Kuvailkaa kotivaatteitanne!
Olkaa rehellisiä ja paljastakaa reikäisimmät kalsonkinne ja virttyneimmät pyjamanne! Miltä näyttää vauvapalstan väki myrskyisenä pandemiasunnuntaina? Ekstrapisteitä puolison tai perheenjäsenten rumien releiden ilmiantamisesta.
Minulla on tällä hetkellä virttynyt Snoopy-trikoopaita, kauhtuneet vaaleanpunaiset flanellihousut jotka sain joululahjaksi joskus 10 v sitten ja äidin virkkaamat vihreäraidalliset villasukat. Iiksistä.
Kommentit (97)
Alushousut ja repaleinen harmaa pussilakana käärittynä kainaloiden alle.
Boxerit ja t-paita
Mutta tietysti ehjät ja puhtaat
Musta toppi, kukalliset leggingsit, nyppyiset mustat sukat ja sininen fleece, jossa on toisessa taskussa risa vetoketju.
Vanhat verkat ja vanha goleke pusero.Villa sukat. Kaikki 2 numero liian isot,juuri siksi niin hyvät päällä.
Mustat legginsit, raitavillasukat, aniliininpunaiset villasäärystimet, metsänvihreä jättikokoinen t-paita (miesten kokoa 9xl) Kaiken reikäisen, nyppyyntyneen ja kulahtaneen heitän roskiin paitsi villasukat paikkaan ainakin kerran tai kudon jalkaosan uusiksi.
no ei voi näköjään edes vaatekertaa kuvailla kun kommentti menee roskiin!!!!
Musta t-paita, b.youngin ByMitza velour-oloasu (väri winetasting) ja keltaiset villasukat.
Mulla ei edes ole reikäisiä tai ylivenyneitä vaatteita, heitän sellaiset pois. Nyt on päällä valkoiset puuvillahousut ja punainen t-paita.
Merinovillakerrasto, merinovillasukat ja sotkuinen tukka. Tultiin just lenkiltä. Yleensä kotoilen miehen liian isoissa kollareissa ja t-paidassa.
Revenneitä, reikäisiä, kulahtaneita housuja ja paitoja. Sellaisia löysiä lötköjä. Varmaan joskus 10 vuotta sitten ostettu kirpparilta.
Asun yksin ja kotona olen aina rähjäinnen. Töissä olen huoliteltu ja siisti. Kaupassa ehkä jotain hieman siistimpää.
:D
Pyyhe turbaanina päässä ja jouluteemaiset pikkuhousut. Ei sellaiset seksikkäät, vaan kirkkaanpunaiset puuvillapöksyt joiden etumuksessa on lumihiutalekoriste.
Tänään oli pyykkipäivä. Tulin just suihkusta ja nyt makaan sängyssä ja vauvailen puhelimella. Minä voitin.
Beiget college-housut ja Marimekon raitapaita.
Haaroista auki olevat pienet pöksyt ja nännit paljastava pieni toppi.
Naapurin Veikko tykkää.
Kaikki nämä vaatteet ovat joskus olleet kivoja... päätyvät kotivaatteiksi kun ovat saavuttaneet tietyn kulahtamisasteen. Mustat leveälahkeiset urheiluhousut, turkoosi spagettiolkaintoppi. Molemmat edenneet jo reikäiselle kulahtamisasteelle. Päällä musta pitkä neuletakki, tämä on vielä yllättävän siisti. Sukat ja alusvaatteet on sentään siistit ja ehjät.
Pinkki t-paita, violetit farkut, ja vihreät villasukat.
Aadamin ajan nahka-asut pitkälti molemmilla. Mulla jonkinlainen Tarzan-kuosi, vaimolla äiteensä virkkaama patalappu pillun edessä. Kun on kuitenkin vieraita parhaillaan meillä.
raidalliset villasukat ja todella mukava (tosin ihan hirveän värinen, sellainen isomummon kukkaverhot-kuosi jossa paljon vihreää ja keltaista) olohaalari :D
Alkaa olla haalari aika virttynyt, pitää ostaa joku siistin värinen seuraavaksi...
Nyppyyntynyt haalistunut t-paita, kulahtanut vanha bändihuppari, mustat leggingsit, villasukat. Mitään kunnon rääsyjä en käytä edes kotona, reikäiset joko korjaan tai leikkaan räteiksi riippuen missä kunnossa vaate muuten on.
Froteesortsit ja valkoinen t-paita jonka helmaan on näköjään sulanut pari suklaamurua. Lookin viimeistelee tyttären liian pieni hiuspanta ja vihreä kasvonaamio.