Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
181/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun tuntemat toiset naiset ovat vähän yksinkertaisia, suurin osa heistä uskoo että ovat jotenkin paremman näköisiä/ fiksumpia kuin vaimo ja siksi mies haluaa heidän kanssaan olla aina silloin kuin miehelle itselleen sopii.

En puutu heidän asioihin mutta kyllä joskus säälittää.

Maailma täynnään outoja miehiä, jotka haluaa viettää aikaa, olla lähekkäin, suukotella, rakastella, uskoutua vähän yksinkertaisten, rumien ja menestymättömien naisten kanssa. Silti vaikka kotona olisi älykäs, lempeä kaunotarkin odottelemassa ja rakkautta ja intohimoa siitä yhteisestä kodista löytyy vaikka muille jakaa. No mies sitten jakaakin. Ja valtaosissa oikeista sivusuhteista vie sen rakkautensa lopullisesti pois sen ihanan enkelin luota sille tyhmälle suohirviölle.

Perin kummallista.

On kyllä outoa vertailua. Itse petin ja jätin kumppanin, mut enpä oo kyllä koskaan miettinyt kumpi ois ollut fiksumpi tai komeempi. Meni vaan suhde huonoksi ja löysin toisen.

Että "meni vaan suhde huonoksi"? :D Voi pyhä jysäys näitä järjen jättiläisiä.. 

no voi jessus, enpä alkanut tässä tilittämään koko 19 vuoden suhdetta jollekin palstalaisille. Peeksi meni ja erosta puhuttiin varmaan toista vuotta kun ei kummallakaan ollut halua koittaa parantaakaan asioita. Ei vaan saatu aikaiseksi erottua. Ei oikein saa mun tunteita exääni kohtaa ihan typistettyä viimeiseen p*aan kolmeen vuoteen kun 16 vuotta kuitenkin oli voittopuolisesta hyvää. Mut eipä oo kyll tullut koskaan mieleen vertaillakaan, et "mites tää nyt tälleen kun kotona tuo old hubby ois komeempi ja fiksumpi, mut sit toisaalta tää uus ois kiltimpi ja kivempi". Come on, jos pitkässä suhteessa ollaan tuohon pisteeseen tultu ni ei siinä ulkonäöstä tai jostain fiksuudesta ole enää kysymys. P*t ajat ja vaikeudet ja loukkaukset on tappaneet fiiliksen ja toisesta on tullut kämppis. Sit jauhetaan ja jahnataan sitä eroa kun ei oo kiva lastenkaan kannalta ja kotikin pitää myydä ja blablaablaa. Näin nää tosielämässä menee, Lifetime channelissa varmaan sit jotenkin niin, että 'vaimo oli niin upea, että mies yhtäkkiä koki ettei ole hänen arvoisensa ja ajautui helpon mitättömyyden syliin paikkaamaan itsetuntoaan..'

Itse sanoit, että et ole miettinyt mitään vertailuja. Kyllä siitä tulee käsitys, että et hirveästi ajatellut syitä, miksi pitäisi vaihtaa miestä, mutta silti päätit niin tehdä. Tässähän nyt itsekin kerrot, että edellisen miehen kanssa on vaikeuksia ja loukkauksia jne, joten eiköhän sinulla kuitenkin ole jonkinlainen käsitys, että uusi mies oli parempi. 

ei kai se nyt mitenkään parempi ole. Eikös meitä kaksi ollut sössimässä sen aiemman pitkän suhteen. Luuletko, että ne loukkaukset on aina vaan toisen syytä tai ajat menee huonoksi vaan ulkoisten vaikeuksien vuoksi? Mutta kun riittävän kauan vaan ollaan ilman mitään todellista  yritystä ees korjata niin erohan siitä lopulta tulee. Uus ihastus vaan nopeuttaa prosessia mihin molemmat on laiskuuttaa ja mukavuudenhaluisuuttaan innottomia tarttumaan.

Mun mies oli onneksi sen verran rehellinen ja kunnioitti mun valintaa, ettei alkanut ylpeyttään muka taistelemaan jo kuolleen suhteen eestä, piiskaamaan kuollutta hevosta vain pienuuttaan. Hänellä on niin terve itsetunto, että pystyi toteemaan, että no näinhän tässä tietysti lopulta kävi. Miksi minä nyt väittäisin kellekään, että kotona oli joku huono onneton mies ja otinpa paremman. Sehän olisi ihan yhtä epärehellistä kuin nää väitteet, että varatut miehet pettää jonkun yksinkertaisen ja helpon mitättömyydn kanssa

No anteeksi, en vain ymmärrä, miten sitten uskalsit aloittaa uuden suhteen, jos et ajattele, että hänen kanssaan se onnistuu paremmin. Jos taas ajattelet, että sinä itsekin olit syypää siihen, että edellinen suhde meni huonoksi, eikä miehessä sinänsä ollut mitään vikaa, miksi et halunnut korjata tilannetta hänen kanssaan vaan halusit uuden alun uuden miehen kanssa. Tämä on se, mitä en käsitä, että kun yksi menee rikki, otetaan seuraava eikä vaivauduta tekemään mitään sille rikki menneelle. Kertakäyttöhyödyke koko parisuhde. 

Minut jätettiin tässä hiljattain ja olen ihan rikki siitä, että exä aloitti pian eron jälkeen uuden suhteen ja eron syyksi selitti asioita, jotka tulevat ihan varmasti toistumaan hänen uudessakin suhteessaan. Sanoo, että nyt hän osaa käsitellä ne asiat paremmin. Tosi kiva, että jonkun toisen kanssa sitten korjataan ne asiat, mitkä hän itse meidän suhteessamme itse sössi ja minä olin harjoituskappale, jonka ansiosta hän on nyt sitten parempi tälle uudelle naiselle. 

Vierailija
182/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Hyi mikä pervo sä oot varmaan maksullinen kun lähdet tollasiin mukaan.

On totta, että vanhempi ja rumempi nainen suostuu pervompaan seksiin. Tuomas Enbuskekin tämän totesi, hänen missinaisensa ei välttämättä kakkosta anna, mutta joku rumempi tai lähellä Enbusken omaa ikää oleva antaa.

Olen joskus miettinyt, kun jotkut ihan kerskailevat, että mies hakee toiselta naiselta sellaista, mitä eivät vaimoltaan saa. Minusta se ainakin kuulostaa nöyryyttävältä, että vaimon kanssa harrastetaan seksiä ja jaetaan arki, mutta kakkosen luona sitten käydään tuuppaamassa kakkoseen ja leikkimässä ties mitkä pissaleikit. Itse en ainakaan koskaan suostuisi olemaan joku, jolta saa an aa lia, jos oma vaimo ei sitä halua. 

Pitääkö aina ne esimerkit etsiä jostain pissaleikeistä? Voihan kuvio mennä niinkin, että vaimo on estoinen tai kiinnostunut vain perusseksistä samassa asennossa ilman mitään mausteita tai vaihtelua, mutta siltä toiselta voi sitten hakea leikkisämpää otetta, kuten roolileikkejä, tai yleensä vain intohimoisempaa ja vähän villimpää asennoitumista seksiin. 

Turhaan siinä nyt minulle kitiset. Tuolla itse joku kakkosnainen sanoi, että mies haluaa kakkosta, kimppaa ja muuta kinkyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Hyi mikä pervo sä oot varmaan maksullinen kun lähdet tollasiin mukaan.

On totta, että vanhempi ja rumempi nainen suostuu pervompaan seksiin. Tuomas Enbuskekin tämän totesi, hänen missinaisensa ei välttämättä kakkosta anna, mutta joku rumempi tai lähellä Enbusken omaa ikää oleva antaa.

Olen joskus miettinyt, kun jotkut ihan kerskailevat, että mies hakee toiselta naiselta sellaista, mitä eivät vaimoltaan saa. Minusta se ainakin kuulostaa nöyryyttävältä, että vaimon kanssa harrastetaan seksiä ja jaetaan arki, mutta kakkosen luona sitten käydään tuuppaamassa kakkoseen ja leikkimässä ties mitkä pissaleikit. Itse en ainakaan koskaan suostuisi olemaan joku, jolta saa an aa lia, jos oma vaimo ei sitä halua. 

Pitääkö aina ne esimerkit etsiä jostain pissaleikeistä? Voihan kuvio mennä niinkin, että vaimo on estoinen tai kiinnostunut vain perusseksistä samassa asennossa ilman mitään mausteita tai vaihtelua, mutta siltä toiselta voi sitten hakea leikkisämpää otetta, kuten roolileikkejä, tai yleensä vain intohimoisempaa ja vähän villimpää asennoitumista seksiin. 

Mieheni ex vaimo ei halunnut esim suuta, siis antaa tai ottaa vastaan, eikä muita asentoja kuin pitkällään. Ja ihan ovat 70 luvulla syntyneitä eikä mitään uskiksia. Erosivat naisen halusta jo kohta 20 vuotta sitten eli ei nyt tarvii pillastua mut kaikenlainen on elävää elämää

Vierailija
184/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana pitää huolta itsestäni näpistämällä kaupasta, huijaamalla vanhuksia, pelottelemalla lapsia, potkimalla koiria, pimittämällä veroja, käymällä maksullisissa, matkustamalla pummilla ja valehtelemalla läheisilleni suutja silmät täyteen. Mutta teen tämän kaiken vain heidän hyväkseen. Tietenkin. Jaksanpa olla taas hetken siedettävä ihminen.

Tässä on nyt vedetty mutkat liian suoriksi. Vanhusten huijaamista ja koirien potkimista ei voi laittaa samalle viivalle vaimon pettämisen kanssa. Kun vaimo ei tiedä, mitä hänen selkänsä takana tapahtuu, se ei vahingoita häntä. Noissa mainitsemissasi tapauksissa on selkeästi joku, joka kärsii, siis se vanhus tai koira.

Maksullisissa käyminen hyvinkin on itsestään huolta pitämistä. Ammattilaisen kanssa peuhaaminen on miehelle vähän samanlainen hemmotteluhoito kuin naiselle voi olla esimerkiksi kampaajakäynti tai kylpyläloma. Maksullisen naisen käyttöä vain pidetään jotenkin huonompana, koska siinä hoidetaan miehen seksuaalisia tarpeita.

Vierailija
185/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon että kakkos naiset tekee sängyssä villimpiä asioita kun vaimo kotona. Meillä menee ainakin niin että kun sovitaan niin hyvin seksuaalisesti yhteen niin ollaan yhdessä kokeiltu kaikkea uutta mitä kumpikaan ei ole koskaan kokeillut. Ja se miten ollaan päädytty/uskallettu tehdä asioita johtuu ihan siitä että pystytään olemaan sängyssä täysin avoimia toisille ja luottamaan toiseen. Tottakai sellaista sen pitäisi olla myös parisuhteessa, mutta meistä ei ainakaan kumpikaan tiennyt että tuollaista intohimoa ja avoimuutta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta voisi olla olemassakaan. Joillakin ne kemiat vaan osuu paremmin yksiin kun toisilla. Vuosia tässä tilanteessa on jo menty ja intohimo kasvaa vaan entisestään.

Vierailija
186/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä miehellä lapsia vaimonsa kanssa ja etunimi alkaa M:llä? Tuntomerkit kuulostaa eräältä tutulta sarjapettäjältä, joka julkaisee someen idyllisiä kuvia perheestään mutta todellisuudessa groomaa nuoria naisia netissä.

Vierailija
187/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun tuntemat toiset naiset ovat vähän yksinkertaisia, suurin osa heistä uskoo että ovat jotenkin paremman näköisiä/ fiksumpia kuin vaimo ja siksi mies haluaa heidän kanssaan olla aina silloin kuin miehelle itselleen sopii.

En puutu heidän asioihin mutta kyllä joskus säälittää.

Maailma täynnään outoja miehiä, jotka haluaa viettää aikaa, olla lähekkäin, suukotella, rakastella, uskoutua vähän yksinkertaisten, rumien ja menestymättömien naisten kanssa. Silti vaikka kotona olisi älykäs, lempeä kaunotarkin odottelemassa ja rakkautta ja intohimoa siitä yhteisestä kodista löytyy vaikka muille jakaa. No mies sitten jakaakin. Ja valtaosissa oikeista sivusuhteista vie sen rakkautensa lopullisesti pois sen ihanan enkelin luota sille tyhmälle suohirviölle.

Perin kummallista.

On kyllä outoa vertailua. Itse petin ja jätin kumppanin, mut enpä oo kyllä koskaan miettinyt kumpi ois ollut fiksumpi tai komeempi. Meni vaan suhde huonoksi ja löysin toisen.

Että "meni vaan suhde huonoksi"? :D Voi pyhä jysäys näitä järjen jättiläisiä.. 

no voi jessus, enpä alkanut tässä tilittämään koko 19 vuoden suhdetta jollekin palstalaisille. Peeksi meni ja erosta puhuttiin varmaan toista vuotta kun ei kummallakaan ollut halua koittaa parantaakaan asioita. Ei vaan saatu aikaiseksi erottua. Ei oikein saa mun tunteita exääni kohtaa ihan typistettyä viimeiseen p*aan kolmeen vuoteen kun 16 vuotta kuitenkin oli voittopuolisesta hyvää. Mut eipä oo kyll tullut koskaan mieleen vertaillakaan, et "mites tää nyt tälleen kun kotona tuo old hubby ois komeempi ja fiksumpi, mut sit toisaalta tää uus ois kiltimpi ja kivempi". Come on, jos pitkässä suhteessa ollaan tuohon pisteeseen tultu ni ei siinä ulkonäöstä tai jostain fiksuudesta ole enää kysymys. P*t ajat ja vaikeudet ja loukkaukset on tappaneet fiiliksen ja toisesta on tullut kämppis. Sit jauhetaan ja jahnataan sitä eroa kun ei oo kiva lastenkaan kannalta ja kotikin pitää myydä ja blablaablaa. Näin nää tosielämässä menee, Lifetime channelissa varmaan sit jotenkin niin, että 'vaimo oli niin upea, että mies yhtäkkiä koki ettei ole hänen arvoisensa ja ajautui helpon mitättömyyden syliin paikkaamaan itsetuntoaan..'

Itse sanoit, että et ole miettinyt mitään vertailuja. Kyllä siitä tulee käsitys, että et hirveästi ajatellut syitä, miksi pitäisi vaihtaa miestä, mutta silti päätit niin tehdä. Tässähän nyt itsekin kerrot, että edellisen miehen kanssa on vaikeuksia ja loukkauksia jne, joten eiköhän sinulla kuitenkin ole jonkinlainen käsitys, että uusi mies oli parempi. 

ei kai se nyt mitenkään parempi ole. Eikös meitä kaksi ollut sössimässä sen aiemman pitkän suhteen. Luuletko, että ne loukkaukset on aina vaan toisen syytä tai ajat menee huonoksi vaan ulkoisten vaikeuksien vuoksi? Mutta kun riittävän kauan vaan ollaan ilman mitään todellista  yritystä ees korjata niin erohan siitä lopulta tulee. Uus ihastus vaan nopeuttaa prosessia mihin molemmat on laiskuuttaa ja mukavuudenhaluisuuttaan innottomia tarttumaan.

Mun mies oli onneksi sen verran rehellinen ja kunnioitti mun valintaa, ettei alkanut ylpeyttään muka taistelemaan jo kuolleen suhteen eestä, piiskaamaan kuollutta hevosta vain pienuuttaan. Hänellä on niin terve itsetunto, että pystyi toteemaan, että no näinhän tässä tietysti lopulta kävi. Miksi minä nyt väittäisin kellekään, että kotona oli joku huono onneton mies ja otinpa paremman. Sehän olisi ihan yhtä epärehellistä kuin nää väitteet, että varatut miehet pettää jonkun yksinkertaisen ja helpon mitättömyydn kanssa

No anteeksi, en vain ymmärrä, miten sitten uskalsit aloittaa uuden suhteen, jos et ajattele, että hänen kanssaan se onnistuu paremmin. Jos taas ajattelet, että sinä itsekin olit syypää siihen, että edellinen suhde meni huonoksi, eikä miehessä sinänsä ollut mitään vikaa, miksi et halunnut korjata tilannetta hänen kanssaan vaan halusit uuden alun uuden miehen kanssa. Tämä on se, mitä en käsitä, että kun yksi menee rikki, otetaan seuraava eikä vaivauduta tekemään mitään sille rikki menneelle. Kertakäyttöhyödyke koko parisuhde. 

Minut jätettiin tässä hiljattain ja olen ihan rikki siitä, että exä aloitti pian eron jälkeen uuden suhteen ja eron syyksi selitti asioita, jotka tulevat ihan varmasti toistumaan hänen uudessakin suhteessaan. Sanoo, että nyt hän osaa käsitellä ne asiat paremmin. Tosi kiva, että jonkun toisen kanssa sitten korjataan ne asiat, mitkä hän itse meidän suhteessamme itse sössi ja minä olin harjoituskappale, jonka ansiosta hän on nyt sitten parempi tälle uudelle naiselle. 

Ihan tosi yksinkertainen selitys; ei ollut enää fiilistä. En halunnut korjata kun ei ollut rakkautta silleen niin kuin kumppaniin pitäis olla. Ihan sama sinänsä toimiiko uuden kanssa vai ei, vanhan kanssa en enää halunnut yrittää. Tottakai oon oppinut jotain omasta käytöksestä edellisessä suhteessa, enkä halua virheitä toistaa nyt

Vierailija
188/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sitä tarvitse sen kummemmin selittää. Seksiä on vaimonkin kanssa, mutta se on mitä on. Meillä on toisillemme sopivaa, intohimoista seksiä ja aitoa ystävyyttä. Seksisuhde kestää sen minkä kestää. 5v. nyt. Ehkä haluan itse jossain vaiheessa jotain pysyvämpää. Nyt riittää tämä ja on hyvä olla.

Mitä se on vaimolta pois? Mies on varmasti paremmalla tuulella myös kotona.

Vierailija
189/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

Näin mäkin ajattelen järjellä. Käytännössä kuitenkin tulisi hyväksikäytetty olo, jos antaisin pillua miehelle, jolta en saa takaisin rakkautta tai edes erittäin rahallista korvausta. Oon usein haaveillut puhtaasti fyysisestä suhteesta, mutta aina, kun sen pitäisi konkretisoitua tekojen muodossa, niin tunnen vaan itseni todella hyväksikäytetyksi, helpoksi ja halvaksi.

Vierailija
190/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana pitää huolta itsestäni näpistämällä kaupasta, huijaamalla vanhuksia, pelottelemalla lapsia, potkimalla koiria, pimittämällä veroja, käymällä maksullisissa, matkustamalla pummilla ja valehtelemalla läheisilleni suutja silmät täyteen. Mutta teen tämän kaiken vain heidän hyväkseen. Tietenkin. Jaksanpa olla taas hetken siedettävä ihminen.

Tässä on nyt vedetty mutkat liian suoriksi. Vanhusten huijaamista ja koirien potkimista ei voi laittaa samalle viivalle vaimon pettämisen kanssa. Kun vaimo ei tiedä, mitä hänen selkänsä takana tapahtuu, se ei vahingoita häntä. Noissa mainitsemissasi tapauksissa on selkeästi joku, joka kärsii, siis se vanhus tai koira.

Maksullisissa käyminen hyvinkin on itsestään huolta pitämistä. Ammattilaisen kanssa peuhaaminen on miehelle vähän samanlainen hemmotteluhoito kuin naiselle voi olla esimerkiksi kampaajakäynti tai kylpyläloma. Maksullisen naisen käyttöä vain pidetään jotenkin huonompana, koska siinä hoidetaan miehen seksuaalisia tarpeita.

Okei, tehdään nyt niin, että en edes yritä tyrkyttää mitään moraalipuolta, mutta yritän vastata kysymykseesi, "mitä se vaimolta on pois kun vaimo ei tiedä".

Tässäkin ketjussa yksi on kertonut saaneensa ikäviä tuliaisia petturilta ja tämän hoidolta. Alapääongelmia nimittäin. Vaikka sinä käyttäisit kondomia, niin hpv ja rakkulataudit voivat silti tarttua, koska ihokontakti on sellainen, että kortonki ei suojaa niitä alueita kokonaan. Todella itsekästä ottaa luvatta riskejä, jotka riskeeraavat myös vaimosi. Vaimosi luulee saavansa turvas*ksiä sinulta...eri

Vierailija
191/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon että kakkos naiset tekee sängyssä villimpiä asioita kun vaimo kotona. Meillä menee ainakin niin että kun sovitaan niin hyvin seksuaalisesti yhteen niin ollaan yhdessä kokeiltu kaikkea uutta mitä kumpikaan ei ole koskaan kokeillut. Ja se miten ollaan päädytty/uskallettu tehdä asioita johtuu ihan siitä että pystytään olemaan sängyssä täysin avoimia toisille ja luottamaan toiseen. Tottakai sellaista sen pitäisi olla myös parisuhteessa, mutta meistä ei ainakaan kumpikaan tiennyt että tuollaista intohimoa ja avoimuutta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta voisi olla olemassakaan. Joillakin ne kemiat vaan osuu paremmin yksiin kun toisilla. Vuosia tässä tilanteessa on jo menty ja intohimo kasvaa vaan entisestään.

Ihan oikeestiko uskot, että varattu mies ei ole tehnyt noita jänniä uusia juttuja kenenkään muun naisen kanssa? HAHHAHAHAHAHA! Kuinka tyhmä voi nainen olla. Miehen kiimaa tosin lisää varmasti se, että hän manipuloi sut ylittämään rajasi ja kokeilemaan entistä törkeämpiä ja alentavampia juttuja. Toihan on niinku ehkä klassisin petturimiehen perversio.

Vierailija
192/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan uskon. Itseasiassa olen itse tykännyt ennen vähän rajummasta seksistä ja yrittänyt saada miestä alistamaan mutta se ei ole hänelle luontaista. Olen vasta tämän miehen kanssa oppinut nauttimaan esim lähetyssaarnaajasta miten se onkin niin intiimiä.

Vierailija
193/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tehdään nyt niin, että en edes yritä tyrkyttää mitään moraalipuolta, mutta yritän vastata kysymykseesi, "mitä se vaimolta on pois kun vaimo ei tiedä".

Tässäkin ketjussa yksi on kertonut saaneensa ikäviä tuliaisia petturilta ja tämän hoidolta. Alapääongelmia nimittäin. Vaikka sinä käyttäisit kondomia, niin hpv ja rakkulataudit voivat silti tarttua, koska ihokontakti on sellainen, että kortonki ei suojaa niitä alueita kokonaan. Todella itsekästä ottaa luvatta riskejä, jotka riskeeraavat myös vaimosi. Vaimosi luulee saavansa turvas*ksiä sinulta...eri

Kondomia totta kai käytetään sivusuhteiden kanssa, eikä vastuulliset seksiammattilaiset edes anna ilman kortsua. Tästä päästään siihen, että kaikkia riskejä ei aina voi poistaa sataprosenttisesti. Jos jotakin riskialtista haluaa tehdä, on mietittävä, mitkä riskit hyväksyy ja mitkä ei, ja käyttäydyttävä sen mukaisesti. Vastuullinen aikuinen ainakin yrittää välttyä seksitaudeilta. Niin toope ei pidä olla, että menee höyläämään paljaalla ja kuvittelee, että ei sillä toisella varmaan mitään tauteja ollut.

Vierailija
194/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selittänyt mitenkään. Tiesin miksi pettää: ei seksiä vaimon kanssa. Minä en selittänyt hänelle mitenkään. Hän tiesi miksi petän: ei seksiä mieheni kanssa.

Vierailija
195/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää ehkä niin hyvin, mutta varattu mies kohtelee rakastajatartaan kuin kuningatarta, kun saa jotain sellaita mitä kotona ei saa. Sinkut ei arvosta samalla tavalla, kun kyseessä pelkkä seksisuhde.

Olen joskus ihmetellyt, mitä tämä "kuin kuningatarta" pitää sisällään. Käy panemassa ja sitä varten vähän lirkuttelee ja lähettelee dick pickejä. Juu, käypä kateeksi. 

Vain tyhmät miehet lähettävät kikkelinkuvia. Ei varattu mies joka saa läheisyyttä, hyvää seksiä ja hyvää seuraa. Miksi pilaisi tämän kuvion?

Jos haluaa pitää rakastajattarensa niin käyttäytyy hyvin häntä kohtaan. Ei lirkuttele imeliä vaan puhuu älykkäästi. On monipuolinen yleistieto.

Voiko käydä mielessä, että naisella on vaatimustaso. Ei hän joka varattua miestä huoli vaan sen kenen kanssa viihtyy ja mies käyttäytyy hyvin.

En ole muuten ikinä saanut yhtään kikkelinkuvaa, en vapailta enkä varatuilta. Enkä muitakaan rivoja viestejä.

Mistä sitten johtuukin. Enkä mikään kokematon nainen ole.
Osaan kai valita miehet.

anteeksi nyt, mutta kuulostaa nyt aika pahasti joltain toiveajattelulta. Ensinnäkin, miksi se mies haluaa toisen naisen "puhumaan älykkäitä"? Eiköhän siinä ole ajatuksena se seksi. Jos teillä luistaa jutut paremmin kuin vaimon kanssa, niin miksi ihmeessä se mies on ylipäätään sen vaimon koskaan valinnut? 

Ja juu, osaat tosiaan valita hyvin käyttäytyviä miehiä. :D Mitä nyt, että ovat pettäviä paskakasoja, mutta ei kai pettäminen huonoa käytöstä ole. Itse näen tuon niin, että se vaimo luuli valinneensa hyvän miehen. Sinä taas tiedät koskeneesi paskaläjään. Kummalla on korkeammat tasovaatimukset. 

Vaimon valitsi aikoinaan kun olivat nuoria. Molemmat siis olivat nuoria ja silloin oli tapana mennä naimisiin ja perustaa perhe.

Me emme ole yhdessä pelkästään seksin takia. Keskusteluilla ja muulla yhdessäololla on suuri merkitys. Ylipäätään meillä on mukavaa yhdessä sen ajan kun olemme.

Ei kait se mies "vaadi" minulta älykästä keskustelua enkä minä mieheltä. Mutta se nyt vain osa suhdetta. Se nyt vain sattuu molempia viehättämään.

Me emme ole mitään pissa-kakka-ym.-ihmisiä. Siksi on täysin vieras ajatus, että mies yhtäkkiä lähettäisi rivon viestin.

Meille riittää normaali hellyys.

Ehkä siksi kun emme ole enää nuoria. Ja ehkä siksi, että suhde on pitkä.

Sitä en tieda millaisia keskusteluja vaimon kanssa käyvät.

Aika arkisia, oletan. Kumpikin oleilee paljon omissa oloissaan.

En ala pöyhiä heidän liittoaan. Enkä vaivaa sillä päätäni.

Vierailija
196/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinni jäätte kuitenkin 😁

Nyt on pakko kysyä: Kuinka tyhmä voi olla? Maailmassa on suhteita ristiin rastiin, joista kukaan muu ei tiedä kuin kyseiset henkiköt. Ja tulee aina olemaan. Joskus joku jää kiinni, mutta vastaavasti toiset ei jää 🙄

Vierailija
197/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali perustuu aina jonkinlaisiin yhteisiin sopimuksiin, jotka ovat erilaisia eri aikoina ja eri kulttuureissa. Aiemmin on ollut hyväksyttävämpää, että miehellä on seksiä myös avioliiton ulkopuolella eikä siitä ole kukaan mieltään pahoittanut tässä mittakaavassa kuin nykyään.

Pettämisen leimaaminen moraalisesti vääräksi ei kerro siitä, onko se oikeasti väärin, ainoastaan siitä, että tällä hetkellä yhteiskunnassa tykätään ajatella sen olevan väärin.

Jos pettämisen hyödyt avioliitolle ja perheelle ovat ilmeisiä ja kiinnijäämisen riski hyvin pieni, silloin pettäminen on rationaalinen ratkaisu.

Vierailija
198/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen mä nautin siitä, kun saan varatun miehen kuolaamaan mun perään. Johtuu huonosta itsetunnosta ja tiedän sen kyllä.

Oma puolisoni ei tunnu enää huomaavan mua, vaikka parhaani olen yrittänyt. Nykyään haen huomioni muualta. Varattujen miesten vamppaaminen on turvallisempaa. Ne ei juorua muille tai kerro mun miehelle, koska itsekin ovat luvattomilla teillä.

En halua näiltä miehiltä mitään muuta kuin huomiota ja itsetunnon pönkitystä. Mulla on päässä joku vinksahtanut, kun musta on ihana tietää että mies ajattelee ja haluaa mua ja tekis mitä vaan, että pääsisi sänkyyn mun kanssa.

Vierailija
199/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ei ole syyllinen pettämiseen. Jokainen on vastuussa vain omista teoistaan.

Jokainen on vastuussa omista tekemisistään, eli jos toinen nainen tietää, että tässä petetään, niin hän on vastuussa siitä, että mahdollisti pettämisen. Voi myös sanoa ei ja hakea panonsa vapailta/avoimessa suhteessa olevilta.

Vierailija
200/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kysynyt eikä ole selitellyt. Alussa humalassa sano jotain että ei halua lapsille kahta kotia, mutta tiedä häntä. Suhde kestänyt nyt viisi vuotta. Juuri sanoi taas että olen hänelle ihanin nainen kenet on tavannut ja että toista samanlaista ei hänen elämän aikana tule eikä tarvitsekaan. Tiedä häntä sitten mikä on totta, mutta itse en ole varma haluanko edes tietää suhteen todellista tilaa.

Niin ja kerran on jääty kiinni vuosia sitten. En kysellyt silloinkaan mitä selitti.

Samaa sanoi mun ex, kunnes nyt puhuu tota samaa seuraavalle. Ihan paskaa on tuo ettei halu lapsille kahta kotia, mut laittaa heidät kasvamaan valheessa. Se vahingoittaa lapsia paljon enemmän kuin kaksi kotia. Jännä jos oot noin ihana, mut kuiteski elää perheensä kanssa. Ei sit haluu kuitenkaan sitä elämänsä naista kumppanikseen..

Millä lailla lapsia vahingoittaa vanhemman sivusuhde, josta he eivät edes tiedä? Eli toisin sanoen miten heitä vahingoittaa valhe, jota eivät tiedä valheeksi?

Kyllä mä ainakin lapsena 

a) huomasin, että isä huitelee jossain öitä myöten

b) huomasin, että valehtelun seuraukset vanhempieni väleissä

c) epäilin pettämistä ja pelkäsin vanhempieni eroa jo kauan ennen kuin se tapahtui

Lapset eivät useinkaan ole yhtä tyhmiä kuin toiset naiset näköjään ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi