Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat shellac-lakkauksesta

Vierailija
26.05.2015 |

Ja kuuluuko siihen manikyyri?
onko yksivärilakkaus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:58"]Ja kyllä, olen itsekin joskus aikoinaan ollut parin vuoden ajan "koukussa" rakennekynsiin ja kestolakkauksiin. Kuitenkin otettuani asioista selvää en todellakaan uskalla enää pitää kynsiä vakituisesti, saati sitten että alkaisin tehdä niitä itse joillain eBay -aineilla. Järjen käyttö on sallittua, hyvät naiset!

t. Kuutonen
[/quote]

Mitä tarkoitzt

Vierailija
2/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti kukaan käytä näitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ja on. 20 puntaa. :-)

Vierailija
4/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:15"]Kuuluu ja on. 20 puntaa. :-)
[/quote]

No ei tuo oo Suomessa

Vierailija
5/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ota

Vierailija
6/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse. UV-lamppu taisi olla 15€ Saksasta ja lakat pilkkahintaan myös (olen tilannut niitä Eglannista ja joskus ostanut myös Virosta).

Vierailija
7/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tee-se-itse -naiset tiedostatte, että noiden uv-kovetteisten lakkojen kanssa ei kannattaisi leikkiä? Käytännössä ne kaikki sisältävät akrylaatteja jossain muodossa ja niille allergisoituu erittäin helposti. Enkä toisaalta ymmärrä, kuka haluaa pilata terveytensä tekemällä työkseen kynsiä, asiantuntijat kun ovat todenneet ettei noita aineita saisi käsitellä vakituisesti muuten kuin vetokaapissa... Monessako kynsistudiossa tai kotihoitolassa olette moisen nähneet? Tai edes kunnollista hengityssuojainta ja kumihanskoja tekijöillä?

Vierailija
8/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen itsekin joskus aikoinaan ollut parin vuoden ajan "koukussa" rakennekynsiin ja kestolakkauksiin. Kuitenkin otettuani asioista selvää en todellakaan uskalla enää pitää kynsiä vakituisesti, saati sitten että alkaisin tehdä niitä itse joillain eBay -aineilla. Järjen käyttö on sallittua, hyvät naiset!

t. Kuutonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme