Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Venytän suihkuun menoa kolmella tunnilla koska ei vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huudan homovittua telkkarille.
Miksi telkkarini huutaa homovittua minulle?
Kenties olet homo?
Harrastan seksiä kunnollisen, komean miehen kanssa.
Käännän Charles Lambin kirjaa "Essays of Elia".
Annan kauniille naiselle pakit koska ei kaikkia ehdi panemaan.
Mä arvaan, että kukaan muu ei ole tänään fillaroinut ulkosalla. Kauppakeskuksessakaan ei ollut yhtään fillaria parkissa oman fillarini lisäksi.
Eikä edes ollut kovinkaan järkevää lähteä fillarilla liikenteeseen. Hyvin rankkaa oli polkea.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvaan, että kukaan muu ei ole tänään fillaroinut ulkosalla. Kauppakeskuksessakaan ei ollut yhtään fillaria parkissa oman fillarini lisäksi.
Eikä edes ollut kovinkaan järkevää lähteä fillarilla liikenteeseen. Hyvin rankkaa oli polkea.
Sittenhän meitä on kaksi ostarille pyöräillyttä. Rankkaa oli saada kulkemaan kutakuinkin ajoradan suuntaisesti, mutta pakko oli kun kävely vielä rankempaa. Joo, myönnän, sähkö vähän auttoi.
Imen mun uunissa paistamaani parsaa munakoisolla. Että tuli hyvää<3
Nukahdan rukoushelmet käsissäni toistaen mantraa.
Alan lukea The Fiat Standardia.
Tein myös spagaatin ja kiskoin jalat niskan taakse.
Routaraja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän meitä on kaksi ostarille pyöräillyttä. Rankkaa oli saada kulkemaan kutakuinkin ajoradan suuntaisesti, mutta pakko oli kun kävely vielä rankempaa. Joo, myönnän, sähkö vähän auttoi.
Mulla ei ollut sähköpyörää, joten ihan jalkavoimin kuljin sillä ja koko kroppahan siinä pyöräilyssä on mukana, kun saa oikein puskea lumen läpi.
Näkyikö sinun seuduilla muita pyöriä (edes parkissa)?
Kokkasin lempiruokaani eli kermaista rapupastaa, luin kirjaa, kävin päiväsaunassa ja tarkkailin talvimyrskyn jälkiä ikkunoista. Koko päivä mennyt bongia poltellen, pelkissä stringeissä ja t-paidassa kotona. Mainio sunnuntai
Taidan vetäistä viikon neljännet humalat
Stalkkaan mun ihastusta somessa. Oletan siis olevani ainoa joka kyttää juuri häntä.
Katson amerikkalaista jalkapalloa Viaplaylta. Playoffit alko just suorana Amerikasta.
Katson Kauniiden ja Rohkeiden ihan alkujaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun omalla sohvalla.
Todella uniikkia!
En usko, että olen istunut tänään aiemman viestin kirjoittajan sohvalla.
Huudan homovittua telkkarille.