Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?

Vierailija
30.01.2022 |

?

Kommentit (1230)

Vierailija
101/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihanan pikkukoiran kanssa merenjäällä lenkillä.

Vierailija
102/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERRAN huone on HERRAN huoneessa. Pappi toimittakoon hänelle sovituksen, ja hän on saastainen iltaan asti. Hän kertoi hänelle, että keisari oli tappanut hänet, koska hän oli vielä elossa.

Oikeustuomioistuin on tuomioistuin (valtion virkamies) tai oikeusteos, joka on kuoleman lain syy. Kaikki 18-vuotiaat ovat automatisoituja tätä tarkoitusta varten tai talossa olevien tai puusepän työhön. Paranna tai paranna, jotta hän vapautuisi jumalattomien käsistä ja antaisi heidät kuninkaan käsiin. Pappi toimittakoon hänelle sovituksen hänen työstään, ja hänen on suoritettava kaikki, mitä hän on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin tänään työhakemuksen eilen ilmoitettuun työpaikkaan, johon pitkästä aikaa tuntui minulla olevan suurinpiirtein kaikki vaaditut osaamiset. Olen ollut jo vuoden työttömänä. Uskomattoman paljon piristi, kun kerrankin löytyi hyvältä kuullostava homma. Useimmiten paikoista ei minulle ilmoiteta mitään tai sitten tulee hylky.

Vierailija
104/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumienkeleitä pihan paksuun lumeen! Alasti!

Vierailija
105/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvaan, että kukaan muu ei ole tänään fillaroinut ulkosalla. Kauppakeskuksessakaan ei ollut yhtään fillaria parkissa oman fillarini lisäksi.

Eikä edes ollut kovinkaan järkevää lähteä fillarilla liikenteeseen. Hyvin rankkaa oli polkea.

Sittenhän meitä on kaksi ostarille pyöräillyttä. Rankkaa oli saada kulkemaan kutakuinkin ajoradan suuntaisesti, mutta pakko oli kun kävely vielä rankempaa. Joo, myönnän, sähkö vähän auttoi.

Mulla ei ollut sähköpyörää, joten ihan jalkavoimin kuljin sillä ja koko kroppahan siinä pyöräilyssä on mukana, kun saa oikein puskea lumen läpi.

Näkyikö sinun seuduilla muita pyöriä (edes parkissa)?

Ainoa siis olit kun sähköavustetta ei vissiin lasketa. Ainoa olin tällä reissulla niin ajossa kuin parkissa. Eilen kaksi muuta vähän pidemmällä reissulla, kolme sinne toiset kolme takaisin. Lunta oli tullu vaaksan verran lisää eiliseen eikä auroista kuulunu edes ääntä saati valoja näkyny.

Vierailija
106/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuin Tinder deitin näytöksestä ja sanoin sen sille

Vierailija
107/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puin päälleni abayan, kun lähdin kotoa.

Vierailija
108/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjasin joogaa

Vierailija
109/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin aivan koko päivän ja tulen valvomaan koko yön kuten edellisyönkin.

Vierailija
110/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä

Vierailija
111/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän huum€ita

Vierailija
112/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvaan, että kukaan muu ei ole tänään fillaroinut ulkosalla. Kauppakeskuksessakaan ei ollut yhtään fillaria parkissa oman fillarini lisäksi.

Eikä edes ollut kovinkaan järkevää lähteä fillarilla liikenteeseen. Hyvin rankkaa oli polkea.

Sittenhän meitä on kaksi ostarille pyöräillyttä. Rankkaa oli saada kulkemaan kutakuinkin ajoradan suuntaisesti, mutta pakko oli kun kävely vielä rankempaa. Joo, myönnän, sähkö vähän auttoi.

Mulla ei ollut sähköpyörää, joten ihan jalkavoimin kuljin sillä ja koko kroppahan siinä pyöräilyssä on mukana, kun saa oikein puskea lumen läpi.

Näkyikö sinun seuduilla muita pyöriä (edes parkissa)?

Ainoa siis olit kun sähköavustetta ei vissiin lasketa. Ainoa olin tällä reissulla niin ajossa kuin parkissa. Eilen kaksi muuta vähän pidemmällä reissulla, kolme sinne toiset kolme takaisin. Lunta oli tullu vaaksan verran lisää eiliseen eikä auroista kuulunu edes ääntä saati valoja näkyny.

Käyhän sunkin kulkuneuvo fillarista, kun sähän myös poljet sillä. Eilen minäkin näin fillaroitsijoita, mutta tänään ei näkynyt yhtään missään. Paitsi mäkkärin pihassa, mutta nekin on voinut olla siinä kauempaakin. Eilen taisi samat fillarit olla mäkkärin pihassa samassa kohtaa, mutta tuskinpa nuo pari fillaria palstalaisille kuuluivat. Olemme molemmat tainneet selvitä kotiin tuolta lumen keskeltä, joten fillarithan ovat sitten hyvin pelittäneet. Päivän urheilut tuli tuosta fillaroinnista.

Vierailija
113/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko päivän sisällä täällä omassa kodissani ja touhuilen niitä näitä. Kukaan muu ei tee tätä tänään minun kodissani.

Vierailija
114/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vielä illalla leikata omat hiukseni.

Vierailija
115/1230 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin espanjaa Duolingon avulla.

Vierailija
116/1230 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin.

Vierailija
117/1230 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin aamupalaksi kuivatuista villiyrteistä tehtyä teetä ja teen smoothien oman puutarhan ja metsän marjoista. Neulon omien angorakanien villasta kehräämästäni langasta huivia.

Vierailija
118/1230 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden bongaan nokkanissee.

Vierailija
119/1230 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tänään asuntolainan loppuun.

Vierailija
120/1230 |