Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisi tekemisiin eläinten kanssa?

Vierailija
26.05.2015 |

Rakastan eläimiä yli kaiken. Lapsena perheellämme oli muutama eläin. Miltei kymmeneen vuoteen en ole edes silittänytkään mitään eläintä. Omaa eläintä ei ole eikä tule, mutta silti olisi niin ihana viettää aikaa eläinten parissa. Minun on vaikea ystävystyä ihmisten kanssa, mutta eläinten kanssa on niin helppoa, kun niiden kanssa ei tarvitse jutella :) Niitä voi leikittää ja silittää ja hoivata. Olen laittanut ilmoituksia, että voin hoitaa muiden lemmikkejä, lenkittää koiria. Ei yhtään kiinnostunutta ole löytynyt. Olen myös ottanut yhteyttä eläinhoitoloihin, mutta eivät sielläkään kaipaa yhtään enempää hoitajia, kun kaipa niitä halukkaita kissan silittelijöitä on jo tarpeeksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naimisii. Sitten on sika kotona. Tarvittaessa voit jättää sen.

Vierailija
2/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasemat on hyviä paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat eläimiä yli kaiken, olet varmaan vegaani? :) Vai siis, rakastat semmoisella kierolla tavalla, että joitain lajeja on kiva paijata, mutta toisia on kiva syödä?

Vierailija
4/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:20"]

Rakastat eläimiä yli kaiken, olet varmaan vegaani? :) Vai siis, rakastat semmoisella kierolla tavalla, että joitain lajeja on kiva paijata, mutta toisia on kiva syödä?

[/quote]Mäkin olen eläinrakas, mutta syön kyllä lihaa. Paijaan myös niitä kotitilani lehmiä, jotka päätyvät lautaselleni.

Vierailija
5/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että omaa eläintä ei ole eikä tule, mutta voisitko tarjota sijaiskodin esim. kissalle siksi aikaa, että sille löytyy pysyvä koti? 

Vierailija
6/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omaa eläintä ei tule? Eläinhoitolassa työ on muutakin kun paijaamista. Lähinnä pelkkää siivoamista ja ruokkimista. Ja jos sinne töihin tahtoo, pitää olla ammatiltaan eläintenhoitaja. Olisiko eläintenhoitajaksi opiskelu sulle se juttu?

Vierailija
7/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ota eläimiä hoitamaan ihmistä jonka päätavoite on paijata niitä. Paijaajalta unohtuu ruokkia ne ja tyhjentää hiekkalaatikot ym. hyvinvoinnista huolehtiminen.

Vierailija
8/8 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:42"]

Miksi omaa eläintä ei tule? Eläinhoitolassa työ on muutakin kun paijaamista. Lähinnä pelkkää siivoamista ja ruokkimista. Ja jos sinne töihin tahtoo, pitää olla ammatiltaan eläintenhoitaja. Olisiko eläintenhoitajaksi opiskelu sulle se juttu?

[/quote]

Tykkään matkustelusta ja oma rahatilanne on opiskelijana sen verran huono, että minulla ei ole varaa omaan eläimeen, sen ruokkimiseen ja mahdollisiin kalliisiin eläinlääkärireissuihin. Lisäksi olen päättänyt, että jos joskus vielä eläimen hankin rahatilanteen ollessa suotuisi, niin hankin kodittoman eläimen. Ei minkään eläimen tarvitse minun hoivaviettini takia pentuja pyöräytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi