Kuvailkaa kotivaatteitanne!
Olkaa rehellisiä ja paljastakaa reikäisimmät kalsonkinne ja virttyneimmät pyjamanne! Miltä näyttää vauvapalstan väki myrskyisenä pandemiasunnuntaina? Ekstrapisteitä puolison tai perheenjäsenten rumien releiden ilmiantamisesta.
Minulla on tällä hetkellä virttynyt Snoopy-trikoopaita, kauhtuneet vaaleanpunaiset flanellihousut jotka sain joululahjaksi joskus 10 v sitten ja äidin virkkaamat vihreäraidalliset villasukat. Iiksistä.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä on päällä Minni t-paita ja hiivasta valkoiset mustat vitullle haisevat alushousut.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvella aina bambukerrasto ja päällä yli-isot collegehousut ja paksu huppari miesten osastolta. Joskus myös ohut merinovillapipo kun oikein palelee. Villasukat. Värien on mätsättävä yhteen vaikka muutoin on kuin riihen seinästä repäisty. :D
Eikö talossasi ole lämmitystä?
En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos Suomessa talossa ei olisi lämmitystä, ei pärjäisi tuollaisilla sisävaatteilla.
Kovasti hän kuitenkin yrittää.
Pesussa haalistunut tiilenpunainen t-paita, mustat leggingsit joissa huonosti parsittu reikä pakarassa, hieman kulahtanut vaaleanharmaa villatakki, petroolin väriset villasukat. Kaikki paitsi sukat on 2-3 kokoa liian isot laihtumisen myötä, mutta uusia en nyt viitsi vielä ostaa. Ehkä piristän asua henkseleillä kun housut ei enää muuten pysy ylhäällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvella aina bambukerrasto ja päällä yli-isot collegehousut ja paksu huppari miesten osastolta. Joskus myös ohut merinovillapipo kun oikein palelee. Villasukat. Värien on mätsättävä yhteen vaikka muutoin on kuin riihen seinästä repäisty. :D
En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos Suomessa talossa ei olisi lämmitystä, ei pärjäisi tuollaisilla sisävaatteilla.
Kovasti hän kuitenkin yrittää.
Sä et taida juuri ymmärtää lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Riippuu siitä missä asuu, ja miten asunto on lämpöeristetty.
Enkä minäkään ole tuo, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Riippuu siitä missä asuu, ja miten asunto on lämpöeristetty.
Enkä minäkään ole tuo, jolle vastasit
Mä kirjoitin Suomessa.
Aina usein alasti.
Naisten boxerit ja t paita.
Joskus pelkät villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman valoja tauluun. Täällä Lapissakin on pula-aikoina eletty ja pärjätty ilman lämmityksiä.
Useammassa viestissä vaikuttaisi olevan sama kirjoittaja.
Olen nyt vartin verran kuvaillu mun vaatteita ja alkaa olee aika paljon kuvia, mitä mä sitten teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman valoja tauluun. Täällä Lapissakin on pula-aikoina eletty ja pärjätty ilman lämmityksiä.
Valoja sun tauluun. Jos taloa ei lämmitetä lainkaan, siellä on talvella pakkasta. Silloin siellä ei pärjää sisävaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt vartin verran kuvaillu mun vaatteita ja alkaa olee aika paljon kuvia, mitä mä sitten teen?
Miten olisi toinen ketju vaihteeksi?
Poikien punaiset, käytössä kulahtaneet bokserit. Ylipitkä t-paita, jossa kaksi epätoivoisen näköistä naamaa ja alla teksti "sleep", joku tahra rinnuksilla... Tummansiniset sukat.
Kulahtaneet fleece-housut, pussittaa polvista ja takapuolesta :D musta huppari, joka suht siisti. Kävin äsken viemässä roskat näissä järkyissä housuissa :D
Kerrasto,
jogging-housut,
villapaita (lähes hajonnut),
collegepaita,
toinen villapaita,
toinen collegepaita,
sukat,
villasukat,
toiset villasukat,
pipo,
lentäjänlakki ja silmälasit
Vierailija kirjoitti:
Musta villapoolo, beezi pitkä villaneuletakki, mustat villalegginsit ja vaaleanpunaiset villasukat polveen saakka,. Siisti ja kiva olo.
Eikö tule ihan helvetin kuuma? Olen itse kuumaverinen enkä keskitalvellakaan voi käyttää kotona pitkiä housuja.
Minulla mustat legginsit, valkoiset sukat ja t-paita. Miksi niin monella villasukat kotona? Onko teillä kylmät asunnot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta villapoolo, beezi pitkä villaneuletakki, mustat villalegginsit ja vaaleanpunaiset villasukat polveen saakka,. Siisti ja kiva olo.
Eikö tule ihan helvetin kuuma? Olen itse kuumaverinen enkä keskitalvellakaan voi käyttää kotona pitkiä housuja.
Jos lähdettäisiin siitä oletuksesta, että me ihmiset emme ole samanlaisia emmekä myöskään asu samanlaisissa kodeissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla mustat legginsit, valkoiset sukat ja t-paita. Miksi niin monella villasukat kotona? Onko teillä kylmät asunnot?
Sinulle sama juttu. Me ihmiset olemme erilaisia, mutta myös asumme erilaisissa kodeissa.
Jännä, että tällainen perusjuttu tuntuu olevan monelle hämmästyksen aihe.