Lounasravintoloiden hinnat...huh...kuka syö?
Itse en ole vuosiin syönyt työpaikka-/lounasravintoloissa ja viimeksi kun olen ollut sairaalan työpaikkaruokalassa niin muistaakseni lounaan hinta oli n. 6 e. Keitto/ salaattilounas oli halvempi.
Nyt näyttää keittolounas pyörivän siinä kympin tienoilla ja raskaampi vaihtoehto jopa 14 e.
Kiva nousu hinnoissa.
Kommentit (54)
Jep. Ja huomioitavaa on ettei enää ole lihaa/kalaa siinä määrin kuin ennen. Nykyään sotketaan se lihapuoli johonkin laatikkoon ym..ei enää juurikaan ole mitään lihapyöryköitä vapaasti otettavissa puhumattakaan kananrinnasta.
Kyllä nuo melkoisen täynnä näyttää silti olevan.
Eikö työnantaja maksa osaa tuosta hinnasta? 14€ on ihan normihinta tänäpäivänä lounasruuasta. Itse kyllä otan aina eväät töihin.
Minä. Tulee syötyä kerran päivässä hyvin ja oikein ruokaympyrän mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee kuluja jopa 300 euroa kuussa.
Me syömme asukkailta ja asiakkailta ylijääneet ruuat ilmaiseksi.
Hanki opiskelijakortti niin saat sairaalassa lounaan reilulla kolmella eurolla.
Yli 20 vuotta työelämää takana. Aina on ollu omat eväät töissä. Pari kertaa olen käynyt syömässä työpaikka ruokalassa,mut sillon talo tarjosi työntekijöille esim. joululounaan. Nyt tein itselleni iltavuoroon parit leivät ja tokmannista alesta Knorrin pikapöperö 1.25e.
Jos kahvilassa ostat kahvin ja pullan niin se on jo 10 euroa. Siihen nähden lounasbuffetit ovat puoli-ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, einesruokakin kuuluu ruokaympyrään. Sillä ruualla ei kyllä syö hyvin.
Ne käy jotka haluaa. Mutta monella on toki lounassetelit, jossa työnantaja maksaa osan ja itse osan. Toki on varmaan enemmistö niitä jotka ei joka päivä lounaalla käy
Me varastetaan syömällä laitosruokaa jota ei saisi. Piilotetaan koska muuten lopputili.
En pidä kalliina. Saa syödä vihanneksia, kanaa, kalas, lihaa, leipää ja tämän lisäksi on useissa paikoissa jälkiruokaa. Syön usein lounas ravintoloissa. Jos ostaisin kaupasta salaattiainekset ja muun ruoan niin rahaa menisi paljon enemmän. Ihmiset on pihiä, en keksi muuta selitystä. Toki saa jonkun ravintoarvoltaan nolla knorrin nuudelipaketin eurolla jos haluaa nuukailla ja syödä epäterveellisesti!
Monet työntekijät eivät tajua sitä että jos siellä firman tiloissa on henkilöstöravintola niin se firma käytännössä määrää miten hyvä tai huono se lounasravintola on.
8,5 euroa per lounas, koska työnantajamaksaa ylimenevän osan. 1-2 kertaa kuukaudessa voi mennä julkiseen ravintolaan lounaalle. Etäpäivät karsii oman osansa, koska niinä päivinä syö kotona edellisen päivän ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne käy jotka haluaa. Mutta monella on toki lounassetelit, jossa työnantaja maksaa osan ja itse osan. Toki on varmaan enemmistö niitä jotka ei joka päivä lounaalla käy
No ei suurimmalla osalla todellakaan ole mitään lounassseteleitä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta työelämää takana. Aina on ollu omat eväät töissä. Pari kertaa olen käynyt syömässä työpaikka ruokalassa,mut sillon talo tarjosi työntekijöille esim. joululounaan. Nyt tein itselleni iltavuoroon parit leivät ja tokmannista alesta Knorrin pikapöperö 1.25e.
Vertaat voileipiä ja Knorrin eines ruokaa kunnon ruokaan? Elät siis eineksillä kun haluat nuukailla..
Mistä pahvilaatikosta sä heräsit?
Kerran pari kk tulee käytyä. Muuten menen eväillä