Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmiudessa mennä auttamaan lehmää poikimisessa. Voi joutua vetämään vasikan pihalle.
Oletko eläinlääkäri?
Maatilan emäntä.
Kävin juuri kävelylla auringonpaisteessa ja katselin kun nurmikko vihertää. :)
Uitan työsaappaita Virkonissa omassa kylpyhuoneessani.
Teroitan miekkaani. Pitkämiekka kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmiudessa mennä auttamaan lehmää poikimisessa. Voi joutua vetämään vasikan pihalle.
Oletko eläinlääkäri?
Maatilan emäntä.
Toivottavasti poikiminen sujuu hyvin, ja mieluiten lehmä hoitaisi sen homman itse.
Terv. Myös maatilan emäntä
Syön Fazerin Parhain -karamelleja. Niitä on mennyt tänään jo aika monta.
Söin huiskuhännän kanssa ukon paistamia lettuja kermavaahdolla ja hillolla.
Katselen kotiani, johon muutin reilu vuosi sitten. Se oli uusi asunto, täysin erilainen kuin entinen. Koko sisustus huonekaluineen meni uusiksi.
Nyt huomaan, että olen pikku hiljaa muokannut kotini näyttämään siltä aiemmalta. Mikähän tässäkin on takana? Uutuudenviehätys meni ohi ja "trendikkyys" ei ollutkaan minun juttuni?
Merkkaan menkoillani reviiriäni kerrostalon pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Söin huiskuhännän kanssa ukon paistamia lettuja kermavaahdolla ja hillolla.
Tiedetään. Teit siitä jo oman aloituksen. Niin spesiaalia oli.
(Vai onko tuo viesti sarkastinen meemi?)
Vierailija kirjoitti:
Ajelin tuttavan ökyautolla joka on juuri tuotu ulkomailta. Noita on Suomessa vain muutama niin en mainitse merkkiä. Upeaa kyytiä ja noita varusteita ei voi tavallinen tallaaja eden kuvitella. Mut eipä ole oma ja olen itse ihan tavis joten kateus on turhaa. Kiva kokemus kuitenkin.
Tokihan me ollaan sinulle kateellisia siitä että sait ajaa tuttavan autoa. Onneksi olet tavis, niin se helpottaa hieman tunnontuskiamme...
Vierailija kirjoitti:
Kävin ulkohuussissa paskalla.
Miepä kävin kanssa.
N40
Pidin huolta minusta 💗 on vapaapäivä ja siihen aikaa, eli tehdä minunlainen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan 40 päivän vesipaaston.
Pidä myös saman pituinen av-paasto.
Katsoin suorana Nordic open luistelukisaa youtubesta, katsojia muutama sata oli silloin
Fleshlight saa kyytiä. Itse kun olen korvannut naiset flesuilla jo aikoja sitten. -nuori mies
On. Ei täällä muitakaan istu. Olen siis ainoa.