Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt joku, että sen maailman rakkaimman voi löytää vielä pitkän sinkkuuden jälkeen!

Vierailija
25.07.2025 |

Taas vähän mieli maassa, kun sain tietää, että mun tapailumies reilun vuoden takaa, johon ihastuin, on muuttanut yhteen varmaankin sen elämänsä rakkauden kanssa. Kyllä tässä varmaan täytyy se kuuluisa kirves heittää kaivoon ja todeta, että antaa olla, kukaan ei enää koskaan rakastu muhun, ikäkin jo kohta 50. Kertokaa ihanat jotain hyviä tositarinoita siitä, että se rakkaus kyllä löytyy, vaikka joutuukin pitkään odottamaan😊😅 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en voi auttaa koska olen yhä sinkku n 55, tosin en ole 10v etsinytkään ketään. Kaikki minun silmiini kivannäköiset fiksut miehet on varattuja ja ketään josta en ole kiinnostunut en huoli, minun pitää ihastua ihmiseen jotta voisin aloittaa mitään suhdetta. Olen mielummin yksin kuin väkisin jonkun kanssa vain siksi että olisi edes "joku". 

Minulla on eräs (nuoruuden aikainen exäni) jota kaipaan kovasti ja haluaisin hänet takaisin mutta hän on varattu ja elää tukevasti oman perheensä parissa joten haaveeksi taitaa jäädä taas se yhteinen rakkaus ja yhteen kuuluvuuden tunne. Onnea ei vain mulle arpa jaa tällä saralla.

Vierailija
2/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen voi, on monia esimetkkejä tuttavapiirissäkin. 

Ei onneaan voi löytää jos onneaan ei nää, onni suosii vain onnen etsijää. "Siltsu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. 10 v yksin.

Vierailija
4/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää. Tiedän muutamia. Ovat tosin kristittyjä eli vuosikausien rukoukset takana.

Vierailija
5/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin voi! Erosin -elämäni rakkaudesta- 7 vuoden parisuhteen jälkeen. Tämän jälkeen olin 7 vuotta sinkkuna, muutamia tapailujuttuja oli, muttei mitään mikä olisi kestänyt yli 5 viikkoa. Pääosin ei ollut yhtään mitään ja tunsin oloni yleensä tosi yksinäiseksi. Etenkin kun tuohon aikaan sattui useamman läheisen ystävän häät ja lasten syntymiä. Sitten 7 vuoden sinkkuuden jälkeen kohtasin sen ihan oikean elämäni rakkauden ja kaikki se vaikea, mitä tuolloin koin, käy nyt järkeen. Rakkaus on niin erilainen kuin tämä ensimmäisen pitkän suhteeni rakkaus, mutta nyt se on sitä oikeaa, ehdotonta rakkautta. On oltu yhdessä 5 vuotta ja olo on edelleen kuin vastarakastuneella.

Vierailija
6/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen maailman rakkaimman voi vielä löytää pitkän sinkkuudenkin jälkeen!

Vierailija
7/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskymppisenä jep

Vierailija
8/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 alkaen tapailin kivaa nelikymppistä naista, ja vaikkei meistä tullut mitään, hän löysi miehen ja 2024 sain lukea lehdestä hänen synnyttäneen tyttären. 

Eli sellainen fifty-fifty kannustus, nainen löysi minä en.

Vierailija
9/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkkuna 6 vuotta. Sinkkuus loppui, kun löysin nykyisen aviomieheni. Yhdessä 25 vuotta. N56

Vierailija
10/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen joka ilmeisesti tapasi miesystävänsä noin 70-vuotiaana, tätä ennen hänellä ei ollut ainakaan pitkiä suhteita. Eiköhän se rakkautta ollut, jos on noin kauan elänyt yksin niin ei siihen mitään b-luokan makkaraa kelpuuta enää tuossa iässä. Saivat 10 yhteistä vuotta kunnes mies kuoli.

Vierailija
11/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ota Kissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme