ei varmaan kannattaisi hyväksikäyttää. Kumma kun niin kauhistuttaa tulla kutsutuksi jollain nimityksellä, mutta ei sen itse teon tekeminen mitään.
Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista. Ja mikä on laillista, saa luonnollisesti sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista. Ja mikä on laillista, saa luonnollisesti sitä tehdä.
Ei ihmiskaupan uhrilta. Jos laillisuus ei tee hyväksikäytöstä ei-hyväksikäyttöä. Jos käytät ahdingossa olevaa hyväksesi, olet moraaliton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiskaupan uhrilta. Jos laillisuus ei tee hyväksikäytöstä ei-hyväksikäyttöä. Jos käytät ahdingossa olevaa hyväksesi, olet moraaliton.
En osta koskaan ihmiskaupan uhreja enkä käytä kenenkään ahdinkoa hyväkseni.
Palstan naiset ovat kateellisia niille transnaisille joilla täydellinen vartalo ja ovat näyttävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta koskaan ihmiskaupan uhreja enkä käytä kenenkään ahdinkoa hyväkseni.
Sinähän et sitä voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ovat kateellisia niille transnaisille joilla täydellinen vartalo ja ovat näyttävän näköisiä.
"Täydelliset" miehekkäät kontit sekä kädet, aatamin omena, kaljuuntuva pää, mela housuissa...
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hulluja puhu. Miksi kukaan nainen olisi kateellinen miehelle, joka leikkelee itsestään jotain sen tapaista mitä nainen jo on?
No voi herranjestas jos leikkii heteroa ja ihastuu miehiin niin kai se nyt ärsyttää että jollain on pää niin perseessä että väittää mustaa valkoiseksi. Ihastu rauhassa mutta älä länkytä täällä tuota heteroutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä jokaiseen transnaisista tykkääviin ketjuihin ilmestyy heti ääliömäisiä päänaukomis viestejä.
Täällä tulee ääliömäisiä pääaukomisviestejä kaikkiin ketjuihin. Ihastu keneen haluat, saat ihan itse päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täydelliset" miehekkäät kontit sekä kädet, aatamin omena, kaljuuntuva pää, mela housuissa...
Ei vastaa tuo transnainen kuvaustasi kaljuuntuvasta, miehekkäästi..
Vierailija kirjoitti:
Niillä tran"naisilla" on miehen vartalo. Miksi naiset olisivat kateellisia?
Itse en miehenä viehäty trans"naisista" koska en ole homo. Olen hetero ja tykkään vain naisista. Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta ärsyttää nämä tällaiset jotka kuvittelee olevansa heteroja. Häpeääkö he homoutta niin paljon etteivät myönnä olevansa homoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa tuo transnainen kuvaustasi kaljuuntuvasta, miehekkäästi..
Siinäpä on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä viehäty trans"naisista" koska en ole homo. Olen hetero ja tykkään vain naisista. Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta ärsyttää nämä tällaiset jotka kuvittelee olevansa heteroja. Häpeääkö he homoutta niin paljon etteivät myönnä olevansa homoja?
Cis ja transnaisista pitävä ei ole homo. Homot pitävät miehen näköisistä miehistä. Homot eivät kiinnostu transnaisista. Mutta koska olet näköjään Joensuun uusnazti et tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lähinnä kun joku homo selittää kuinka transnaiset on niin paljon parempia kun oikeat ja luulee, että se on joku perusheteron ajatus.
Ole homo ihan rauhassa, mutta älä väitä itseäsi heteroksi.
Juuri näitä tarkoitin. Heti homoksi haukkumista. Yritä nyt ääliö ymmärtää ettei naisen näköisistä ihmisistä kiinnostunut mies ole homo. Mutta ei, koko sinun elämäsi on homo siellä, homo tuolla kommentteja toisten ketjuihin.
Naisen näköisistä ihmisistä? Voi ne olla naisen näköisiä mutta miehiä ne silti ovat. Eli olet homo tai bi. Hetero et ole.
Outoa on sekin, että jos joku mies sanoisi viehättyvänsä drag queeneistä niin paljon että haluaa heidän kanssaan sänkyyn, häntä ei kukaan väittäisi heteroksi, mutta kun kyse on transnaisesta niin pitäisikin ajatella ihan toisin. Jotkut drag queenit voivat näyttää ihan yhtä paljon tai vähän naiselta kuin transnaisetkin.
Eivät näytä. Kyseessä on hormonit. Minä olen nähnyt erittäin läheltä transnaisen ihon, koskettanut sitä jne. Monen vuoden naishormooni kuuri tekee ihmeitä niille. Iho ohenee ja pehmenee naiselliseksi. Jalat, sormet, polvet, ne paikat missä miehillä ei ole rasvakerrosta ja luusto/suonet paistavat ihon lävitse, tulevat transnaisilla hormonien ansiosta naisellisen näköisiksi.
Mitä ihmettä selität? Ootko ikinä nähnyt naisen vartaloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cis ja transnaisista pitävä ei ole homo. Homot pitävät miehen näköisistä miehistä. Homot eivät kiinnostu transnaisista. Mutta koska olet näköjään Joensuun uusnazti et tätä ymmärrä.
Penis