Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
121/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.

Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.

Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.

Tuo on kyllä varsinainen tapaa oikeuttaa oma munattomuutensa. "Olen niin paha ihminen, että minun on pakko pettää ja valehdella, että voin esittää olevani hyvä ihminen". Luulisi menevän oma (kylläkin olematon) moraalinen selkäranka tuhannelle mutkalle noita satuja itselle ladellessa. 

Aika erikoinen tulkinta tekstistäni. En ole paha ihminen, siis sen pahempi kuin muutkaan. En usko, että vaimonikaan on kaikissa asioissa 100% rehellinen minulle, eivätkä lapsenikaan ole. Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla 100% rehellinen heille. Tämä yksityinen osa elämääni pitää minut paremmassa kunnossa henkisesti ja kun voin itse hyvin, se heijastuu myös muihin ihmisiin ympärilläni. Pahuudesta ei ole kysymys vaan siitä, että pidän huolta itsestäni.

Vierailija
122/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käräyttänyt kaksi pettävää miestä. Toisen vaimolle kerroin face to face, toisen vaimon auton tuulilasiin jätin viestin. Kumpikin pari erosi, ja toinen naisista on nyt hyvä ystäväni.

Pettävät miehet ja naiset ovat alinta ihmissaastaa.

Tuttu harrastus, aina kun kuulen töissä huhun työpaikkaromanssista, niin laitan viestin petetyille. Ja saan suurta tyydytystä kun kuulen että ovat eronneet.

Niin varmaan :-D Voi sinua pientä... Mutta olisihan tuo ihan äärettömän surullista, jos joku noin tekisi. Tuhoaisi ihmisten elämiä, seuraukset voisivat olla hyvinkin traagiset. Ja täysin ulkopuolisena.

Mutta kyllä sinulla jo olisi työyhteisössä sellainen maine, että enpä usko, että pääsisit koskaan edes tietämään muiden tekemisistä.

Kannattaa ihan oikeasti vähän miettiä ennen kuin toimii. Voi olla, että osapuolet hoitaa tilannetta eteenpäin niin hyvin kuin osaavat. Mitä jos joku kenelle viestit ottaiskin kanisterin bensaa ja polttaisi kotinsa ja perheen sen sisälle? Olisiko hyvä mieli ja voisitko yön pimeinä hiljaisina tunteina vakuuttaa itsellesi, ettet sinä tehnyt mitään väärin vaan ei olisi pettureiden pitänyt säätää kumppanin selän takana?

Onko tullut koskaan mieleen, että se joka ei eroa saa aikaiseksi, vaikka tuntuisi kiinnostavan joku ihan muu kuin oma kumppani, saattaa olla tilanteessa, jossa eroaminen on vaikeaa tai jopa vaarallista vaikka kumppanin mielenterveysongelmien vuoksi? Entä jos se työpaikan joku erityinen ihminen onkin ainoa jonka kanssa asiasta voi puhua ja koittaa kerätä voimia lähteä pelottavaan eroprosessiin?

Säälittävää, säälittävää 'pohdiskelua'. Pettäjän tie on tuhoajan tie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää ehkä niin hyvin, mutta varattu mies kohtelee rakastajatartaan kuin kuningatarta, kun saa jotain sellaita mitä kotona ei saa. Sinkut ei arvosta samalla tavalla, kun kyseessä pelkkä seksisuhde.

Olen joskus ihmetellyt, mitä tämä "kuin kuningatarta" pitää sisällään. Käy panemassa ja sitä varten vähän lirkuttelee ja lähettelee dick pickejä. Juu, käypä kateeksi. 

Viikonloppu Levillä on kivempi, kuin sinkkumiehen ankea yksiö.

Vierailija
124/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varsinaista suhdetta ei ole, mutta pitkä ystävyys jossa välillä flittaillaan.

Syyt miksi pettää (ei siis mun kanssa):

Vaimo nalkuttaa.

Seksiä ei ole ollut vuosiin.

Yhdessä ollaan koska lapset ja pieni kylä missä asuvat.

Sanoo vaimoaan narskuksi. (tätä en usko, ehkä on itse)

Vierailija
125/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää ehkä niin hyvin, mutta varattu mies kohtelee rakastajatartaan kuin kuningatarta, kun saa jotain sellaita mitä kotona ei saa. Sinkut ei arvosta samalla tavalla, kun kyseessä pelkkä seksisuhde.

Olen joskus ihmetellyt, mitä tämä "kuin kuningatarta" pitää sisällään. Käy panemassa ja sitä varten vähän lirkuttelee ja lähettelee dick pickejä. Juu, käypä kateeksi. 

miksi perheellisellä miehellä olisi paremmin varaa ja aikaa viikonloppuihin levillä kuin sinkkumiehillä? 

Vierailija
126/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, varsinaista suhdetta ei ole, mutta pitkä ystävyys jossa välillä flittaillaan.

Syyt miksi pettää (ei siis mun kanssa):

Vaimo nalkuttaa.

Seksiä ei ole ollut vuosiin.

Yhdessä ollaan koska lapset ja pieni kylä missä asuvat.

Sanoo vaimoaan narskuksi. (tätä en usko, ehkä on itse)

Miksi et käräytä miestä vaimolleen? Vaimo tosin varmasti antaa kaiken anteeksi.

Vierailija
127/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.

Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.

Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.

Tuo on kyllä varsinainen tapaa oikeuttaa oma munattomuutensa. "Olen niin paha ihminen, että minun on pakko pettää ja valehdella, että voin esittää olevani hyvä ihminen". Luulisi menevän oma (kylläkin olematon) moraalinen selkäranka tuhannelle mutkalle noita satuja itselle ladellessa. 

Aika erikoinen tulkinta tekstistäni. En ole paha ihminen, siis sen pahempi kuin muutkaan. En usko, että vaimonikaan on kaikissa asioissa 100% rehellinen minulle, eivätkä lapsenikaan ole. Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla 100% rehellinen heille. Tämä yksityinen osa elämääni pitää minut paremmassa kunnossa henkisesti ja kun voin itse hyvin, se heijastuu myös muihin ihmisiin ympärilläni. Pahuudesta ei ole kysymys vaan siitä, että pidän huolta itsestäni.

Oletko koskaan ajatellut, että sillä ei välttämättä ole vaimollesi mitään merkitystä, vaikka toisit joka päivä kimpun kukkia ja kilon suklaata ja jaksaisit remontoida keittiön joka kevät uuteen kuosiin pan0si pitäessä sinut vireänä - jos sen hintana vaimolle on petetyksi tuleminen.

Kuulostaa niin p*skan kiillottamiselta toi "mutta kun minusta tulee niin paljon parempi ihminen kun saan vähän vierasta". En tässä oikeestaan edes kritisoi pettämistä vaan tota sun logiikkaa.

Eri

Vierailija
128/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen pettävä mies on aika usein hyvään asemaan noussut mies. Eli fiksu, sosiaalisesti taitava ja varakas. Mies jonka moni nainen haluaa. Koska menestyneitä miehiä ei riitä kaikille, osa sitten tyytyy toisen naisen rooliin.

Vierailija
129/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen pettävä mies on aika usein hyvään asemaan noussut mies. Eli fiksu, sosiaalisesti taitava ja varakas. Mies jonka moni nainen haluaa. Koska menestyneitä miehiä ei riitä kaikille, osa sitten tyytyy toisen naisen rooliin.

Ei toisen vaan viidennen tai kuudennen tai viidennentoista. Tuossa tapauksessa vika on miehen vaimossa kun ei tajua, että tottakai tuollainen mies panee muita naisia.

Vierailija
130/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, kaikenlaisella se munaton mies toimintaansa itselleen selittelee. On ehkä vain hyvä todeta, että sinusta ei ole hyväksi mieheksi ja isäksi. Ei se selittelemällä muuksi muutu.

Vierailija
131/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin ollut kiinnostava ketju. Näissä päättävien viesteissä näemmä toistuu tämä "pidän huolta itsestäni" tai "olen parempi kumppani ja isä lapsilleni kun saan pesää parisuhteen ulkopuolelta." Minusta tämä on surullista ja hyvin itsekeskeistä. Onko se huolta pitämistä, jos loukkaa toista osapuolta kenties pahimmalta mahdollisella tavalla? Olen luullut että ihmiset hakevat ja kokevat sitä niin sanottua jännitystä kirjojen, elokuvien ja taiteen kautta. Tai näin ainakin muut huomioon ottavat, fiksut ja tasapainoiset ihmiset tuntuvat tekevän. Siitä voi tulla suuri suru koko perheelle, kun jää kiinni petoksesta toiselle osapuolelle. Aina joutuu kantamaan vastuun teoistaan.

Vierailija
132/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi perheellisellä miehellä olisi paremmin varaa ja aikaa viikonloppuihin levillä kuin sinkkumiehillä? 

Jotenkin ne varakkaammat miehet pitää tiukemmin kulisseista kiinni, tai vaimo ei voi taloudellisista syistä erota. Ihan vaan arvailen.

Vierailija
133/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käräyttänyt kaksi pettävää miestä. Toisen vaimolle kerroin face to face, toisen vaimon auton tuulilasiin jätin viestin. Kumpikin pari erosi, ja toinen naisista on nyt hyvä ystäväni.

Pettävät miehet ja naiset ovat alinta ihmissaastaa.

Tuttu harrastus, aina kun kuulen töissä huhun työpaikkaromanssista, niin laitan viestin petetyille. Ja saan suurta tyydytystä kun kuulen että ovat eronneet.

Niin varmaan :-D Voi sinua pientä... Mutta olisihan tuo ihan äärettömän surullista, jos joku noin tekisi. Tuhoaisi ihmisten elämiä, seuraukset voisivat olla hyvinkin traagiset. Ja täysin ulkopuolisena.

Mutta kyllä sinulla jo olisi työyhteisössä sellainen maine, että enpä usko, että pääsisit koskaan edes tietämään muiden tekemisistä.

Joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Kukaan ei pakota pettämään ja kyllä, juorut aina leviävät.

Miksi kostat syyttömälle osapuolelle? Miksi haluat hänen kärsivän? Entä siinä kohtaa, kun joku tappaa itsensä ja/tai lapsensa sinun takiasi?

Ei, eihän se johdu sinusta, siitä pettäjästä, niinkö? Olet sairas, sairas ihminen.

Kukahan tässä on sairas? Syyllinen on AINA se, joka pettää. Aina. Etkö todellakaan tajua, miten kieroutunut ajatusmaailmasi on?

Höpö höpö taas...

Vierailija
134/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Hyi mikä pervo sä oot varmaan maksullinen kun lähdet tollasiin mukaan.

On totta, että vanhempi ja rumempi nainen suostuu pervompaan seksiin. Tuomas Enbuskekin tämän totesi, hänen missinaisensa ei välttämättä kakkosta anna, mutta joku rumempi tai lähellä Enbusken omaa ikää oleva antaa.

Olen joskus miettinyt, kun jotkut ihan kerskailevat, että mies hakee toiselta naiselta sellaista, mitä eivät vaimoltaan saa. Minusta se ainakin kuulostaa nöyryyttävältä, että vaimon kanssa harrastetaan seksiä ja jaetaan arki, mutta kakkosen luona sitten käydään tuuppaamassa kakkoseen ja leikkimässä ties mitkä pissaleikit. Itse en ainakaan koskaan suostuisi olemaan joku, jolta saa an aa lia, jos oma vaimo ei sitä halua. 

Vierailija
135/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ne varakkaammat miehet pitää tiukemmin kulisseista kiinni, tai vaimo ei voi taloudellisista syistä erota. Ihan vaan arvailen.

No mikäs sen upeampaa tosiaan, kuin lähteä tuollaisen tossukan kanssa Leville :D 

Vierailija
136/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana pitää huolta itsestäni näpistämällä kaupasta, huijaamalla vanhuksia, pelottelemalla lapsia, potkimalla koiria, pimittämällä veroja, käymällä maksullisissa, matkustamalla pummilla ja valehtelemalla läheisilleni suutja silmät täyteen. Mutta teen tämän kaiken vain heidän hyväkseen. Tietenkin. Jaksanpa olla taas hetken siedettävä ihminen.

Vierailija
137/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole minulle selittänyt vaimonsa pettämisiä, miksi oletat, että vaimo pettää?

Minäkin kun luin otsikon käsitin ensin, että myös se vaimo pettää. D Ihmettelin, että mitä tässä nyt tarkoitetaan. Pettääkö mies siksi kun vaimokin pettää.

Otsikko on muotoiltu tosiaan vähän huonosti ja harhaanjohtavasti.

Monesti täällä mietin, että aloittajan pitäisi ensin katsoa miltä otsikko näyttää ulkopuolisin silmin.

Lyhyt ja ytimekäs on parempi kuin kovin kiemurainen.

Vierailija
138/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. minä tiedän omasta tuttavapiiristäni sivusuhteita  6 tapausta. Neljässä vanha(t) suhteet/suhde on päättynyt eroon ja kahdessa sivusuhde on päättynyt (suhde ei ole koskaan tullut kumppanin tietoon). Kaikissa neljässä eroon päättyneessä on osapuolet siitä sivusuhteesta päätyneet elämään yhdessä. Ja itseasiassa yhtä lukuunottamatta ovat jätetyt puolisotkin jatkaneet jo eteenpäin uuteen parisuhteeseen.

Vierailija
139/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä hypoteesi. Onko sinulla mitään ajatusta, että miksi asia olisi näin? Itse olen kyllä nähnyt pettäjiä ihan kaikista yhteiskuntaluokista, mutta enimmäkseen niissä alemmissa. 

Vierailija
140/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainoa joka ei ymmärrä otsikon kysymystä? Kysytäänkö tässä sitä, että miten petturimies on selittänyt sen, että miksi hänen vaimo pettää? Eihän kysymyksessä ole mitään järkeä..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän