Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Yritän saada jousen takaisin sohvaan kun kakara pomppi sen irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan 40 päivän vesipaaston.
Pidä myös saman pituinen av-paasto.
Kyllä. Sen lisäksi menee kaikki somet säppiin.
En osallistunut pihan kolaamiseen.
Putsasin lunta pois kasvihuoneen päältä.
Jossei oo muita keuruulaisia niin oon ainoa joka kävi tänään Megamarketissa 😀 ja kauheessa räkätaudissa 😑 hävetti maskin takana,mut pakko mikä pakko.
Pelasin myös Snookeria tänään.
Vierailija kirjoitti:
Syön suklaajätskiä ja poltan kannabista sohvalla ja katson ei kiitos elokuvaa miehen kuorsatessa vieressä.
Siinä taas yksi palstan narkkariääliö.
Aikomus mennä kohta naisten toppatakin kanssa sänkyyn ja harrastaa takin kanssa kiihkeää seksiä koko ensi yö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön suklaajätskiä ja poltan kannabista sohvalla ja katson ei kiitos elokuvaa miehen kuorsatessa vieressä.
Siinä taas yksi palstan narkkariääliö.
Itse olet lihava ja elämään kyllästynyt.
Tsemii sulle , toivottavasti sullakin ois yhtä hyvä olo🤗
Ajelen pleikkarilla Dirt 5 -ajopeliä, meillä on sitä varten olohuoneessa Playseat-ajopenkki G29-ratti-poljinyhdistelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Ajelin tuttavan ökyautolla joka on juuri tuotu ulkomailta. Noita on Suomessa vain muutama niin en mainitse merkkiä. Upeaa kyytiä ja noita varusteita ei voi tavallinen tallaaja eden kuvitella. Mut eipä ole oma ja olen itse ihan tavis joten kateus on turhaa. Kiva kokemus kuitenkin.
Polestar
Ei kannata tuudittautua siihen uskoon, että palstalaiset eivät ymmärrä autoista. Minä tunnustan muotoilusta valtaosan autoista, joita Suomen teillä kiitää.
Kirjoitan vielä tukisuhdehenkilölle. Hän auttaa minua käsittelemään lapsena ja teininä kokemaani seksuaalista hyväksikäyttöä.
Luen japanilaista kirjallisuutta alkukielellä
Koulutan koiraa etsimään lutikoita.
Musisoin ja söin kääretorttua.