Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa selittää ehkä niin hyvin, mutta varattu mies kohtelee rakastajatartaan kuin kuningatarta, kun saa jotain sellaita mitä kotona ei saa. Sinkut ei arvosta samalla tavalla, kun kyseessä pelkkä seksisuhde.
Olen joskus ihmetellyt, mitä tämä "kuin kuningatarta" pitää sisällään. Käy panemassa ja sitä varten vähän lirkuttelee ja lähettelee dick pickejä. Juu, käypä kateeksi.
Vain tyhmät miehet lähettävät kikkelinkuvia. Ei varattu mies joka saa läheisyyttä, hyvää seksiä ja hyvää seuraa. Miksi pilaisi tämän kuvion?
Jos haluaa pitää rakastajattarensa niin käyttäytyy hyvin häntä kohtaan. Ei lirkuttele imeliä vaan puhuu älykkäästi. On monipuolinen yleistieto.
Voiko käydä mielessä, että naisella on vaatimustaso. Ei hän joka varattua miestä huoli vaan sen kenen kanssa viihtyy ja mies käyttäytyy hyvin.
En ole muuten ikinä saanut yhtään kikkelinkuvaa, en vapailta enkä varatuilta. Enkä muitakaan rivoja viestejä.
Mistä sitten johtuukin. Enkä mikään kokematon nainen ole.
Osaan kai valita miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kiinni jäätte kuitenkin 😁
monet väsyy valehteluun ja kakaisee totuuden itse lopulta ulos. Toiset aiemmin toiset myöhemmin.
Kaikki minun tuntemat toiset naiset ovat vähän yksinkertaisia, suurin osa heistä uskoo että ovat jotenkin paremman näköisiä/ fiksumpia kuin vaimo ja siksi mies haluaa heidän kanssaan olla aina silloin kuin miehelle itselleen sopii.
En puutu heidän asioihin mutta kyllä joskus säälittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.
Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.
Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.
Eihän sitä tiedä, kuinka paljon parempi äiti ja mukavampi aviovaimo vaimostasikin tulee, kunhan keksii tehdä samoin, eli pettää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.
Heh, alkoi naurattamaan. Myös minun salarakkaan puoliso on hoitaja. Tekee vuorotyötä, paljon töissä myös viikonloppu iltaisin niin käy miehellä aika pitkäksi. Puoliso tekee usein myös 12 tunnin ylityövuoroja niin johan siinä kerkiää vaikka mitä : D
Ettei vaan ole sama mies kyseessä? En nyt muista oliko heilläkin 10 vuotta ikäeroa vai vähemmän ,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen pettävä mies on aika usein hyvään asemaan noussut mies. Eli fiksu, sosiaalisesti taitava ja varakas. Mies jonka moni nainen haluaa. Koska menestyneitä miehiä ei riitä kaikille, osa sitten tyytyy toisen naisen rooliin.
Jännä hypoteesi. Onko sinulla mitään ajatusta, että miksi asia olisi näin? Itse olen kyllä nähnyt pettäjiä ihan kaikista yhteiskuntaluokista, mutta enimmäkseen niissä alemmissa.
Olen tehnyt yli 25 vuotta töitä ylemmän- ja keskijohdon kanssa ja n 25% miehistä on kertonut suoraan minulle, että heillä on tai on ollut toinen nainen. Todennäköisesti oikea prosentti on paljon 25% yläpuolella. Syy: mahdollisuus, motiivi, keinot.
Vierailija kirjoitti:
Kiinni jäätte kuitenkin 😁
Höpö höpö 🤣
Viime vuoden aikana kävin neljän eri naisen luona vieraissa, yhteensä 9 eri reissua, joskus oli vaimolla epäilyjä, mutta no töissä voi pinnoilta tarttua vieraan naisen hajuveden tuoksua. Viimeisen 10 vuoden aikana olen käynyt ehkä 20 eri naisen luona. Ompa tullut kokeiltua kimppaakin 2 thaikun kanssa, muutama hra oli, mutta enimmäkseen ne panot otetaan tinderistä. Mamit tykkää kun ainakin pakko olla ihan kunnon mies kun naimisissa oleva perheen iskä.
Joku kysyy että miksi en eroa. No on useita pieniä lapsia, rahatilanne vaikea, suhde muuten ihan ok, mut kiva aina kokeilla vierasta, vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.
Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.
Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.
Eihän sitä tiedä, kuinka paljon parempi äiti ja mukavampi aviovaimo vaimostasikin tulee, kunhan keksii tehdä samoin, eli pettää sinua.
Meillei suostunut kun sanoin että mene vieraisiin, vois tehdä hyvää käydä vieraissa, niin moni muukin tekee. En saanut itsekkään lupaa😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minun tuntemat toiset naiset ovat vähän yksinkertaisia, suurin osa heistä uskoo että ovat jotenkin paremman näköisiä/ fiksumpia kuin vaimo ja siksi mies haluaa heidän kanssaan olla aina silloin kuin miehelle itselleen sopii.
Maailma täynnään outoja miehiä, jotka haluaa viettää aikaa, olla lähekkäin, suukotella, rakastella, uskoutua vähän yksinkertaisten, rumien ja menestymättömien naisten kanssa. Silti vaikka kotona olisi älykäs, lempeä kaunotarkin odottelemassa ja rakkautta ja intohimoa siitä yhteisestä kodista löytyy vaikka muille jakaa. No mies sitten jakaakin. Ja valtaosissa oikeista sivusuhteista vie sen rakkautensa lopullisesti pois sen ihanan enkelin luota sille tyhmälle suohirviölle.
Perin kummallista.
On kyllä outoa vertailua. Itse petin ja jätin kumppanin, mut enpä oo kyllä koskaan miettinyt kumpi ois ollut fiksumpi tai komeempi. Meni vaan suhde huonoksi ja löysin toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen pettävä mies on aika usein hyvään asemaan noussut mies. Eli fiksu, sosiaalisesti taitava ja varakas. Mies jonka moni nainen haluaa. Koska menestyneitä miehiä ei riitä kaikille, osa sitten tyytyy toisen naisen rooliin.
Jännä hypoteesi. Onko sinulla mitään ajatusta, että miksi asia olisi näin? Itse olen kyllä nähnyt pettäjiä ihan kaikista yhteiskuntaluokista, mutta enimmäkseen niissä alemmissa.
Olen tehnyt yli 25 vuotta töitä ylemmän- ja keskijohdon kanssa ja n 25% miehistä on kertonut suoraan minulle, että heillä on tai on ollut toinen nainen. Todennäköisesti oikea prosentti on paljon 25% yläpuolella. Syy: mahdollisuus, motiivi, keinot.
Ylempi ja keskijohto ei ole näköjään kertonut, miten prosenttilaskut toimivat. Jos 25 % heistä pettää, se ei vielä tarkoita, että suurin osa pettäjistä on ylempää tai keskijohtoa.
Seksin puute. Vaimo ei halua, ei tee aloitteita. Eripariset halut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.
Heh, alkoi naurattamaan. Myös minun salarakkaan puoliso on hoitaja. Tekee vuorotyötä, paljon töissä myös viikonloppu iltaisin niin käy miehellä aika pitkäksi. Puoliso tekee usein myös 12 tunnin ylityövuoroja niin johan siinä kerkiää vaikka mitä : D
Ettei vaan ole sama mies kyseessä? En nyt muista oliko heilläkin 10 vuotta ikäeroa vai vähemmän ,,,
On teillä erikoinen huumorintajukin. Mikä ihme tuossa naurattaa? Hoitajia on aika paljon tässä maassa ja aika monet heistä tekevät vuorotyötä.
Järkyttää tässä keskustelussa se, kuinka moni ihminen pitää varatun kanssa suhteessa olemista (tai "pelkkää" sekstailuakin) ihan normihommana ja jopa tavoiteltavana. Mitä te oikein luulette olevanne? Sellainen ei ole millään lailla ok niin kauan, kuin suhde ei ole avoin tai petettävä osapuoli ei muuten ole tietoinen asiasta.
Säälittää ihmiset, joiden mielestä on jotenkin "cool" olla se toinen nainen tai mies. Maailman- ja minäkuva täysin vääristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma täynnään outoja miehiä, jotka haluaa viettää aikaa, olla lähekkäin, suukotella, rakastella, uskoutua vähän yksinkertaisten, rumien ja menestymättömien naisten kanssa. Silti vaikka kotona olisi älykäs, lempeä kaunotarkin odottelemassa ja rakkautta ja intohimoa siitä yhteisestä kodista löytyy vaikka muille jakaa. No mies sitten jakaakin. Ja valtaosissa oikeista sivusuhteista vie sen rakkautensa lopullisesti pois sen ihanan enkelin luota sille tyhmälle suohirviölle.
Perin kummallista.
On kyllä outoa vertailua. Itse petin ja jätin kumppanin, mut enpä oo kyllä koskaan miettinyt kumpi ois ollut fiksumpi tai komeempi. Meni vaan suhde huonoksi ja löysin toisen.
Että "meni vaan suhde huonoksi"? :D Voi pyhä jysäys näitä järjen jättiläisiä..
Aatellut tässä, että jos alottais suhteen varattuun ja hinnottelis ittensä samoin kuin varjoon jäävä elätetty vaimo. Paljonko viittis pyytää / kk?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, varsinaista suhdetta ei ole, mutta pitkä ystävyys jossa välillä flittaillaan.
Syyt miksi pettää (ei siis mun kanssa):
Vaimo nalkuttaa.
Seksiä ei ole ollut vuosiin.
Yhdessä ollaan koska lapset ja pieni kylä missä asuvat.
Sanoo vaimoaan narskuksi. (tätä en usko, ehkä on itse)Miksi et käräytä miestä vaimolleen? Vaimo tosin varmasti antaa kaiken anteeksi.
Miks ihmeessä, on mulle hyvä kaveri, tukee mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa selittää ehkä niin hyvin, mutta varattu mies kohtelee rakastajatartaan kuin kuningatarta, kun saa jotain sellaita mitä kotona ei saa. Sinkut ei arvosta samalla tavalla, kun kyseessä pelkkä seksisuhde.
Olen joskus ihmetellyt, mitä tämä "kuin kuningatarta" pitää sisällään. Käy panemassa ja sitä varten vähän lirkuttelee ja lähettelee dick pickejä. Juu, käypä kateeksi.
Vain tyhmät miehet lähettävät kikkelinkuvia. Ei varattu mies joka saa läheisyyttä, hyvää seksiä ja hyvää seuraa. Miksi pilaisi tämän kuvion?
Jos haluaa pitää rakastajattarensa niin käyttäytyy hyvin häntä kohtaan. Ei lirkuttele imeliä vaan puhuu älykkäästi. On monipuolinen yleistieto.
Voiko käydä mielessä, että naisella on vaatimustaso. Ei hän joka varattua miestä huoli vaan sen kenen kanssa viihtyy ja mies käyttäytyy hyvin.
En ole muuten ikinä saanut yhtään kikkelinkuvaa, en vapailta enkä varatuilta. Enkä muitakaan rivoja viestejä.
Mistä sitten johtuukin. Enkä mikään kokematon nainen ole.
Osaan kai valita miehet.
anteeksi nyt, mutta kuulostaa nyt aika pahasti joltain toiveajattelulta. Ensinnäkin, miksi se mies haluaa toisen naisen "puhumaan älykkäitä"? Eiköhän siinä ole ajatuksena se seksi. Jos teillä luistaa jutut paremmin kuin vaimon kanssa, niin miksi ihmeessä se mies on ylipäätään sen vaimon koskaan valinnut?
Ja juu, osaat tosiaan valita hyvin käyttäytyviä miehiä. :D Mitä nyt, että ovat pettäviä paskakasoja, mutta ei kai pettäminen huonoa käytöstä ole. Itse näen tuon niin, että se vaimo luuli valinneensa hyvän miehen. Sinä taas tiedät koskeneesi paskaläjään. Kummalla on korkeammat tasovaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perin kummallista.
Veikkaan että useammin toisin päin. Valittu puolisoksi se suohirviö, joka on ollut valmis sitoutumaan. Sitten etsitään uutta.
Pahassakin suohirviössä on helppouden lisäksi jotain houkuttelevaa, jos saa viettämään aikaa poissa vakipuolison luota. Vaikka sitten pettäjä kokee olonsa itsevarmemmaksi.
Ei saanut tarpeeksi seksiä kotona/liitto väljähtynyt. Halusi silti pysyä naimisissa lasten takia. Meillä oli seksisuhde ja ystävyyssuhde,en kysellyt enempää kun ei se mulle kuulunut.