Kuinka helppoa löytää mies 30+-vuotiaana
kun lapset on omalta osalta jo tehty?
Kommentit (62)
"Ihan normaalia parisuhdetta olen hakemassa. Yhteen en halua muuttaa."
Englanniksi suhteen nimitys on "frends with benefits".
41v m
Itse haluan asua kumppanini kanssa yhdessä, mutta minulla on tuttuja ja sukulaisia, jotka elävät, kuten ap kuvaili. Ei se mitenkään tavatonta ole. Usein syynä on juuri se, ettei haluta muuttaa lasten arkea liikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:33"]
Käsittämätöntä raivoa herättää tämä aloitus! =D Minulle naisena tuollainen parisuhdejärjestely miehen kanssa ei olisi ollenkaan turnoff. Ei se varmaan läheisriippuvaisille sovikaan, jollaisia miehiä täällä tuntuu vastailevan, mutta nimenomaan sellaisille aikuisille, jotka arvostavat myös omaa rauhaa eikä ole tarvetta leikkiä kotista enää.
[/quote]
-ohis, mutta vituttaa joka kerta kun käytetään tuota läheisriippuvais-termiä, vaikka ei yhtään ymmärretä mitä se tarkoittaa-
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:31"]
Ihan normaalia parisuhdetta olen hakemassa. Yhteen en halua muuttaa. ap
--
Ja ei halua muuttaa yhteen, mutta ei myöskään seksisuhteeseen. Eli suhde, jossa ei asuttaisi yhdessä vaan tehtäisiin kaikkea kivaa yhdessä, esim. matkusteltaisi. ap
[/quote]
Missä tuossa on se normaali parisuhde? Tuo täyttää kaikki ystävyyssuhteen tunnusmerkit, ota nainen mieluummin.
Soitellaan! Toivottavasti ei haittaa, että käyn silloin tällöin matkoilla myös muiden naisten kanssa.
- Äijä.
Ai jos ei halua asua yhdessä lasten takia, ei voi saada parisuhdetta? Miten erillään asuminen tekee parisuhteesta kaverisuhteen?
riippuu mihin tyydyt. jenni haukio on ikäsekseen melkosen kuuma tapaus ja se joutui tyytymään johkin 60 vuotiaaseen käppyrään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:35"]
Ai jos ei halua asua yhdessä lasten takia, ei voi saada parisuhdetta? Miten erillään asuminen tekee parisuhteesta kaverisuhteen?
[/quote]
Vrt. entinen presidentti.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:15"]Ja ei halua muuttaa yhteen, mutta ei myöskään seksisuhteeseen. Eli suhde, jossa ei asuttaisi yhdessä vaan tehtäisiin kaikkea kivaa yhdessä, esim. matkusteltaisi. ap [/quote] Eli kaverisuhde. Miksi sen pitää olla mies?
[/quote]
"Ei seksisuhte" tarkoittaa suhdetta jossa on muutakin kuin seksiä. FWB. Näin 3x vuotiaana miehenä, voisin hyvinkin kuvitella ryhtyväni moiseen, mikäli suhdestatus olisi jotain muuta kuin nykyinen.
Helposti löytää jonkun (kenet tahansa) rimaa tarpeeksi laskettuaan viimeistään, mutta juuri ap:lle sopivan löytäminen onkin jo neulaa heinäsuovasta.. Tämän tarkemmin, näillä vajavaisilla tiedoilla paha mennä muuta sanomaan..
Helppoako kaiken pitäisi olla ? Sitäpaitsi sen näkee kyllä sitten lopulta joskus, mikä lopputulema. Tyhmä taitaapi olla (akateemisuudestaan? huolimatta) kun tämmöistä täällä kyselee. Ennustajaeukkojako oletat palstalaisten olevan..
No mihin se AP nyt katosi? Löysikö se jo ihannesuhteensa joka oli "friends with benefits"?
Miksi ihmeessä olisi mahdotonta? En ymmärrä :) Vai onko minulla käynyt vain hyvä tuuri, kun eronneena, yli 30-vuotiaana yhteishuoltajaäitinä löysin aika nopeasti uuden miehen?
Mies on lapseton, eikä halua omia lapsia. Minä en halua lisää lapsia. Minä en halua uusperhettä. En lapsilleni "uutta isää", heillä on jo hyvä isä.
Minä halusin parisuhteen. Yhteistä tekemistä, matkustelua, ruoan laittamista, yhdessä liikkumista, leffailtoja, yötä myöten juttelemista. Ja seksiä :) Sitä olen saanut. Vietän miehen luona kaiken lapsivapaan ajan, meillä on mielestäni paljon yhteistä aikaa. Sitten kun olen lasteni kanssa, olen heidän kanssaan. Ei tule isäpuolikokelaita mun kotiini.
Meillä on sujunut hyvin jo 2,5 vuotta.
Niin ja siis myös mies on tyytyväinen suhteeseen. Hän oli ollut pitkään sinkkuna, kun tavattiin. On introvertti tyyppi, kaipaa omaa tilaa ja aikaa olla yksin. Hän ei ole ikinä asunut kenenkään kanssa, on lopettanut suhteet siinä vaiheessa. Nyt hän on ollut aivan ihmeessään ja epäuskoinen, että todellako näin mennään? Että en ole kuten "kaikki muut naiset", jotka haluaa heti olla perustamassa yhteistä kotia ja perhettä.
Upeaa on myös se, että kun vietetään rajallinen määrä aikaa yhdessä, sitä aikaa arvostaa. Toista ikävöi. On edelleen alkuhuuma meneillään. Ja kyllä tähänkin suhteeseen arkea mahtuu! Jos mies on sairaana, kun mulla on lapsivapaa, niin menen hoitamaan ja siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Vietetään aikaa miehen asunnossa, jossa tietysti tehdään yhdessä kotityöt. Käydään kaupassa. Murehditaan asioista.
Mutta se arkikin on juhlaa, kun se yhdessäolo ei ole arkipäiväistynyt ;)
That is just great darling, luulen kyllä että itse haluaisin naisen ihan kokonaan, historioineen, arkineen ja muksuineen
Miksi oletatte, että kaikki miehet on samanlaisia ja haluaa suhteelta samaa?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:15"]Ja ei halua muuttaa yhteen, mutta ei myöskään seksisuhteeseen. Eli suhde, jossa ei asuttaisi yhdessä vaan tehtäisiin kaikkea kivaa yhdessä, esim. matkusteltaisi. ap [/quote] Eli kaverisuhde. Miksi sen pitää olla mies?
[/quote]
Tai edes ihminen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:57"]
Miksi oletatte, että kaikki miehet on samanlaisia ja haluaa suhteelta samaa?
[/quote]
Vähiin jäisi tälläkin palstalla keskustelut, jos ei olisi näitä "miksi kaikki miehet/naiset ym." -yleistyksiä.
Luulisi että mitä tiukemmat ehdot asettaa, sitä vaikeampaa on löytää ehdot täyttävä mies. Mutta voi tietty kokeilla esim netissä ja voihan olla mahdollista että lykästää.
Ap:n tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää että häntä pidetään vaativana ja valikoivana. Ihmissuhteet vaan enimmäkseen eivät toteudu tiukkojen ennakkovaatimusten mukaan vaan ihminen tuo suhteisiinsa yllättävän paljon erilaisia painolasteja ja seurauksia siihenastisesta elämästään, tahtomattaankin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:51"]AP täytät kaikki vastemielisen naisen merkit mitä osaan kuvitella. Tee meille miehille palvelus, matkustele tuttäriesi kanssa. Esim. tuo "minulla on omat rahat" on tullut koettua eti variaatioineen.
[/quote] minä voisin olla kiinnostunut. Pitää avata gmail -tili tätä varten.
Täällä on outoja vastauksia. En ymmärrä, mitä kermojen kuorimista ap muka haluaa. Sekö teitä häiritsee, ettei ap halua pestä miehen likaisia kalsareita vai mitä ihmettä?