Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa kotivaatteitanne!

Vierailija
30.01.2022 |

Olkaa rehellisiä ja paljastakaa reikäisimmät kalsonkinne ja virttyneimmät pyjamanne! Miltä näyttää vauvapalstan väki myrskyisenä pandemiasunnuntaina? Ekstrapisteitä puolison tai perheenjäsenten rumien releiden ilmiantamisesta.

Minulla on tällä hetkellä virttynyt Snoopy-trikoopaita, kauhtuneet vaaleanpunaiset flanellihousut jotka sain joululahjaksi joskus 10 v sitten ja äidin virkkaamat vihreäraidalliset villasukat. Iiksistä.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olin yöpaitulissa, mutta tuli vähän kylmä. Lisäsin tekniset pitkät kalsarit ja pörröfleecetakin. Upeaa.🙊

Useimmiten kotiasu talvella on villahousut, paituli ja pitkä villatakki. Villasukat tarvittaessa.

Ketjusta innostuneena hävitän kaikki kulahtaneet paitulit ja ostan uudet tilalle😂

Vierailija
42/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa collegeasu, viininpunaiset t-paita ja villasukat. Puhtaat ja ehjät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Lindexin t-paita, jota käytän ihan töissäkin ja housuina vaan sukkahousukankaiset leggarit, jotka jäi jalkaan toppahousujen alta. Ei pikkareita ja pilsuhan näistä kuultaa läpi, omastakin mielestä aika kuumat. Varpaita vähän palelee, joten kohta viimeistelen asun villasukilla.

Vierailija
44/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilat hiihtovälihousut , lumihiutalepörrösukat, harmaa joogatoppi ja harmaa lumihiutalekuvioinen "neulostakki" jossa fleece-vuori.

Vierailija
45/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alasti.

Vierailija
46/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat capri-pituiset collarit ja haalistunut laivastonsininen t-paita, pilkulliset sukat. Karvaiset sääret.

Mies hengaa mustassa teknisessä t-paidassa, kalsareissa ja villasukissa, kun tuli hetki sitten ulkoilemasta. Muuten on lähes aina mustissa collareissa.

Lapset on jo yöpuvuissa, tytöllä ylisuuri t-paita pelihahmon kuvalla ja pojalla eripariautopyjama.

Vierailija
47/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on päällä Minni t-paita ja hiivasta valkoiset mustat vitullle haisevat alushousut.

Vierailija
48/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta villapoolo, beezi pitkä villaneuletakki, mustat villalegginsit ja vaaleanpunaiset villasukat polveen saakka,. Siisti ja kiva olo.

Vierailija
49/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään säväyttävää tai tajunnan räjäyttävää, mutta kotona käytän vaatteita, joihin saa tulla reikiä. Kissani on ihmisläheinen. :3

Tällä hetkellä päälläni on esikoispojalleni alakoulussa ostettu valkoinen, ilmeisen laadukas, es collegepaita.

Poika on nyt 29-vuotias. Toinen kotivaatteeni on myös samoilta ajoilta. Kanin musta huppari.

Jalassa Lidlistä ostetut harmaat legginssit, joissa reikiä. :)

Vierailija
50/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanellinen (lämmin, hellä, pehmoinen) oloasu ja jo parhaat päivänsä nähneet villasukat.

Vierailija
51/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen t-paita jonka otin kaapista puhtaana päälleni tänään ja saman tien tietenkin tipautin siihen rinnuksille pastasoosit. Jalassa hulmuavan telttamaiset ohuet housut jotka eivät läpäisseet hajutestiä aamulla ne jalkaan vetäessäni, mutta päätin että kyllä ne nyt yhden sunnuntain vielä käytössä menee kun kuitenkin olen yksin kotona. Heitän sitten koko upean asukokonaisuuteni pyykkikoriin kun menen unten maille.

Vierailija
52/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusmekkona on puuvillatrikoinen sininen lyhythihainen paituli, alkuaan yöasu mutta valikoitui nyt päiväkäyttöön kankaan napakkuuden vuoksi ja kun ei sattunut olemaan muuta syystä ettei ostoksille pääse, päällimekkona on musta pitkähihainen polveen ulottuva kietaisumallinen, jossa pitkät solmittavat nauhat vyötäröllä, joustavaa viskoosia. Paljaat jalat, varalla iso hartiahuivi. 

Vierailija
53/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvunhousut, kauluspaita, puvunliivit, pikkutakki, kravatti. Olen tosin ilman sukkia, koska fetissi. ^.^ M27

Vierailija
54/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat puuvillaiset hipsterit. Valkoinen puuvillainen T-paita.

Paidassa pieniä reikiä, koska kissa. :3

Vierailija
55/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäisin merinopaita ja t-paita. Pyjamashortsit ja pitkät villasukat. Näillä käytän koiran iltapissalla.

Vierailija
56/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella aina bambukerrasto ja päällä yli-isot collegehousut ja paksu huppari miesten osastolta. Joskus myös ohut merinovillapipo kun oikein palelee. Villasukat. Värien on mätsättävä yhteen vaikka muutoin on kuin riihen seinästä repäisty. :D

Vierailija
57/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kivoja kotivaatteita. Teen osittain töitä kotona (ennen tein töitä vain kotona), joten en halua pukeutua vain rytkyihin. Kyllä toki käytän kotona myös sellaisia vaatteita, joita en käytä enää ihmisten ilmoilla (esim. kulahtanut tai vähän reikäinen), mutta haluan, että mulla on kuitenkin päällä toisiinsa sopivat vaatteet. Nyt on esim. vaaleanpuna-harmaaruudulliset flanelliset pyjamanhousut ja harmaa sini-valkokuvioinen islantilaisvillapaita. Usein mulla on Nanson mustat leveälahkeiset samettihousut ja musta villapaita tai sitten samettihousujen tilalla mustat trikoot. Jalassa aina villasukat.

Vierailija
58/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella aina bambukerrasto ja päällä yli-isot collegehousut ja paksu huppari miesten osastolta. Joskus myös ohut merinovillapipo kun oikein palelee. Villasukat. Värien on mätsättävä yhteen vaikka muutoin on kuin riihen seinästä repäisty. :D

Eikö talossasi ole lämmitystä?

Vierailija
59/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihan nakkena. Joskus jotkut alushousut, sukat ja vaikka miehen paita.

Vierailija
60/97 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kommentteja lukee, ei enää ihmettele huoltomiehen kommenttia: Ai sorry sinä olitkin lähdössä.  Minulla oli päällä farkkulegginsit ja sinikuvioinen tunika. Kotivaatteeni ovat vanhoja käyttövaatteita, mutta valitsen niistä aina yhteensopivat kotiasuksi. Koruja minulla ei ole kotona koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi