Vaimo ei anna harrastaa
Vaimo käy jumpassa tai ulkoilee muutamana päivänä viikossa, harrastaa myös käsitöitä.
Itse otan 3-4 olutta neljänä tai viitenä iltana viikossa. Olen kotimaisen keskioluen ystävä.
Vaimo suhtautuu nyreästi harrastukseeni ja sanoo että minun pitäisi vähentää sitä. Vaimon omat harrastukset vievät vähintään yhtä paljon aikaa, ja mielestäni parisuhteessa pitäisi olla samat säännöt molemmille. Haluaisin löytää kompromissin, miten puhuisitte puolisolle asiasta?
Kommentit (25)
Mulla kans harrastus loppui kuin seinään, ennen keräsin kaikkea kokemusta erilaisista hieromalaitoksista ympäri eurooppaa, enää ei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaimo kuriin äläkä ole tuollainen vätys.
Jos minulle akka rupeaisi aukomaan päätään niin olisi pian hampaaton akka. Teidän miesten vika on se, että te ette osaa laittaa ämmiä kuriin vaan kysytte vaimolta tai pahinta, vauva palstalta lupaa.
Tosimiehiä jotka osaavat pitää naisensa järjestyksessä on nykyään harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda alkoholittomaan olueeseen, se olisi hyvä kompromissi.
Olen juonut myös alkoholittomia oluita, eivät maistu yhtä hyvältä. Joskus kuitenkin jos herätys on tavallista aikaisemmin, saataa neljästä oluesta yksi olla alkoholiton.
Ap
Porvoossa oluenjuonti on arvostettu ja vakavasti otettava harrastus
En näe tässä yhtäläisyyttä omaan tilanteeseeni. Määräni ovat pysyneet samana pitkään eivätkä nousseet. Työ, perhe-elämä, vapaa-aika kaikki sujuu, ainoastaan vaimon harmistuminen hiertää. Voin aivan hyvin olla useana iltana ilman, eikä tule mitään ongelmaa.
Ap