Mun tekee mieli ruskeaa makkarakastiketta ja perunamuusia? Mitä ruokaa sinä haluaisit?
Kommentit (38)
sininen lenkki ei ole enää entisensä ja tällä hetkellä joutuu turvautumaan pussimuusijauheeseen kun vanhoja perunia ei saa
Korkeintaan jäätelöö, mutta ei muuta. Ajatuskin lämpimästä makkarakastikkeesta tässä helteessä 🤢
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan jäätelöö, mutta ei muuta. Ajatuskin lämpimästä makkarakastikkeesta tässä helteessä 🤢
Kaikilla ei ole tuota ongelmaa.
Makkarakastike paistetuilla perunoilla maistuisi.
No just tällä hetkellä tekis mieli Grill Roomin, tuota kaksi kertaa peräkkäin Suomen parhaimmaksi burgerpaikaksi valitun, burgeria ja sen parmesan ranskiksia. On muuten aivan mahtavaa ruokaa. Ei siis maistu minkään paikan burgerit enää miltään kun on siellä käynyt.
Kylmää, aasialaista kurkkukanaa on vielä jääkaapissa. Helteillä ei maistu mikään lämmin ruoka.
Voisin vetää salamipizzan tuplajuustolla.
Metsästäjänleike sienikastikkeella. Kylkeen stobe kylmää bissee.
Makkarakastike ja muusi on hyvää. Nyt voisin syödä kaalikääryleitä.
Mmmmm.... pottumuusia ja kunnon makkarakastike. Puolukkahilloa ja porkkanaraastetta... Nyt tuli nälkä, mutta näilla helteillä ei jaksa syödä mitään raskasta ruokaa.
kyllä,kivikylän löylylenkistä tai heidän nakeista tehtynä. joko keitinpotut tai muusi. kerran kk saatava.
Paistettua kuhaa ja uusia perunoita. Keittiössä on koko ajan n. +30C, hellaa ei voi käyttää mihinkään ruoan valmistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kalapurilaisen
Miksi hiivaleipää?
Pelkästään kalaosuus js salaattii.
Vierailija kirjoitti:
sininen lenkki ei ole enää entisensä ja tällä hetkellä joutuu turvautumaan pussimuusijauheeseen kun vanhoja perunia ei saa
Kyllä saa, Cittarista ainakin.
Lämpimän ruuan olen syönyt joka päivä. Varhaisperunat ja silli on maistuneet useampana päivänä, munakasta olen tehnyt myös ja huomenna ryynimakkaroita ja paistettuja perunoita. En elä edes helteellä millään pelkällä vesimelonia tai kreikkalaisella salaatilla.
Raikasta hedelmäsalaattia tekis mieli.