Jenni ja Kaappaus keittiössä
Voiks toi nainen olla noin idiootti?
Kommentit (25)
lissun olisi ainoastaan tarvinnut syödä ruokaa, jota itse vallan hyvin osaa laittaa, niinhän siinä kerrotttin eli lapsuudenkodissaa lissu tekee hyvää ruokaa _muille_, mutta itse lissu syö vain makaroonia. Voi elämä. Voi hukkaan heitetyt Aihisen otteet. Jopa minä olen oppinut Kari Aihiselta, mitä hän tarkoittaa. Onneksi Aihinen on olemassa!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:02"]Oli muuten AITO POHJALAISJUNTTI :D Pohjalaiset hehkuttavat olevansa suoria ja rehellisiä ja ties mitä, mutta tämä nainen kiteytti sen mitä tuo kansa ihan oikeasti on: UMPIJUNTTIA SAKKIA. Periaatteena oli että minähän en muutu, koska en halua muuttua - ja perustelut niin perseestä kuin voi vain olla. Tuli mieleen lapsuuden kotiseudut ja tuo sama idioottimainen periaatteellisuus, jonka takana ei oikeasti ole järjen hiventäkään.
Makkarapottu eli makkarakeitto, "onhan se ny keittoo kuitenki". Voi vttu, en koskaan elämässäni enää halua palata tuolle seudulle!
[/quote]
Hävetti oikein edes katsoa. Junttien kuningatar tosiaan. Miten se äijä pystyy asumaan jossain Ylivieskassa?
No onhan tuosta Aihisen vierailusta jotain hyötyä ollut, kun neiti pystyy kylässä nykyään maistamaan kaikkea mitä tarjotaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:09"]Onneks te sentään ootte niin perkeleen täydellisiä.
[/quote]
Kaukana siitä, mutta hyvät käytöstavat löytyy.