Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Teen uunissa minikalakukkoja Vaasan ruispaloista, pekonista ja tuoreista norsseista.
Nukun muutaman tunnin valvottuani kolme edellistä yötä. Varon kuitenkin nukkumasta liikaa etten valvoisi ensi yötäkin.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin espanjaa Duolingon avulla.
Ja minä arabian aakkosia samalla kapistuksella.
Ja ei, puolisoni on supisuomalainen kuten minäkin, tykkään vaan opetella kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Katselen kotiani, johon muutin reilu vuosi sitten. Se oli uusi asunto, täysin erilainen kuin entinen. Koko sisustus huonekaluineen meni uusiksi.
Nyt huomaan, että olen pikku hiljaa muokannut kotini näyttämään siltä aiemmalta. Mikähän tässäkin on takana? Uutuudenviehätys meni ohi ja "trendikkyys" ei ollutkaan minun juttuni?
Olen huomannut saman. Yritän alkaa asua Artek-kodissa, ja aina siitä tulee Downton Abbey-koti. Mutta miksi en saisi asua niin kuin tykkään, eiväthän ihmiset edes kyläile enää. Ei sitä kukaan muu näe.
Makaan letkuissa sairaalan heräämössä ja toivon, että pääsen kotiin ensi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin espanjaa Duolingon avulla.
Ei ole uniikkia, minä olen tehnyt sitä ihan joka päivä jo vuosien ajan.
Lusmuilen töissä, ja kotona rötvään sohvalla ja katon telkkua. En usko että kukaan muu..
Suunnittelen pieniä kerrostalo huoneistoja, erilaisille asujille.
Ymmärrän, etten ole itse täydellinen ihminen ja että yksittäiset negatiiviset kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta eivät oikeuta minua yleistämään niitä kaikkiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin.
Sellaista ei tällä saastapalstalla useinkaan tapahdu.
Kirjoitan ylikuivaa esseetä jotta saan kurssin läpi. Kiinnostaa kun kilo...
Käyn kirjastossa vaihtamassa kirjat uuteen suuren määrään uusia kirjoja.
Samalla lainaan aikakauslehtiä joita minulla ei ole vara tilata itse.
Lueskelen kotona Helsingin Sanomien liitteen, Kauneus&Terveyslehden Kodin kuvalehden, Tiede-lehden sekä Suomen Kuvalehtiä.
Varaaminen kirjastosta on ilmaista, samoin kirjojen, lehtien, musiikin ja elokuvien lainaaminen.
Olen määräaikaisella työkyvyttömyys eläkkeellä, ja kirjasto on minun suurin henkireikäni yhteiskuntaan.
Vastaan erään mysteeriuskonnon kysymyksiin. On filosofisesti hyvin mielenkiintoista.
Vedän maraton-ohjelmani mukaisen treenin eli keskipitkät intervallit, jossa juoksen 500 m vetoja noin 8 kpl lyhyillä palautuksilla.
Bdsm-orja tulee käymään ja käytän häntä s*ksilelunani. Annan myös pii*skaa, koska hän on toivonut sitä.
Poltan pilveä koko saatanan päivän, KELA:n piikkiin!
Menen tänään raskauden yliaikaiskontrolliin, jossa mahdollisesti käynnistetään samalla synnytys.