Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asko ja Sotka menivät konkkaan. Tuhannet asiakkaat jotka ovat tilanneet kalusteita mutta eivät vielä saaneet niitä tulevat häviämään rahansa

Vierailija
29.01.2026 |

Ymmärsinkö oikein?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole menneet. Hakeminen ei tarkoita että menisi.

Vierailija
2/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta just kun noilla oli iso ale (30 vuotta putkeen tjsp)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menettävät rahansa. Tulisi ainakin minulle parempi mieli. Tiedän, että saan nautintoa toisten epäonnesta. Onko muita samanlaisia?

Vierailija
4/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti menettävät rahansa. Tulisi ainakin minulle parempi mieli. Tiedän, että saan nautintoa toisten epäonnesta. Onko muita samanlaisia?

Ei ole, sinä olet poikkeava ja luultavasti persoonallisuushäiriöinen.

Vierailija
5/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarkoittaa

Vierailija
6/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa ostaa vähänkin kalliimmat tilattavat tavarat aina luottokortilla, saa rahansa takaisin. 

Vierailija
7/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Se on vasta haettu konkurssiin. Nyt sen on mahdollista joko maksaa velat pois heti tai etsiä rahoittaja/rahoitusta, että saa maksettua velat. Vasta jos velkojan kanssa ei saada asioita sovittua seuraa konkurssi ja kuvailemasi kaltainen tilanne on todennäköinen.

Vierailija
8/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai he ovat tajunnet maksaa luottokortilla, jolloin he eivät menetä rahojaan, jos tuote jääkin saamatta. Luottokorttia voi käyttää maksuaikakorttina, jolloin ei tule mitään ylimääräisiä kulujakaan.

Onhan noiden huono tilanne ollut jo kauan tiedossa.

Vierailija
9/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma kostaa sinulle.

Vierailija
10/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, sinä olet poikkeava ja luultavasti persoonallisuushäiriöinen.

Tiedän olevani poikkeava, mutta en allekirjoita tuota persoonallisuushäiriötä. Onko mielestäsi esim. ei-heterotkin luultavasti persoonallisuushäiriöisiä?

Vierailija
11/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarkoittaa

Kuinkahan monta kertaa Järvisydäntä on haettu viimeisen 6 kk aikana konkurssiin ja aina on hakemus vedetty pois, kun velat on saatu maksettua/neuvoteltua? Jossain vaiheessa sekin kyllä taitaa konkurssiin päätyä, mutta vielä on saanut sinitteltyä.

Vierailija
12/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma kostaa sinulle.

Karma kostaa, koska toivon toisten epäonnea, jotta minulle tulisi parempi mieli? 

Vierailija
13/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita pyramidipelejä ilmestyy vähän väliä. Myydään halvalla ja toimitusajat pikkuhiljaa venyy. Asiakkaat kuitenkin ovat jotenkuten tyytyväisiä koska hinnat on halvemmat kuin muissa kaupoissa.

Toimarin muhkea palkka maksetaan vaikka liiketoiminta on tappiollista. Uusilla tilauksilla maksetaan vanhojen tappioita.

Tilauksen yhteydessä laitetaan asiakas hakemaan nordean tuohi luottokortin ja tilaus veloitetaan heti siitä. Eka ostos sillä on koroton, joten myyjä voi pokkana väittää asiakkaalle että ostoksen voi maksaa vasta toimituksen jälkeen. [Tuohessa on kuukausimaksu joten asiakas maksaa ainakin sen jo ennen kuin tuote ole tullut.  Siitä ei myyjä mainitse. Lisäksi asiakas on vastuussa koko maksusta jos valitusaika on mennyt umpeen vaikka tuotetta ei koskaan tulisi, kuten nyt konkurssissa tapahtuu]

Vierailija
14/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, siinä se taas nähdään. Olenkin ihmetellyt miten tuollaset firmat kannattaa, ostaako ihmiset muka huonekaluja jatkuvalla syötöllä? Mitä rokkitähtiäkö ne on että aina vähän väliä pistetään pöydät ja jakkarat pirstaleiksi tai heitetään ikkunasta? 

Minä olen yhden sohvan olen ostanut tällä vuosituhannella. Kaikki muut huonekalut on käytettyjä, vanhimmat luultavasti 1930-luvulta.

Ei kannata ostaa mitään!

Vierailija
15/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kannattaa ostaa vähänkin kalliimmat tilattavat tavarat aina luottokortilla, saa rahansa takaisin. 

Ei auta, jos toimitusaika on 8-20 viikkoa. Luottokortilla on vain 30 päivää tapahtumasta aikaa valittaa. Toki, se vähän nyt auttoi koska monet ostajat ovat vielä sen 30 päivän sisällä.

Vierailija
16/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tähän lankaaa, en maksanut luottokortilla.. ja sohvaa odottelen, josko vielä tulisi. 

Vierailija
17/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita pyramidipelejä ilmestyy vähän väliä. Myydään halvalla ja toimitusajat pikkuhiljaa venyy. Asiakkaat kuitenkin ovat jotenkuten tyytyväisiä koska hinnat on halvemmat kuin muissa kaupoissa.

Toimarin muhkea palkka maksetaan vaikka liiketoiminta on tappiollista. Uusilla tilauksilla maksetaan vanhojen tappioita.

Tilauksen yhteydessä laitetaan asiakas hakemaan nordean tuohi luottokortin ja tilaus veloitetaan heti siitä. Eka ostos sillä on koroton, joten myyjä voi pokkana väittää asiakkaalle että ostoksen voi maksaa vasta toimituksen jälkeen. [Tuohessa on kuukausimaksu joten asiakas maksaa ainakin sen jo ennen kuin tuote ole tullut.  Siitä ei myyjä mainitse. Lisäksi asiakas on vastuussa koko maksusta jos valitusaika on mennyt umpeen vaikka tuotetta ei koskaan tulisi, kuten n

Täh, että tilauksen yhteydessä asiakas laitetaan hakemaan Nordean Tuohi-luottokortti.... ei h3lvetti. En lähtisituollaisista ostamaan mitään.

Vierailija
18/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeudenmukaisessa maailmassa johdon ja omistajien omaisuudet takavarikoitaisiin. Valitettavasti maksettuja palkkoja ja osinkoja ei voi periä takaisin.

Vierailija
19/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta yritys on vasta haettu konkurssiin, ei konkurssissa.

Vierailija
20/58 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppa ja Suomi köyhtyy, ei ole ihmisillä varaa ostaa huonekaluja kun voi jäädä ykskaks työttömäksi. Kiitos USA! Köyhdytään vielä lisää asekauppojen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi