Osuutesi Suomen velasta on 17 720 euroa
Pystyisitkö maksamaan sen, jos se perittäisiin sinulta heti?
Kommentit (60)
Kyllä Kreikkalaiset maksaa puolestamme. Heillähän on huomenna velanlyhennys ja meille taasen tulee tuhottomasti korkotuottoja niistä. Tai pitäisi tulla, mutta taitaa olla melko negatiiviset korot Kreikan lainoissa.
Tekisi 53160 € meidän perheeltä. Oman osuuteni pystyisin maksamaan mutta en lasten osuutta.
En pystyisi. Olen suoraan lukiosta yliopistoon mennyt opiskelija, ei ole omaisuutta ja tilillä on joskus ollut enimmillään kolme tonnia. Jos annettaisiin armonaikaa että pääsee valmistumaan ja olemaan jonkin aikaa työelämässä, niin sitten pystyisin.
Tienasin 7500e viime vuonna et revi siitä
Minun osuuteni suomen velasta on tasaan 0€ en ole koskaan lainaa otanut suomen nimin eli en myöskään voi olla velkaa
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:15"]
Pystyisitkö maksamaan sen, jos se perittäisiin sinulta heti?
[/quote]
Velka on pieni verrattuna muihin euromaihin. Sinut on peloteltu!
Neljän vuoden kuluttua tämän hallituksen lopettaessa Suomi vasta lamassa onkin. Kiitos leikkausten.
Velka on tosiaan pieni verrattuna vaikka Kreikan velkoihin. Eivät viherkommarit vielä aivan ennättäneet maata syöstä vararikkoon vaikka luottoluokkitus laskikin hieman ja korkomenot nousi.
Kun kuuntelemme viherkommareiden juttuja, miten pitäisi vain ottaa velkaa, syöstä rahaa aivan holtittomasti varsinkin sellaisiin hankkeisiin jotka eivät työllistä eivätkä auta vientiteollisuutta, niin ymmärrämme helposti miten Kreikka on siinä jamassa missä on. Siellä on harjoitettu juuri sitä politiikkaa. Lainaa lainan päälle. Ja onko se elvytys toiminut? Siinä näemme esimerkin siitä miten se velkaelvytys toimii.
Paljonkos mun osuuteni valtion omaisuudesta on ?
Me emme omista valtion velkaa emmekä sen omaisuutta. Me olemme vain tilanhoitajia ja menemme hautaan ottamatta kumpaakaan mukaamme. Ne jäävät tulevien sukupolvien hoidettaviksi ja toivottavasti heissä on mahdollisimman vähän viherkommareita.
Milloin maailmassa koittaa se päivä, että todetaan "Nyt velanotto on loppunut!" ?
Eihän sitä velkaa mihinkään tarvittaisi, koko ajan se silti vaan lisääntyy ja lisääntyy. Kun valtioilla ei ole mukamas varaa muuten. Kuka vetää väleistä? Veroparatiisitko? Entä miksi 70-80- luvuilla oli varaa kaikkeen? Suurimmat valtion tarjoamat palvelut ovat kuitenkin pysyneet samoina jo vuosikymmeniä. Myös työssäkäyvien suhde palveluiden määrään on pysynyt melko samana vuosikymmenet. Miksi siis raha ei muka riitä, vaan valtiot ympäri maailmaa ovat veloissa, enemmän, kuin koskaan ennen.
mä luotan et joku maksaa aina kaiken mun puolesta. :P
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:52"]
Me emme omista valtion velkaa emmekä sen omaisuutta. Me olemme vain tilanhoitajia ja menemme hautaan ottamatta kumpaakaan mukaamme. Ne jäävät tulevien sukupolvien hoidettaviksi ja toivottavasti heissä on mahdollisimman vähän viherkommareita.
[/quote]
Viherkommareita nimenomaan tarvitaan. Ja viherkommarius ja kommunismi tulee olemaan maailman lopullinen tulema. Sen saa aikaan se, että ihmiset ympäri maailmaa, myös keskiluokka, joutuu kerjuulle lopuksi.
Kyllä. Vaimon ja lasten osuuden suhteen joutuisi jotain järjestelyjä jo tekemään.
Kyllä pystyisin ja vielä miehenikin osuuden :)
onks toi niin paljon? Jos mä jätän sen lapsille perinnöksi, niin saavat myydä mun omaisuuden ja hautajaiskulujenkin jälkeen niille jää ihan kivasti +-merkkistä perintöä
helposti ja voisin maksaa parin muunkin. onko vapaaehtoisia?
Tuohan on auton arvonalenema vuodessa, ei siis paha.