Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä;((((163cm/64kg)))))))

Vierailija
05.06.2015 |

33v, ei synnyttänyt, Nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:08"]

En saa sh;n tarvitsemaa apua ja en ole ainoa nainen, joka siitä kärsii ja jota se koskettaa, valitettavasti.

-ap

[/quote]

Mistä kaikkialta olet hakenut tai pikemmin vaatinut apua. Se on niin helppo todeta ongelma, mutta todellisen vastuunottaminen vaatiikin itseltä vähän enemmän. 

[/quote]

sh-vertaistuki, tyttöjentalo, psykologi, sairaanhoitaja, lääkäri.

Nyt on annettu lääkkeet. Oon yksin lääkkeiden kanssa ilman keskusteluja,tukea. Mun mielestä tää ei mene ihan oikein, mutta uskon etten ole ainoa.

sh on ollut 9-vuotiaasta asti.

[/quote]

-ap

Vierailija
22/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lää lää läski, kuka syödä käski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:19"]

En saa sh;n tarvitsemaa apua ja en ole ainoa nainen, joka siitä kärsii ja jota se koskettaa, valitettavasti.

-ap

[/quote]

Mistä kaikkialta olet hakenut tai pikemmin vaatinut apua. Se on niin helppo todeta ongelma, mutta todellisen vastuunottaminen vaatiikin itseltä vähän enemmän. 

[/quote]

Nyt on annettu lääkkeet. Oon yksin lääkkeiden kanssa ilman keskusteluja,tukea. Mun mielestä tää ei mene ihan oikein, mutta uskon etten ole ainoa.

[/quote]

-ap

[/quote]

Onko hoidettu oireita vai itse ongelmaa?! Syömishäiriöhän on oire esim. heikosta itsetunnosta, masennuksesta, jne... Nytkin puhut ulkosesta olemuksesta, mutta sisinhän on tärkein ja sitä ei hoidet lääkkeillä.

Vierailija
24/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:10"]

Ärsyttää tällaset kysymykset. Mistä me voitais olla mittään mieltä. Esim, mä oon 164/54 ja läski! Siis kyllä myös neljä synnyttänyt, mutta ihan rehellisesti läski. Nimittäin lihasta ei ole juuri yhtään. Luuta, nahkaa jalyllyvää läskiä. Mutta siskoni, synnyttämätön kolmekymppinen, painaa kymmenen kiloa enemmän, ja on täyttä terästä. Hänellä on myös raskaampi luusto, kun itse olen linnunluinen. Eli en ole mitään mieltä muusta, kuin että tällaiset avaukset ovat turhia.

[/quote]

Jokaisessa avatussa keskustelussa on yleensä toivonsiemen, tulla kuulluksi, kohdata joku jossain, täällä.

ja en nyt tarkoita provoja, vaikka kyllä heilläkin varmasti joku tarve on. :)

-ap

[/quote]

Voi lässyn lässyn ja hymiöitä loppuun keventämään!

Oletko kentien masentnut?! Masentunut toimii verkossa juuri niin kuin sinä toimit ja se on heille erityisen tärkeää. Syömishäiriöt ja masennus kun kulkevat käsikädessä. 

[/quote]

hymiöistä ei kannata analysoida, se on vain tapa niitä käyttää. Kyllä masennus ja syömishäiriö kulkevat käsikädessä, mutta se ei ole mitään uutta ja kaikilla varmaan tiedossa oleva asia:)

-ap

Vierailija
25/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Mitä haet tällä kysymykselläsi?

Vierailija
26/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanmittainen, 59kg painoinen kolmen lapsen äiti ilmoittautuu. Olen sirorakenteinen, ja tässä painossa minulla on hieman löysää vyötäröllä. Ihan ok tilanne sinänsä kun vauva 4kk. Vuoden päästä toiv 55kg.

Vierailija
27/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:19"]

-ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

-ap

[/quote]

Onko hoidettu oireita vai itse ongelmaa?! Syömishäiriöhän on oire esim. heikosta itsetunnosta, masennuksesta, jne... Nytkin puhut ulkosesta olemuksesta, mutta sisinhän on tärkein ja sitä ei hoidet lääkkeillä.

[/quote]

On välillä oireita, sekä ongelmia ja on heikko itsetunto ja masennusta, mutta nyt hoidetaan vain lääkkeillä ja en reallity uskalla puhua kellekkään läheisille ongelmasta.:/ Oon hyvin sosiaalinen, mutta en pysty olemaan tämän takia niin paljon kuin haluaisin. Häpeän tätä sh;tä.

-ap

Vierailija
28/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:24"]

[/quote]

[/quote]

Varmaan hyväksyntää. Itse en itseäni pysty hyväksymään tän kokoisena.Jos kuulen muilta, että riitän ehkä voisin alkaa uskomaan siihen itsekkin. Haen myös varmaan muutosta/motivaatiota hyväksyä itseni henkisesti ilman painolukemia tai yrittää saada otteen puntarilukemaan. Suoraan sanoen oon fiksumpi,mutta tää sh tekee vaan musta tyhmemmän. 

-ap

Vierailija
29/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jaxuhaleja<3 Positiivista palautetta heikkoon itsetuntoon ja masennukseen. Sympatiaa, empatiaa eli olkapäätä! :) t. toisen asemaan asettumiseen kykenevä

Vierailija
30/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

Jaxuhaleja<3 Positiivista palautetta heikkoon itsetuntoon ja masennukseen. Sympatiaa, empatiaa eli olkapäätä! :) t. toisen asemaan asettumiseen kykenevä

[/quote]

voi, kumpa mä löytäisin sun kaltaisen ystävän. En kuitenkaan kaataisi murheita hänen niskaan vaan haluaisn olla hälle myös tukena ja etenkin, että uskaltaisin antaa itsestäni irti aidon itseni ja olla heikkominä". En uskalla sanoa naisille reallity, että mulla on syömishäiriö. Joillekkin miehille uskallan, en tiedä miksi "pelkään" naisille sanoa. Mun ystävät onkin aina miehiä ja haluisin naispuolisen ystävän, mutta johtuu varmaan mun heikosta itsetunnosta.

-ap

Vierailija
31/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kiitos!

-ap

Vierailija
32/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voi, kumpa mä löytäisin sun kaltaisen ystävän. En kuitenkaan kaataisi murheita hänen niskaan vaan haluaisn olla hälle myös tukena ja etenkin, että uskaltaisin antaa itsestäni irti aidon itseni ja olla heikkominä". En uskalla sanoa naisille reallity, että mulla on syömishäiriö. Joillekkin miehille uskallan, en tiedä miksi "pelkään" naisille sanoa. Mun ystävät onkin aina miehiä ja haluisin naispuolisen ystävän, mutta johtuu varmaan mun heikosta itsetunnosta.

-ap

[/quote]

Eli "tuomitset" naiset kelvottomiksi ystäviksi antamatta heille edes mahdollisuutta. Saadakseen ystäviä pitää mennä pois sieltä omalta mukavuus alueelta ja antaakin itsestään jotakin. Mikää ei tule itsestään, edes ystävyys.