Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1050)
Yhden vaimo oli sairas, toinen oli seksittömässä liitossa lapsen vuoksi. En tiedä, mikä oli lopullinen totuus. Itse olin oikeasti seksittömässä liitossa ja en enää kestänyt sitä ja päätin hankkia seksiä muualta.
Sairas vaimo, ei seksiä.Ei ollut ihan koko totuus😄
Seksittömällä avioliitolla selitti.
" On myös miehiä, jotka ovat (muka-)kunnioittavia vaimoaan kohtaan ja sivusuhteet ovat siitä riippumattomia. Eli puoliso on ja pysyy, häntä ei haukuta, suhde on ok eikä missään nimessä erota. Puolison selän takana vain tehdään jotain muuta. "
Ovatko tämmöiset miehet sosiopaatteja, narsisteja vai psykopaatteja?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kirjoitteli salarakkaalleen, että minä (puoliso) olen kuolemansairas. Ja odottaa milloin kuolen ja saa perinnön. Salarakas oli kovin onnellinen asiasta. Oli kirjoittanut, että yritä rakas jaksaa siihen saakka💗
No elän vieläkin, että pitkään on joutunut salarakas odotella. Ja hänen uhkaajakseen on jo tullut toinen.
Ja tosin testamentti on muutettu😂
Ja siis olet yhä tuon miehen kanssa yhdessä???? Etkö pelkää, että hän m urhaa sinut? Näitä tarinoita on Youtube tulvillaan, joissa mies on tehnyt näin. M urhannut vaimonsa rahojen takia ja aloittaakseen uuden elämän salarakkaansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sairas vaimo, ei seksiä.Ei ollut ihan koko totuus😄
Olen itse ihan samaa mieltä mutta loppujen lopuksi syy siihen, että haluaa salasuhteen , ei kuulu minulle.
En tajua että miksi kukaan uskoo niitä satuja että vaimon kanssa ollaan yhdessä vaan kulissien takia ja lapsille ei voi kertoa, mutta avioliitto on kuollut ja molemmat saa puuhastella mitä haluaa. Jos on yhtään arkikokemusta niin ymmärtää että tuo on satuilua ja että vaimo ei tiedä mitään koko "erosta". Miksi näihin vipuihin aina jotkut menee?
En ymmärrä aloitusta. Mikä siitä vaimosta nyt teki pettäjän?
Vierailija kirjoitti:
En tajua että miksi kukaan uskoo niitä satuja että vaimon kanssa ollaan yhdessä vaan kulissien takia ja lapsille ei voi kertoa, mutta avioliitto on kuollut ja molemmat saa puuhastella mitä haluaa. Jos on yhtään arkikokemusta niin ymmärtää että tuo on satuilua ja että vaimo ei tiedä mitään koko "erosta". Miksi näihin vipuihin aina jotkut menee?
Nojaa. Olisiko se se että itse on ollut osapuolena suhteessa, jossa tosiaan elettiin eri makkareissa molemmat omaa elämäänsä, mutta lasten ja muutenkin ihan oman yksityisyyden vuoksi siitä ei tehty mitään yleistä tiedotetta?
Uuden seurustelukumppanini ex jopa laittoi toiveikkaana lapseni isälle viestiä kuinka miehen olisi hyvä tietää, että puolisollaan on suhde. Oikein mahdollisimman satuttavaan sävyyn vielä; puolisosi on kertonut rakastavansa toista ja niin edelleen. Jos kuviteltaisi, että tosiaan olisin touhunnut tietämättömän puolisoni selän takana, niin mikähän tuollaisen paljastusviestin motiivi mahtoi olla? Oikein hieroa naamaan asiaa..
Minun mieheni kirjoitteli salarakkaalleen, että minä (puoliso) olen kuolemansairas. Ja odottaa milloin kuolen ja saa perinnön. Salarakas oli kovin onnellinen asiasta. Oli kirjoittanut, että yritä rakas jaksaa siihen saakka💗
No elän vieläkin, että pitkään on joutunut salarakas odotella. Ja hänen uhkaajakseen on jo tullut toinen.
Ja tosin testamentti on muutettu😂