Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
101/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on aivan järjettömän rakastunut varattuun mieheen. Heillä on ollut on-off suhde viitisen vuotta.

Mies on selittänyt, että he ovat vaimonsa kanssa yhdessä lasten takia. Kunhan lapset ovat täysi-ikäisiä, niin sitten ottaa eron. Heillä ei ole mitään fyysistä. Nukkuvatkin erillään, mies sohvalla ja vaimo makkarissa.

Ruusunpunaisten lasiensa takaa kaveri katselee tuota miestä. Toisinaan hän ottaa lasit hetkeksi pois ja tulee järkiinsä, ei se ole muijaansa jättämässä. Sitten tulee ero pariksi viikoksi ja taas intohimoa, kun palaavat yhteen.

Kerran kysyin siltä mieheltä, että eikö sitä haittaa, kun pitää yhden naisen elämää paussilla? Tämä ei pääse eteenpäin elämässään, kun vaan koko ajan odottaa. Ei saa sitä haluamaansa avioliittoa, neljää lasta... ei saa niitä perhejouluja joista tuo niin haaveilee, miten mikäkin asia on.

Kuten arvasinkin mies oli juurikin sitä mitä kaikki muutkin pettäjät. Kylmä. Häntä ei kiinnosta vittujakaan, mitä tuo nainen haaveilee ja haluaa, kunhan pillua saa. Jos ei saa häneltä, niin sitten siirrytään seuraavaan. Vaimoaan hän ei jätä, eikä tee enempää lapsia. Hänelle on tehty vasektomia vuosia sitten.

Vierailija
102/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.

Sellainen miesselitys tänään. Miten se minua olisi liikuttanut, jos mies olisi jäänyt kiinni suhteesta? Mikä tarkalleen ottaen siinä olisi ollut kiihoke? Se, että mies olisi yhtäkkiä ilmoittanut, ettei enää halua tavata minua? Aika jännä "kiihoke".

Ja omalla kohdallani syy siihen, että olin FWB-suhteessa ukkomieheen ei ollut se, että olisin etsinyt varta vasten ukkomiestä tai varta vasten FWB-suhdetta. Kävi vain niin, että tapasin kivannäköisen, mukavan, älykkään miehen, jonka kanssa oli hauskaa, mutta joka ei herättänyt kiinnostusta mihinkään vakavampaan. Olin eronnut vain noin vuotta aiemmin neljän vuoden suhteesta enkä ylipäänsä ollut valmis sitoutumaan.

FWB-suhteet harvoin, ymmärtääkseni, alkavat siitä, että etsitään jostain Tinderistä tai netistä ihmistä ja päätetään, että tästä tulee FWB-suhde. Kyllä se yleensä menee niin päin, että kohdataan hyvä tyyppi ja viihdytään hänen kanssaan, mutta syystä tai toisesta ei haluta sitoutua. Edellinenkin FWB-suhteeni oli varatun miehen kanssa, mutta siinä suhteessa en tiennyt hänen olevan varattu ennen kuin kävi ilmi, että hänellä on pieni lapsi.

Moni mies kiittää, että on sinun kaltaisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.

En valehdellut hoidolleni sillä em asiat piti paikkaansa. 3 vuotta seksiä ehkä kerran kk ja välissä kuukausien taukoja.

Niin. Juuri tuli tutkimus ulos siitä kuinka paljon suomalaisessa pitkässä liitossa on keskimäärin seksiä. Jännä, että näissä missä toinen kumppani pettää, on seksiä aina toisen osapuolen mukaan todella paljon ja se on aivan ihanaa.

Tosin sen tiedän, että kun tapasimme nykyisen mieheni kanssa ja hän alkoi kiinnostumaan, oli hänen seksielämänsä kotona piristynyt hetkellisesti. Kertoi, että ihastuminen ja etenkin alun tutustuminen nosti itsetuntoa ja vireyttä, eli seksihalut kasvoivat hänen omista henkisistä syistään suhteen alkuvaiheessa (emme siis olleet vielä intiimisti tuolloin)

"nosti itsetuntoa" =lue: nosti paisuvaista. Eli tökki rouvaansa ja fantasioi että se olet sinä. Miksi näitä pitää aina pukea johonkin sievistelevään muotoon kun siitähän siinä on oikeasti kysymys. Rouva hyrisee tyytyväsiyyttään kun kuvittelee et nyt menee hyvin, mut oikeasti jos ukkoa on seksihommat aiemmin kiinnostanut kerran kuussa ja yhtäkkiä se onkin jopa viikottaista ni se ei todella tarkoita että suhde voi hyvin!

Vierailija
104/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käräyttänyt kaksi pettävää miestä. Toisen vaimolle kerroin face to face, toisen vaimon auton tuulilasiin jätin viestin. Kumpikin pari erosi, ja toinen naisista on nyt hyvä ystäväni.

Pettävät miehet ja naiset ovat alinta ihmissaastaa.

Tuttu harrastus, aina kun kuulen töissä huhun työpaikkaromanssista, niin laitan viestin petetyille. Ja saan suurta tyydytystä kun kuulen että ovat eronneet.

Niin varmaan :-D Voi sinua pientä... Mutta olisihan tuo ihan äärettömän surullista, jos joku noin tekisi. Tuhoaisi ihmisten elämiä, seuraukset voisivat olla hyvinkin traagiset. Ja täysin ulkopuolisena.

Mutta kyllä sinulla jo olisi työyhteisössä sellainen maine, että enpä usko, että pääsisit koskaan edes tietämään muiden tekemisistä.

Ai tuhoaisi muiden elämiä?! Oletko ihan tampio? Taidat olla ikuinen toinen nainen! 😀

Vierailija
105/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Hmm, kuulostaa tutulta... Todella tutulta. Ehkä näitä samanlaisia on enemmänkin 😬

Vierailija
106/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käräyttänyt kaksi pettävää miestä. Toisen vaimolle kerroin face to face, toisen vaimon auton tuulilasiin jätin viestin. Kumpikin pari erosi, ja toinen naisista on nyt hyvä ystäväni.

Tuttu harrastus, aina kun kuulen töissä huhun työpaikkaromanssista, niin laitan viestin petetyille. Ja saan suurta tyydytystä kun kuulen että ovat eronneet.

Niin varmaan :-D Voi sinua pientä... Mutta olisihan tuo ihan äärettömän surullista, jos joku noin tekisi. Tuhoaisi ihmisten elämiä, seuraukset voisivat olla hyvinkin traagiset. Ja täysin ulkopuolisena.

Mutta kyllä sinulla jo olisi työyhteisössä sellainen maine, että enpä usko, että pääsisit koskaan edes tietämään muiden tekemisistä.

Joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Kukaan ei pakota pettämään ja kyllä, juorut aina leviävät.

Vierailija
107/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.

Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.

Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.

Vierailija
108/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ihan oikeasti vähän miettiä ennen kuin toimii. Voi olla, että osapuolet hoitaa tilannetta eteenpäin niin hyvin kuin osaavat. Mitä jos joku kenelle viestit ottaiskin kanisterin bensaa ja polttaisi kotinsa ja perheen sen sisälle? Olisiko hyvä mieli ja voisitko yön pimeinä hiljaisina tunteina vakuuttaa itsellesi, ettet sinä tehnyt mitään väärin vaan ei olisi pettureiden pitänyt säätää kumppanin selän takana?

Onko tullut koskaan mieleen, että se joka ei eroa saa aikaiseksi, vaikka tuntuisi kiinnostavan joku ihan muu kuin oma kumppani, saattaa olla tilanteessa, jossa eroaminen on vaikeaa tai jopa vaarallista vaikka kumppanin mielenterveysongelmien vuoksi? Entä jos se työpaikan joku erityinen ihminen onkin ainoa jonka kanssa asiasta voi puhua ja koittaa kerätä voimia lähteä pelottavaan eroprosessiin?

Vierailija
109/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Kukaan ei pakota pettämään ja kyllä, juorut aina leviävät.

Miksi kostat syyttömälle osapuolelle? Miksi haluat hänen kärsivän? Entä siinä kohtaa, kun joku tappaa itsensä ja/tai lapsensa sinun takiasi?

Ei, eihän se johdu sinusta, siitä pettäjästä, niinkö? Olet sairas, sairas ihminen.

Vierailija
110/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vielä ymmärrän, että joku ihastuu varattuun ja kokee tähän ihmiseen niin suurta sielunkumppanuutta ja intohimoa, että on pakko päästä saman peiton alle jos tilaisuus miehen puolelta annetaan. Sanoisin, että se on sitä ihmisen heikkoutta, mikä on kuitenkin vielä inhimillistä (huom. en itse lähtisi tähän, ainakaan jos olen yhtään järkissäni).

Sen sijaan tätä minä en ymmärrä, että täysin tietoisesti ja laskelmoivasti aletaan suhteeseen varatun kanssa, monesta tekstistä saa myös käsityksen, että tuo mies olisi vain pelkkä p*nis (eli ei olisi mitään "pakottavaa tarvetta" sekaantua juuri tuohon mieheen). Miehet sikoja ja pettäjä pettää jne., mutta en vaan voi samaistua tuollaiseen naiseen, joka ilomielin jakaa toosapöpöjään mieheen, joka sitten vie ne aviovuoteeseen täysin viattomalle naiselle, jolta riistetään oikeus määrätä omasta suhdepersoonastaan ja seksuaaliterveydestään. Jokaisella PITÄÄ olla oikeus päättää, onko monogaminen vai avoin. Tuossa pettäjä kävelee toisen oikeuden yli toteuttaakseen itseään, ja sinä mahdollistat sen. Minulla olisi sentään sen verran "boolsseja" alakerrassa, että käskisin sitä äijää hoitamaan nykyisen suhteensa poikki tai avoimeen tilaan, ennen kuin suostuisin yhtään mihinkään.

Löysää nutturaa/pipoa.

Varatun kanssa pysyy jännitys yllä kum mikään ei ole varmaa. Ei myöskään ole tylsiä arkivelvoitteita eikä tarvitse pelätä että kumpikaan jää "roikkumaan" /elättelee toiveita kun kuvio on aöusta asti selvä.

Ei tuo ole mikään perustelu. Miehiä löytyy vaikka minkälaiseen fwb / "olen koirasi" -järjestelyyn, ei ole mikään pakko ottaa varattua. Ja aivan yhtä hyvin varattu mies voi osoittaa mustasukkaisuutta "rakastajattareensa", ei se ole mitenkään pois suljettua.

Nämä "avoimet" ihmiset tuntuvat suhtautuvan toisten periaatteisiin hyvin epäkunnioittavasti. Ei kyse ole siitä, että luulemme elävämme jossakin Disney-sadussa (mm. Disney-leffoja nää polytyypit syyttää - luulevat olevansa ainoita oikeassa, ja muut on vaan katsoneet liikaa prinsessasatuja). Itselleni monogamia on luonnollinen päätös ja elämäntapa, ja samaa odotan mieheltäni jos hän on väittänyt olevansa monogaminen. Jos haluaisin olla monen miehen kanssa, niin sitten olisin ja olisin jotain muuta. Jos mieheni pettäisi - ja etenkin jos senkin jälkeen harrastaisi suojaamatonta s*ksiä kanssani, se olisi loukkaus itsemääräämisoikeuttani kohtaan, ei mikään prinsessahöttöilyn loppu.

Okei, miten tää liittyy siihen kolmanteen tyyppiin joka ei sinun periaatteitasi tunne? Eiks sun kannattaisi sen puolisosi kanssa sopia ne periaatteet niin, että molemmat ymmärtää mihin on sitoutunut?

Minusta tämä on toiselta naiselta maailman noloin selitys. "Kun en mä tiennyt, että se vaimo ei tykkää." Suurin osa ihmisistä kuitenkin odottaa parisuhteessa uskollisutta ja yksiavioisuutta, joten tämä on älyllisestikin todella laiska puolustus. Eri asia, jos ihan oikeasti et tiennyt, että tyypillä on kumppani, mutta jos tyyppi kertoo olevansa varattu, kyllä siinä pitäisi sen verran pystyä ajattelemaan, että mikäli asiaa yhtään yritetään väistellä ja salailla, se asia ei todellakaan ole sen kumppanin hyväksymä asia. 

Tätä voisi verrata tilanteeseen, että random-ohikulkija pyytää sinulta apua ja vie sinut keskellä yötä jonnekin vieraalle pihalle hiippaillen pimeässä varastoon ja kuiskii ja sanoo, että talossa sisällä olevien ei saa nähdä teitä. Sitten otatte sieltä kyytiin jonkun polkupyörän tai moottorisahan ja hiippailette pois, myytte tavarat ja jaatte rahat. Tyyppi sanoo, että juu, ei tässä ollut mitään laitonta ja kaikesta on sovittu. Menisikö poliisille läpi selitys, että et oikeasti tajunnut tekeväsi mitään väärää? 

eri

njääh, jälkimmäinen tapaus on rikos

Ei ihan oikeasti vaan yleensä kiinnosta sen vieraan naisen tunteet. Näitä suhteita kun on nähnyt tähän ikään mennessä niin monenlaisia niin ei voi tietää mikä se meininki siellä miehen kotona on ja turhapa sitä on ruveta toisten suhdetta terapoimaankaan kun ei kuule kuin toisen puolen näkemykset. Itselläkin voi olla jotain painavampaa mielen päällä kuin jonkin tuntemattoman mielipaha tai periaatteet.

Ei ollutkaan kyse siitä onko se rikos. Pointti oli se, että on noloa yrittää selitellä, ettei muka tajunnut tekevänsä väärin. Jos mies kertoo olevansa varattu ja esimerkiksi tapaamisten aikana välttelee vastaamasta puheluihin, ei tarvitse kummoinen sherlock olla, että tajuaa, mistä on kyse. 

Eikä siinä mitään terapoimaan tarvitse ryhtyäkään, jos heti alkumetreillä sanoo, että varattujen kanssa ei ala mitään. Kai tämäkin sitten joillekin on ylivoimaisen vaikeaa. 

Ja tuo, että voi olla itselläkin jotain painavampaa mielen päällä... No jos näin on, niin voi varmasti jättää ne paneskelutkin sitten sikseen. Naurettavaa selittää, että ei jaksa ajatella, mutta kuitenkin riittää energiaa järjestää niitä salaisia tapaamisia ja paukutella aivot pellolle. 

Vierailija
111/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

Miksei sinkku mies kelpaa, vaan nimenomaan varattu?

Onhan niitäkin sinkku miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiä.

Perheellinen mies on sen perheensä kanssa juhlapyhinä, kuten minäkin olen lasteni kanssa, eikä silloin kukaan vonkaa seksiä, kuten joku sinkku saattaisi just vapaapäivänään kaivata seuraa.

Ja sinä luulet olevasi maailman ainoa sinkku, jolla on lapsia? 

Vierailija
112/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää ehkä niin hyvin, mutta varattu mies kohtelee rakastajatartaan kuin kuningatarta, kun saa jotain sellaita mitä kotona ei saa. Sinkut ei arvosta samalla tavalla, kun kyseessä pelkkä seksisuhde.

Vierailija
113/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

Miksei sinkku mies kelpaa, vaan nimenomaan varattu?

Onhan niitäkin sinkku miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiä.

Perheellinen mies on sen perheensä kanssa juhlapyhinä, kuten minäkin olen lasteni kanssa, eikä silloin kukaan vonkaa seksiä, kuten joku sinkku saattaisi just vapaapäivänään kaivata seuraa.

Et sitten ihan vaan osaa sanoa "ei, nyt on muuta tekemistä" vaan pitää sen takia sekaantua varattuihin miehiin? No siinä on uusavuttomuus viety huippuunsa.

Jokainen saa olla suhteessa just kenen kanssa haluaa, tarvi lupia keltään kysellä. Tais kolahtaa, tajusit miten paljon ukkos onkaan ylitöissä ja talvellakin viikonloppuja 'mökillä'.

Ohiksena ihmettelen, miksi ihmeessä ei saisi kolahtaa? Sehän nyt olisi omituista, jos ei kolahtaisi. 

Vierailija
114/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.

Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.

Tuo on kyllä varsinainen tapaa oikeuttaa oma munattomuutensa. "Olen niin paha ihminen, että minun on pakko pettää ja valehdella, että voin esittää olevani hyvä ihminen". Luulisi menevän oma (kylläkin olematon) moraalinen selkäranka tuhannelle mutkalle noita satuja itselle ladellessa. 

Vierailija
115/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kostat syyttömälle osapuolelle? Miksi haluat hänen kärsivän? Entä siinä kohtaa, kun joku tappaa itsensä ja/tai lapsensa sinun takiasi?

Ei, eihän se johdu sinusta, siitä pettäjästä, niinkö? Olet sairas, sairas ihminen.

Kukahan tässä on sairas? Syyllinen on AINA se, joka pettää. Aina. Etkö todellakaan tajua, miten kieroutunut ajatusmaailmasi on?

Vierailija
116/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää ehkä niin hyvin, mutta varattu mies kohtelee rakastajatartaan kuin kuningatarta, kun saa jotain sellaita mitä kotona ei saa. Sinkut ei arvosta samalla tavalla, kun kyseessä pelkkä seksisuhde.

Olen joskus ihmetellyt, mitä tämä "kuin kuningatarta" pitää sisällään. Käy panemassa ja sitä varten vähän lirkuttelee ja lähettelee dick pickejä. Juu, käypä kateeksi. 

Vierailija
117/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ystäväni on aivan järjettömän rakastunut varattuun mieheen. Heillä on ollut on-off suhde viitisen vuotta.

Mies on selittänyt, että he ovat vaimonsa kanssa yhdessä lasten takia. Kunhan lapset ovat täysi-ikäisiä, niin sitten ottaa eron. Heillä ei ole mitään fyysistä. Nukkuvatkin erillään, mies sohvalla ja vaimo makkarissa.

Ruusunpunaisten lasiensa takaa kaveri katselee tuota miestä. Toisinaan hän ottaa lasit hetkeksi pois ja tulee järkiinsä, ei se ole muijaansa jättämässä. Sitten tulee ero pariksi viikoksi ja taas intohimoa, kun palaavat yhteen.

Kerran kysyin siltä mieheltä, että eikö sitä haittaa, kun pitää yhden naisen elämää paussilla? Tämä ei pääse eteenpäin elämässään, kun vaan koko ajan odottaa. Ei saa sitä haluamaansa avioliittoa, neljää lasta... ei saa niitä perhejouluja joista tuo niin haaveilee, miten mikäkin asia on.

Kuten arvasinkin mies oli juurikin sitä mitä kaikki muutkin pettäjät. Kylmä. Häntä ei kiinnosta vittujakaan, mitä tuo nainen haaveilee ja haluaa, kunhan pillua saa. Jos ei saa häneltä, niin sitten siirrytään seuraavaan. Vaimoaan hän ei jätä, eikä tee enempää lapsia. Hänelle on tehty vasektomia vuosia sitten.

No mutta kaverisi voi olla koukussa siihen kipeään rakkauteen. Jotain hän siitä saa, joten valintahan on hänen. Jokainen tuossa tilanteessa oleva ymmärtää kyllä, että tässä nyt pelaillaan aikaa. Mutta se mahdottoman rakkauden draama saattaa olla pakokeino jostain muusta kipeämmästä ongelmasta elämässä. Ja puhun nyt mm omasta ja erään ystävän kokemuksesta - ei ole sattumaa, että salasuhteet ajoittuvat jonkun kriisin keskelle; ero, läheisen kuolema, eläkkeelle jääminen, lasten muuttaminen pois kotoa...

Vierailija
118/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vielä ymmärrän, että joku ihastuu varattuun ja kokee tähän ihmiseen niin suurta sielunkumppanuutta ja intohimoa, että on pakko päästä saman peiton alle jos tilaisuus miehen puolelta annetaan. Sanoisin, että se on sitä ihmisen heikkoutta, mikä on kuitenkin vielä inhimillistä (huom. en itse lähtisi tähän, ainakaan jos olen yhtään järkissäni).

Sen sijaan tätä minä en ymmärrä, että täysin tietoisesti ja laskelmoivasti aletaan suhteeseen varatun kanssa, monesta tekstistä saa myös käsityksen, että tuo mies olisi vain pelkkä p*nis (eli ei olisi mitään "pakottavaa tarvetta" sekaantua juuri tuohon mieheen). Miehet sikoja ja pettäjä pettää jne., mutta en vaan voi samaistua tuollaiseen naiseen, joka ilomielin jakaa toosapöpöjään mieheen, joka sitten vie ne aviovuoteeseen täysin viattomalle naiselle, jolta riistetään oikeus määrätä omasta suhdepersoonastaan ja seksuaaliterveydestään. Jokaisella PITÄÄ olla oikeus päättää, onko monogaminen vai avoin. Tuossa pettäjä kävelee toisen oikeuden yli toteuttaakseen itseään, ja sinä mahdollistat sen. Minulla olisi sentään sen verran "boolsseja" alakerrassa, että käskisin sitä äijää hoitamaan nykyisen suhteensa poikki tai avoimeen tilaan, ennen kuin suostuisin yhtään mihinkään.

Löysää nutturaa/pipoa.

Varatun kanssa pysyy jännitys yllä kum mikään ei ole varmaa. Ei myöskään ole tylsiä arkivelvoitteita eikä tarvitse pelätä että kumpikaan jää "roikkumaan" /elättelee toiveita kun kuvio on aöusta asti selvä.

Ei tuo ole mikään perustelu. Miehiä löytyy vaikka minkälaiseen fwb / "olen koirasi" -järjestelyyn, ei ole mikään pakko ottaa varattua. Ja aivan yhtä hyvin varattu mies voi osoittaa mustasukkaisuutta "rakastajattareensa", ei se ole mitenkään pois suljettua.

Nämä "avoimet" ihmiset tuntuvat suhtautuvan toisten periaatteisiin hyvin epäkunnioittavasti. Ei kyse ole siitä, että luulemme elävämme jossakin Disney-sadussa (mm. Disney-leffoja nää polytyypit syyttää - luulevat olevansa ainoita oikeassa, ja muut on vaan katsoneet liikaa prinsessasatuja). Itselleni monogamia on luonnollinen päätös ja elämäntapa, ja samaa odotan mieheltäni jos hän on väittänyt olevansa monogaminen. Jos haluaisin olla monen miehen kanssa, niin sitten olisin ja olisin jotain muuta. Jos mieheni pettäisi - ja etenkin jos senkin jälkeen harrastaisi suojaamatonta s*ksiä kanssani, se olisi loukkaus itsemääräämisoikeuttani kohtaan, ei mikään prinsessahöttöilyn loppu.

Okei, miten tää liittyy siihen kolmanteen tyyppiin joka ei sinun periaatteitasi tunne? Eiks sun kannattaisi sen puolisosi kanssa sopia ne periaatteet niin, että molemmat ymmärtää mihin on sitoutunut?

Minusta tämä on toiselta naiselta maailman noloin selitys. "Kun en mä tiennyt, että se vaimo ei tykkää." Suurin osa ihmisistä kuitenkin odottaa parisuhteessa uskollisutta ja yksiavioisuutta, joten tämä on älyllisestikin todella laiska puolustus. Eri asia, jos ihan oikeasti et tiennyt, että tyypillä on kumppani, mutta jos tyyppi kertoo olevansa varattu, kyllä siinä pitäisi sen verran pystyä ajattelemaan, että mikäli asiaa yhtään yritetään väistellä ja salailla, se asia ei todellakaan ole sen kumppanin hyväksymä asia. 

Tätä voisi verrata tilanteeseen, että random-ohikulkija pyytää sinulta apua ja vie sinut keskellä yötä jonnekin vieraalle pihalle hiippaillen pimeässä varastoon ja kuiskii ja sanoo, että talossa sisällä olevien ei saa nähdä teitä. Sitten otatte sieltä kyytiin jonkun polkupyörän tai moottorisahan ja hiippailette pois, myytte tavarat ja jaatte rahat. Tyyppi sanoo, että juu, ei tässä ollut mitään laitonta ja kaikesta on sovittu. Menisikö poliisille läpi selitys, että et oikeasti tajunnut tekeväsi mitään väärää? 

eri

Ei ihan oikeasti vaan yleensä kiinnosta sen vieraan naisen tunteet. Näitä suhteita kun on nähnyt tähän ikään mennessä niin monenlaisia niin ei voi tietää mikä se meininki siellä miehen kotona on ja turhapa sitä on ruveta toisten suhdetta terapoimaankaan kun ei kuule kuin toisen puolen näkemykset. Itselläkin voi olla jotain painavampaa mielen päällä kuin jonkin tuntemattoman mielipaha tai periaatteet.

Ei ollutkaan kyse siitä onko se rikos. Pointti oli se, että on noloa yrittää selitellä, ettei muka tajunnut tekevänsä väärin. Jos mies kertoo olevansa varattu ja esimerkiksi tapaamisten aikana välttelee vastaamasta puheluihin, ei tarvitse kummoinen sherlock olla, että tajuaa, mistä on kyse. 

Eikä siinä mitään terapoimaan tarvitse ryhtyäkään, jos heti alkumetreillä sanoo, että varattujen kanssa ei ala mitään. Kai tämäkin sitten joillekin on ylivoimaisen vaikeaa. 

Ja tuo, että voi olla itselläkin jotain painavampaa mielen päällä... No jos näin on, niin voi varmasti jättää ne paneskelutkin sitten sikseen. Naurettavaa selittää, että ei jaksa ajatella, mutta kuitenkin riittää energiaa järjestää niitä salaisia tapaamisia ja paukutella aivot pellolle. 

Taitaa pettäjää jännittää, että onko puoliso saanut sähköpostia.

Vierailija
119/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän n. 99% pettämisistä johdu siitä, että naisia ei pitkässä liitossa seksi kiinnosta. Ja miestä kun kuitenkin kiinnostaisi muukin kuin kämppiksenä eläminen, niin jotainhan siinä väkisin tapahtuu.

Vierailija
120/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysää nutturaa/pipoa.

eri

Taitaa pettäjää jännittää, että onko puoliso saanut sähköpostia.

Ei jännitä yhtään. Sai aikoinaan viestiä, johon ei vastanut mitään koska tiesi jo tilanteen. Olin kertonut siitä jo vuotta aiemmin ja olimme nukkuneet kotona eri huoneissa jo yli vuoden. Katsos kun se sinun siellä työpaikalla kyttäämäsi ja salasuhteeksi päättelemäsi suhde saattaa olla ihan siellä osapuolen kotonakin tiedossa, mutta se ei sinulle päin näy mitenkään. Osapuolet ei kaiketi ole sinulle tilivelvollisia suhdetilanteestaan ja päätöksistään esim muuttaa eri osoitteisiin tai olla muuttamatta.

Pidin sitä viestiä silloin pelkästään pahantahtoisena juoruiluna ja yrityksenä aiheuttaa osapuolille hankaluuksia. Olisi saattanut eukkoa hävettää jos olisi tiennyt, että asuimme yhä yhdessä koska lapsemme oli saanut juuri neuropsykiatrisesta häiriöstä diagnoosin ja psykiatri oli suositellut lykkäämään elämänmuutosta kunnes tilanne tasoittuu (yölliset kauhukohtaukset ja lamauttavat pelot)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi