Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia ärsyttää jos mies kertoo ihastuvansa

Vierailija
31.01.2022 |

Transnaisiin? Kun palstan naisten mielestä me palsta miehet olemme kuvottavia, niin nyt emme saisi edes transnaisistakaan tykätä. Kertokaapa ihan omin omin sanoin, ja kirjoittakaa pikku kätösin. Mikä vaivaa? Oletteko te weetuilijat jotain psykoja tai narsisteja, vai muuten vaan miehiä vihaavia?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lähinnä kun joku homo selittää kuinka transnaiset on niin paljon parempia kun oikeat ja luulee, että se on joku perusheteron ajatus.

Ole homo ihan rauhassa, mutta älä väitä itseäsi heteroksi.

Juuri näitä tarkoitin. Heti homoksi haukkumista. Yritä nyt ääliö ymmärtää ettei naisen näköisistä ihmisistä kiinnostunut mies ole homo. Mutta ei, koko sinun elämäsi on homo siellä, homo tuolla kommentteja toisten ketjuihin.

Naisen näköisistä ihmisistä? Voi ne olla naisen näköisiä mutta miehiä ne silti ovat. Eli olet homo tai bi. Hetero et ole.

Outoa on sekin, että jos joku mies sanoisi viehättyvänsä drag queeneistä niin paljon että haluaa heidän kanssaan sänkyyn, häntä ei kukaan väittäisi heteroksi, mutta kun kyse on transnaisesta niin pitäisikin ajatella ihan toisin. Jotkut drag queenit voivat näyttää ihan yhtä paljon tai vähän naiselta kuin transnaisetkin.

Eivät näytä. Kyseessä on hormonit. Minä olen nähnyt erittäin läheltä transnaisen ihon, koskettanut sitä jne. Monen vuoden naishormooni kuuri tekee ihmeitä niille. Iho ohenee ja pehmenee naiselliseksi. Jalat, sormet, polvet, ne paikat missä miehillä ei ole rasvakerrosta ja luusto/suonet paistavat ihon lävitse, tulevat transnaisilla hormonien ansiosta naisellisen näköisiksi.

Mitä ihmettä selität? Ootko ikinä nähnyt naisen vartaloa?

En tietenkään ole nähnyt. Lapseni syntyivät neitseellisesti ja taisin nähdä synnytyssairaalassa harhoja vain.

Vierailija
82/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloittajana typeriä kommentteja lukiessani huomaan, kuinka paljon parempi ihminen olen kuin te lapselliset ja ahdasmieliset hölmöt.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun aloittajana typeriä kommentteja lukiessani huomaan, kuinka paljon parempi ihminen olen kuin te lapselliset ja ahdasmieliset hölmöt.

-Ap

Sanoo lapsellinen mies, joka haukkuu naisia "kostoksi".

Vierailija
84/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Oletpa tosi hyvä ihminen kun kannatat naisten korvaamista naista esittävillä miehillä ja me naiset olemme tosi ahdasmielisiä kun emme halua että miehet vievät naisten paikat ja tasa-arvon pois.

Vierailija
85/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Yhy yhyy. Nyt osui syvälle.

Vierailija
86/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Onneks transnaiset lohduttaa.

Vierailija
87/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Oletpa tosi hyvä ihminen kun kannatat naisten korvaamista naista esittävillä miehillä ja me naiset olemme tosi ahdasmielisiä kun emme halua että miehet vievät naisten paikat ja tasa-arvon pois.

Mitkä naisten paikat vievät? Eli cis naiset pelkäävät transnaisten vievän miehet heiltä?

Vierailija
88/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Niillä onkin sydän paikallaan, toisin kuin monella cis naisella.

Vierailija
89/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mitkä naisten paikat vievät? Eli cis naiset pelkäävät transnaisten vievän miehet heiltä?

No ei kiinnosta teidän hikisten alushousujenne pesu. Tarkoitetaan paikkoja yhteiskunnassa, naisten urheilussa, paneelikeskusteluissa, jopa menkkatuotteita mainostaa transit joilla ei edes ole menkkoja. "Transwomen are women" -puheet ovat naisvihaa, ihan kuin mies voisi olla nainen.

Vierailija
90/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kyllähän se varmaan tuntuu mukavalta saada toiselta homomieheltä varauksetonta palvontaa. Ei se kuitenkaan tarkoita että olisi "sydän paikallaan". Naisia kohtaan nuo miehet ovat ilkeitä ja tuhoisia.

Vierailija
91/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No sehän mun pointti olikin. Kun ne on kaikin tavoin naiseksi syntyneitä parempia niin pysy niiden kanssa sitten.

Vierailija
92/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lähinnä kun joku homo selittää kuinka transnaiset on niin paljon parempia kun oikeat ja luulee, että se on joku perusheteron ajatus.

Ole homo ihan rauhassa, mutta älä väitä itseäsi heteroksi.

Vai että oikeat naiset. :D Oletan ettet sinä käytä koko ajan hametta ja korkokenkiä. Ja sinulla on mies. Jos käytät koko ajan housuja, olet mies. Jos et meikkaa, olet mies. Jos sinulla on lyhyet kynnet, olet mies. Eli sinä olet mies. Ja kaikenlisäksi homo, koska sinulla on aviomies/miesystävä. Ok.

Vierailija
93/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen kirjoitti:

Mulle on ihan sama ihastuuko joku mies transnaisiin vai ei. Älä kuitenkaan väitä itseäsi heteroksi ja noita transnaisia oikeiksi naisiksi.

Höpö höpö, mies sinä olet koska et ole naisellinen 24/7 ;)

Vierailija
94/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ainakin netin perusteella fetissiltä, joka kohdistuu vain tietynlaisiin transnaisiin, jollaisia varmaankin aikuisviihteessä näkee. Tulee sellainen olo, ettei puhujalla ole paljon oikeaa elämää.

Tämä. Minä lähinnä loukkaannun niiden tavallisten transnaisten puolesta, jotka eivät larppaa jotain Katie Pricea (tai ketkä nykyään ovatkaan muotia).

Nämä transnaisista tykkäävät eivät nimittäin ikinä tunnu tykkäävän niistä transnaisista, jotka ovat vaikkapa lintuharrastajia tai erävaeltajia. Transnainen kiinnostaa vain, jos se itse asiassa ei muistuta tavallista naista ensinkään.

Kuvittelisin myös, että transnainenkin haluaa tulla kohdelluksi ensisijaisesti ihmisenä eikä fetissinä.

Vierailija
95/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kyllähän se varmaan tuntuu mukavalta saada toiselta homomieheltä varauksetonta palvontaa. Ei se kuitenkaan tarkoita että olisi "sydän paikallaan". Naisia kohtaan nuo miehet ovat ilkeitä ja tuhoisia.

Tarkoitatko heidän tyylikästä ja naisellista pukeutumistaan? Ymmärrän jos se ärsyttää lökäpöksyissä kulkevia cis naisia. Naisille he eivät tee mitään koska kiinnostuvat vain miehistä. Kyseessä on sinunlaistesi järjetön pelko niitä kohtaan, jotka ovat jotain uutta ja erilaista.

Vierailija
96/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ainakin netin perusteella fetissiltä, joka kohdistuu vain tietynlaisiin transnaisiin, jollaisia varmaankin aikuisviihteessä näkee. Tulee sellainen olo, ettei puhujalla ole paljon oikeaa elämää.

Tämä. Minä lähinnä loukkaannun niiden tavallisten transnaisten puolesta, jotka eivät larppaa jotain Katie Pricea (tai ketkä nykyään ovatkaan muotia).

Nämä transnaisista tykkäävät eivät nimittäin ikinä tunnu tykkäävän niistä transnaisista, jotka ovat vaikkapa lintuharrastajia tai erävaeltajia. Transnainen kiinnostaa vain, jos se itse asiassa ei muistuta tavallista naista ensinkään.

Kuvittelisin myös, että transnainenkin haluaa tulla kohdelluksi ensisijaisesti ihmisenä eikä fetissinä.

Kuinka lintuharrastus ja eeävaellus liittyy naiseuteen? Nehän ovat perinteisesti miehisiä harrastuksia. Ja moni cis nainenkin laittaa rakennekynnet, kasvattaa pitkät hiukset, kulkee tyylikkäissä tiukoissa mekoissa ja korkokengissä. Näin ainakin Etelä-Suomen isoissa kaupungeissa. Menkääpä esim Stockalle ja katsokaa ympärillenne hetki. Suurin osa siellä käyvistä naisista on glitteriä ja bling blingiä. Ja miehet viehättyvät heistä. Samoin moni mies viehättyy vastaavista naisellisista piirteitä omaavista transnaisista.

Vierailija
97/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joidenka mielestä transnaiset eivät ole kauniita, katsokoot tämän lyhyen videon.

Mielestäni tajuttoman kauniita ovat nuo ainakin.

https://youtube.com/shorts/oqgmv4DBOpY?feature=share

Vierailija
98/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille joidenka mielestä transnaiset eivät ole kauniita, katsokoot tämän lyhyen videon.

No nyt on hyvää settiä! Nuo näyttävät naisilta!

Vierailija
99/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyvää settiä! Nuo näyttävät naisilta!

Ap näyttää keskustelevan itsekseen, kun ketään ei hänen fetissinsä enää kiinnosta :D

Vierailija
100/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen voi synnyttää, transnaiset  voi silti olla kauniita. Valitettavasti on sitten niitä ylilyöntejäkin, niitä en sanoisi naisiksi, ovat selvästi jotain muuta. Jos heitä sanoo transnaisiksi, se voi loukata oikeaa transnaista.