Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa kotivaatteitanne!

Vierailija
30.01.2022 |

Olkaa rehellisiä ja paljastakaa reikäisimmät kalsonkinne ja virttyneimmät pyjamanne! Miltä näyttää vauvapalstan väki myrskyisenä pandemiasunnuntaina? Ekstrapisteitä puolison tai perheenjäsenten rumien releiden ilmiantamisesta.

Minulla on tällä hetkellä virttynyt Snoopy-trikoopaita, kauhtuneet vaaleanpunaiset flanellihousut jotka sain joululahjaksi joskus 10 v sitten ja äidin virkkaamat vihreäraidalliset villasukat. Iiksistä.

Kommentit (97)

21/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat taitsit ja uusi italialainen tuffi t paita .

Vierailija
22/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suosikit on toppikset ja t-paita tai huppari. Koska koiran kanssa ravataan ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat legginsit, musta toppi, tummansininen ohut villapaita.

Vierailija
24/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhat urheilutrikoot, miehen aivan liian suuri musta ja ruma huppari ja rintsikat.

Vierailija
25/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat trikoolegginsit, harmaat villasukat ja viininpunainen neulemekko. Kun korona alkoi ja jäin etätöihin, ostin itselleni tällaisia ”siistejä” kotivaatteita vanhojen reikäisten tilalle koska pää ei kestänyt istua 247 sisällä virttyneissä 80-luvun kalsareissa.

Vierailija
26/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko päivän yöpaidassa, jossa kainolossa reiät. Eipä onneksi ole tarvinnut tehdä lumitöitä, kun asun kerrostalossa.

27/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat vm -93.

Fleecetakki.

Tunika ja ohuet trikoohousut, leveät.

Vierailija
28/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revenneitä, reikäisiä, kulahtaneita housuja ja paitoja. Sellaisia löysiä lötköjä. Varmaan joskus 10 vuotta sitten ostettu kirpparilta.

Asun yksin ja kotona olen aina rähjäinnen. Töissä olen huoliteltu ja siisti. Kaupassa ehkä jotain hieman siistimpää. 

:D

Tuoko reikäisyys vaatteisiin jotain lisäarvoa? En ymmärrä miten kukaan Suomessa asuva normaali ihminen vuonna 2022 käyttää rikkinäisiä vaatteita.

Vierailija
29/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän pois kaikki reikäiset vaatteet. Nykyään Ok vaatteet. Välillä huononpaa: Neule joka ei enää niin musta ja haalistuneet pitkikset

Vierailija
30/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilun kotona useimmiten lämpökalsareissa ja villasukissa, paitana pitkähihainen trikoopaita. Koirien kanssa kun lähtee ulos, tartte kuin vetäistä päälle jättitoppatakki ja kengät. Ihanan helppoa.

Vierailija
31/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudulliset ( puna-sini-valko, kulta) flanellipöksyt, vaaleanvioletti tyköistuva vanhahko tpaita, nilkkasukat, joiden varren sisään vähän laitettu pyjamahousun lahkeet ja harmaa jo nypyllinen isohko löysä, kevyt neuletakki ilman nappeja, mies kutsuu sitä "bätmänviitaksi"( on näköjään Gina Tricot xs) mutta reilu S kokoiselle, on yllättävän lämmin ominaisuudeltaan ja siksi loppuunkäytetty. Lumitöissä oli flanellihousujen päällä toppikset, paita vaihtoon ja bätmänviitta ootteli sisällä.

N46

Vierailija
32/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa ei niin poliittisesti korrektit college-housut, niissä on tupakkafirmojen logoja kuvioina... Kangas lienee siis joskus vuodelta -80 tai jotain. Näyttivät olevan jo aika reikäiset, varmaan hiihtolomaviikolla ompelen uudet ja poltan nämä sitten kaminassa.

Paitana suht fiksu lindexin lyhythihainen - tosin mulla on nyt kylmä, kun tulin jokin aika sitten lumitöistä enkä päässyt suoraan suihkuun kun teinityttö meni sinne (oli siis mun kanssa lumitöitä tekemässä). Sukkina työkaverin kutomat villasukat, harvinaista herkkua, koska yleensä kaikki sukat on mulla itsetekemiä.

Vierailija
33/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revenneitä, reikäisiä, kulahtaneita housuja ja paitoja. Sellaisia löysiä lötköjä. Varmaan joskus 10 vuotta sitten ostettu kirpparilta.

Asun yksin ja kotona olen aina rähjäinnen. Töissä olen huoliteltu ja siisti. Kaupassa ehkä jotain hieman siistimpää. 

Tuoko reikäisyys vaatteisiin jotain lisäarvoa? En ymmärrä miten kukaan Suomessa asuva normaali ihminen vuonna 2022 käyttää rikkinäisiä vaatteita.

En ole tuo jota lainasit mutta ei todellakaan. Valitettavasti kaupoissa myytävistä vaatteista suurin osa on ihan kamalia sekä värin, laadun, materiaalin että mallin osalta. Reikäisiä tai kuluneita vaatteita kotona käyttämällä yritän pidentää vielä siistissä kunnossa olevien vaatteiden käyttöikää ettei tarvitsisi käyttää kohtuuttomasti aikaa ja vaivaa uusien vaatteiden etsimiseen.

Vierailija
34/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Meillä ei kukaan käytä rikkinäisiä vaatteita, edes kotona. Siistit, puhtaat ja ehjät, mutta mukavat vaatteet kotona päälle. Heittäkää ne rievut pois!

Vierailija
35/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäkä jäkä. Koita jaksaa.

T. Töissä johtaja, kotona reikäkalsari

Vierailija
36/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettiteepaita, marketticollege ja polvipussiset Lidlin löysät kesähousut.

Vierailija
37/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Meillä ei kukaan käytä rikkinäisiä vaatteita, edes kotona. Siistit, puhtaat ja ehjät, mutta mukavat vaatteet kotona päälle. Heittäkää ne rievut pois!

Riepujen ihanuus on just siinä, että ovat ihan pehmeiksi hiutuneita ja vartalon muotoon venähtäneitä. Moista mukavuutta ei voi kaupasta ostaa. Pari reikää ei siinä haittaa mitään.

Vierailija
38/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäiset villasukat, joiden päällä toiset ehjät. Venähtäneet polyesteri-pitkätkalsarit joiden päällä paksut, liian isot villahousut. Trikoopaita (kirppikseltä), ja päällimmäisenä kevytuntuvatakki, sekin kirppikseltä. Mukava ja lämmin kokonaisuus.

Vierailija
39/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammaspuku ja vyötäröllä venyvää kangasta oleva vyötärölaukku johon olen tunkenut sipsejä.

Ja villasukat tietty!

Vierailija
40/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoopaita,kuviollinen,leggingsit kukalliset. ei reikiä kummassakaan yllättäen. 

sängyssä palstailen,tässä eeppisessä lumimyrskyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä