Kuinka helppoa löytää mies 30+-vuotiaana
kun lapset on omalta osalta jo tehty?
Kommentit (62)
Siis mikä ei ole mahdollista?
Kyllä on mahdollista ja kyllä AP on kermankuorija.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:51"]
AP täytät kaikki vastemielisen naisen merkit mitä osaan kuvitella. Tee meille miehille palvelus, matkustele tuttäriesi kanssa. Esim. tuo "minulla on omat rahat" on tullut koettua eti variaatioineen.
[/quote]
Mikä tekee siitä vastenmielistä, että haluan kumppanikseni aikuisen miehen, joka tietää mitä elämältä haluaa? Minä en halua enää lapsia. Haluan nauttia vapaa-ajastani ja elämästäni. Tähän sopisi varmasti mies, jolla olisi omat lapset tehtyinä ja he olisivat myös vähän vanhempia. Luulisi, että tämä olisi monelle eronneelle tai varttuneelle ideaali. ap
[/quote]
Mies, joka tietää mitä elämältään haluaa, ei varmasti halua sinua. Sulla on liian kovat vaatimukset, mutta liian vähän annettavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:59"]
AP täytät kaikki vastemielisen naisen merkit mitä osaan kuvitella. Tee meille miehille palvelus, matkustele tuttäriesi kanssa. Esim. tuo "minulla on omat rahat" on tullut koettua eti variaatioineen.
[/quote]
Mikä tekee siitä vastenmielistä, että haluan kumppanikseni aikuisen miehen, joka tietää mitä elämältä haluaa? Minä en halua enää lapsia. Haluan nauttia vapaa-ajastani ja elämästäni. Tähän sopisi varmasti mies, jolla olisi omat lapset tehtyinä ja he olisivat myös vähän vanhempia. Luulisi, että tämä olisi monelle eronneelle tai varttuneelle ideaali. ap
[/quote]
Mies, joka tietää mitä elämältään haluaa, ei varmasti halua sinua. Sulla on liian kovat vaatimukset, mutta liian vähän annettavaa.
[/quote]
Miten niin? Ethän sinä tunne minua ja tiedä, mitä minulla on tai ei ole. ap
Pakko olla samaa mieltä 21:n kanssa, sinulla ei ole mitään tarjottavaa. Negaation puolelle kääntyy sinun case, mutta taidatkin vain provosoida täällä olevia miespuoleisia palstalaisia.
APlla on varsinerikoinen käsitys siitä mitä "olla suhteessa" tarkoittaa.
Jos mies ja nainen ovat suhteessa jossa
- nähdään muutaman kerran viikossa
- ei harrasteta seksiä, eikä asuta samassa taloudessa
- tehdään kaikkea kivaa
niin kutsuisin sitä teini-ikäisten ystävyydeksi
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:17"]
APlla on varsinerikoinen käsitys siitä mitä "olla suhteessa" tarkoittaa.
Jos mies ja nainen ovat suhteessa jossa
- nähdään muutaman kerran viikossa
- ei harrasteta seksiä, eikä asuta samassa taloudessa
- tehdään kaikkea kivaa
niin kutsuisin sitä teini-ikäisten ystävyydeksi
[/quote]
Kuten yritin korjata, tietenkin suhteeseen kuuluu seksi. En siis etsi seksisuhdetta (vain). ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:08"]
Pakko olla samaa mieltä 21:n kanssa, sinulla ei ole mitään tarjottavaa. Negaation puolelle kääntyy sinun case, mutta taidatkin vain provosoida täällä olevia miespuoleisia palstalaisia.
[/quote]
En ole ap, mutta ihmetyttää tämä että ei ole muka mitään tarjottavaa. Eikö ihmisen seura pitäisi olla se tärkein tarjottava suhteessa kuin suhteessa, että löytää tyypin jonka kanssa aidosti viihtyy ja on kiva tehdä asioita yhdessä? Ei monikaan mies halua lapsia, tai muuttaa yhteen, silti heille ei olla sanomassa että "sulla ei ole mitään tarjottavaa". Ja entä rakkaus, miten se sopii tähän perin kapitalistiseen markkina-arvo, kysyntä/tarjonta paradigmaan?
"Mikä tekee siitä vastenmielistä, että haluan kumppanikseni aikuisen miehen, joka tietää mitä elämältä haluaa? Minä en halua enää lapsia. Haluan nauttia vapaa-ajastani ja elämästäni. Tähän sopisi varmasti mies, jolla olisi omat lapset tehtyinä ja he olisivat myös vähän vanhempia. Luulisi, että tämä olisi monelle eronneelle tai varttuneelle ideaali. ap" - - Ilmeisesti ap vaikka olet ilm koulujakin käynyt et pysty tai huomaa eroa, minkä ainakin vastuuntuntoisemmat tekevät eli hakeeko yksinkertaistaen leikkikaveria vai parisuhdekumppania. - Leikkikaverin hakemisessa ei ole mitään pahaa, mutta silloin tilanteen täytyy olla molemmille selvä; "tavallisesta" parisuhteesta on hankala puhua, jos se tarkoittaa sitä, että tehdään vain kaikkea kivaa ja mukavaa yhdessä. Ei tarvita kymmentäkään vuotta kun parisuhteesta haaveileva mies kokee, että hän on naiselle vain lelu tai rattopoika, jos nainen kuvittelee, että voi jakaa miehen kanssa vain kivoja ja mukavia asioita -yleensä naisen oman kodin ulkopuolella. Kodin joka on niin pyhä paikka,että nainen uskoo sen menevän sekain, jos sinne muuttaa alle kymmenen vuoden leikkinisen jälkeen kaveri. Tai muuttaa ellei nainen tai mies ole sitä ennen kyllästynyt ja päättänyt etsiä uutta leikkikaveria. - Kun toinen ei selvästikkään ole ollut halukas syvetämään suhdetta niin pitkälle, että siihen kuuluu, myös toisen sietäminen niinä vähemmän kivoina päivinä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:32"]
"Mikä tekee siitä vastenmielistä, että haluan kumppanikseni aikuisen miehen, joka tietää mitä elämältä haluaa? Minä en halua enää lapsia. Haluan nauttia vapaa-ajastani ja elämästäni. Tähän sopisi varmasti mies, jolla olisi omat lapset tehtyinä ja he olisivat myös vähän vanhempia. Luulisi, että tämä olisi monelle eronneelle tai varttuneelle ideaali. ap" - - Ilmeisesti ap vaikka olet ilm koulujakin käynyt et pysty tai huomaa eroa, minkä ainakin vastuuntuntoisemmat tekevät eli hakeeko yksinkertaistaen leikkikaveria vai parisuhdekumppania. - Leikkikaverin hakemisessa ei ole mitään pahaa, mutta silloin tilanteen täytyy olla molemmille selvä; "tavallisesta" parisuhteesta on hankala puhua, jos se tarkoittaa sitä, että tehdään vain kaikkea kivaa ja mukavaa yhdessä. Ei tarvita kymmentäkään vuotta kun parisuhteesta haaveileva mies kokee, että hän on naiselle vain lelu tai rattopoika, jos nainen kuvittelee, että voi jakaa miehen kanssa vain kivoja ja mukavia asioita -yleensä naisen oman kodin ulkopuolella. Kodin joka on niin pyhä paikka,että nainen uskoo sen menevän sekain, jos sinne muuttaa alle kymmenen vuoden leikkinisen jälkeen kaveri. Tai muuttaa ellei nainen tai mies ole sitä ennen kyllästynyt ja päättänyt etsiä uutta leikkikaveria. - Kun toinen ei selvästikkään ole ollut halukas syvetämään suhdetta niin pitkälle, että siihen kuuluu, myös toisen sietäminen niinä vähemmän kivoina päivinä.
[/quote]
Miehiäkin on varmasti erilaisia. Monet nauttivat yksinolosta, mutta toivovat seuraa esim. tehdä asioita. Kuten minä. En etsikään miestä, joka haluaa rakentaa perheen tms. ap
Luulen että AP:n kaksoisakateeminen verbaalilahjakkuus pikkasen johti meitä miehiä harhaan.
Kerro nyt vielä miltä aloilta ne tutkinnot ovat, please?
Kyllä sinä AP löydät reunaehtojesi mukaisen parisuhteen, tsemppiä
Käsittämätöntä raivoa herättää tämä aloitus! =D Minulle naisena tuollainen parisuhdejärjestely miehen kanssa ei olisi ollenkaan turnoff. Ei se varmaan läheisriippuvaisille sovikaan, jollaisia miehiä täällä tuntuu vastailevan, mutta nimenomaan sellaisille aikuisille, jotka arvostavat myös omaa rauhaa eikä ole tarvetta leikkiä kotista enää.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:15"]Ja ei halua muuttaa yhteen, mutta ei myöskään seksisuhteeseen. Eli suhde, jossa ei asuttaisi yhdessä vaan tehtäisiin kaikkea kivaa yhdessä, esim. matkusteltaisi. ap
[/quote]
Eli kaverisuhde. Miksi sen pitää olla mies?
Ihan mahdollista tuo on. Isäni ja hänen nykyinen vaimonsa meni noilla spekseillä siihen asti, kunnes viimeinenkin lapsista oli muuttanut pois. Nyt asuvat onnellisina yhdessä. Kunnioitan heidän päätöstään.
Molemmilla oli toki lapsia, mutta erillisillä talouksilla ei koskaan tullut varsinaista uusperhettä. Molemmat hoitivat ns. oman tonttinsa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:33"]Käsittämätöntä raivoa herättää tämä aloitus! =D Minulle naisena tuollainen parisuhdejärjestely miehen kanssa ei olisi ollenkaan turnoff. Ei se varmaan läheisriippuvaisille sovikaan, jollaisia miehiä täällä tuntuu vastailevan, mutta nimenomaan sellaisille aikuisille, jotka arvostavat myös omaa rauhaa eikä ole tarvetta leikkiä kotista enää.
[/quote]
Komppaan tätä. Kelpaisi oikein hyvin minullekin, jos siis olisin sinkku!
M38
Itse en ainakaan kokenut mitään vaikeuksia ;)
Halusin nimenomaan miehen jolla itselläänkin on jo lapsia, että tietää lapsiperheen realiteetit. Halusin suhteeseen myös seksin takia. Muutimme suunnilleen heti yhteen ja nyt on 15 vuotta oltu jo naimisissa. Ja hyvin pyyhkii!
Itse tein aloitteen eli pyysin puhelinnumeroa ja samana iltana jo treffattiin.
Reippaasti vaan liikkeelle, kotoa ei tule kukaan hakemaan.
No, minä löysin.
Ei asuta yhdessä, vietetään öitä yhdessä, käydään keikoilla, matkoilla jne. Lapsemme ovat tavanneet, mutta enite vietetään aikaa kahden.
Vähätelkää te muut. En kuvaisi tätä teinien hengailuksi, vaan kahden aikuisen ystävyyssuhteeksi. Ja seksikin on hyvää, parantunut vaan vuosien myötä. Yhteen ei ole aikomus muuttaa.
Oi prinsessa pieni, hanki jostain homoklubilta seuralainen sinua kuuntelevaksi seuranpitäjäksi ja hyysäviihdykkeeksi. Kukaan mies ei tee yhtään mitään etsimälläsi "suhteella".
[/quote]