Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita kesätyöttömiä opiskelijoita?

Vierailija
26.05.2015 |

Millä tuloilla pärjäätte kesän? Itse suoritan muutaman kurssin keväällä, jotta saan opintotukea. Oon elämäni aikana matkustellut ja en mitenkään kädestä suuhun elämää aina viettäny, vanhemmat tukeneet tarvittaessa. Nautin tästä vapaudesta ja varsinkin kesällä se on ihan nautittavaa.

Silti tässä viime aikoina tullut pieni murheellisuus työttömyydestä ja rahattomuudesta. Unelmoi kivoista kesävaatteista ja ehkä pienestä viikonloppureissusta. Muutenkin ehkä nauttis eri tavalla kesästä, kun olis varaa jotain tehdäkkin. Tähän varmasti tulee kommentteja miten kesällä varsinkin on ihanaa nauttia ilmaisista huveista, rannalla makoilusta, pyöräilystä ym. Tosin tällä hetkellä en omista pyörääkään;D Mutta rajansa kaikella jotenki kaipais jo sitä elämää kun jokasta penniä ei tarvi erikseen miettiä. Onko kohtalontovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkouluun menen. Saan puolet harjottelusta siinä samalla. Vituttaa...

Vierailija
2/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikanpoimintaan voit vielä päästä, parasta tietenkin olisi, että se työ olisi julkisten varrella, ettei majoitukseen tarvitsisi laittaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lääkiksessä, niin tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
4/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi työtön opiskelija... rahallisesti ei ole ongelmallista kun mies on töissä, mutta harmittaa kun tulee niin turha olo kun tyhjänpanttina joutuu makaamaan koko kesän (kotityöt tietenkin hoidan 100% kun mies kerran maksaa vuokrat ja ruuat kokonaan kesältä). Hain nyt sitten vapaaehtoishommiin, jos saisi edes jotain tekemistä kesäksi...

Vierailija
5/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä yksi. Opiskelen myös, nostan opintotuke ja -lainaa. Kyllä niillä hetken pärjää.