Ahdistaa 8-pallo niin paljon
kun itsellä on samanikäinen lapsi. Pakko vaihtaa kanavaa. :( Millon musta tuli tällainen nössö?
Kommentit (26)
Mun mielestä on hyvä että tälläisiä elokuvia tehdään. Suomessakin on monia narkomaaneja, vankilasta palanneita ja muita ihmisiä joilla on muuten vain mennyt tosi huonosti. Tuollainen elokuva voi olla todellisuutta todella monille ihmisille ja se voi tuoda lohtua, kun elokuvan opetus kuitenkin on se, ettei "koskaan ole liian myöhäistä aloittaa alusta ja saada parempaa elämää". Ja toisaalta on myös hyvä, että ne joilla elämässä on aina ollut kaikki hyvin, näkevät että mitä elämä voi myös olla.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:26"]
Miten tulkitsette ton lopun? Joutuiko Pike ojasta allikkoon kun kun Elias ilmaantui rannalle? Ei näyttänyt kovin ilahtuneelta ainakaan.
[/quote]
Mä jotenkin ajattelin, että ne olisi yhdessä lähtenyt sinne ulkomaille. Saivat tavallaan molemmat uuden alun. Mä mietin taas Eliaksen motiiveja, että oliko se rakastunu siihen naiseen vai oliko Pike hälle vähän niin kuin oma tyttö?
[/quote]
Vähän niinkuin oma tyttö. Eliaksella ei ollut perhettä tai lapsia, koska oli omistanut koko elämänsä poliisintyölle. Se halusi vain auttaa Pikeä ja Aleksandraa. Ei se tosiaan ollut rakastunut siihen.
[/quote]
Oi. Mä taas halusin ajatella nähtyäni leffan, että oli rakastunut ja piti näistä huolta.
Oli kyllä niin ahdistava katselukokemus, ettei varmaan ikinä pysty uudestaan...
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:26"]
Miten tulkitsette ton lopun? Joutuiko Pike ojasta allikkoon kun kun Elias ilmaantui rannalle? Ei näyttänyt kovin ilahtuneelta ainakaan.
[/quote]
Mä jotenkin ajattelin, että ne olisi yhdessä lähtenyt sinne ulkomaille. Saivat tavallaan molemmat uuden alun. Mä mietin taas Eliaksen motiiveja, että oliko se rakastunu siihen naiseen vai oliko Pike hälle vähän niin kuin oma tyttö?
[/quote]
Vähän niinkuin oma tyttö. Eliaksella ei ollut perhettä tai lapsia, koska oli omistanut koko elämänsä poliisintyölle. Se halusi vain auttaa Pikeä ja Aleksandraa. Ei se tosiaan ollut rakastunut siihen.
[/quote]
Oi. Mä taas halusin ajatella nähtyäni leffan, että oli rakastunut ja piti näistä huolta.
Oli kyllä niin ahdistava katselukokemus, ettei varmaan ikinä pysty uudestaan...
[/quote]
No voihan rakastamista olla muunkinlaista, kuin sellaista, mihin liittyy mitään seksuaalisia haluja. Mahdollisesti rakasti samalla tavalla, kuin esim. ystävää tai perheenjäsentä rakastetaan.
Oma lapsi oli saman ikäinen nähtyäni elokuvan ensimmäisen ja ainoan kerran. En halua katsoa uudelleen enää koskaan. Todella ahdistava katselu kokemus ja jäi pitkäksi aikaa kummittelemaan mieleen, vaikka lopussa asiat meni parempaan suuntaan.
Äidiksi tulemisen jälkeen kaikki lapsiin liittyvä paha on voimistanut todella paljon tunteita entisestään ja tämänkin elokuvan johdosta tuli kamala ahdistus siitä, että tämmöinen elämä on joillekkin todellisuutta. Puhumattakaan kaikesta muusta pahasta minkä keskellä lapset joutuvat elämään.
Lopussa Elias pidätti Piken aurinkorannalla.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]