vieläkin löytyy aikuisia ihmisiä, jotka eivät saa sitä maskia kasvoilleen yhteisissä sisätiloissa
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muidne ja itseni hyvinvoinnin vuoksi en sitä laita. Sen alla alkaa räkä valua välittömästi. Sittne joutuu maskia riisumaan likaisilla käsillä, niistämään ja räkäkäsillä taas koskemaan kärryihin ja ostoskoriin. Siinä altistan niin itseni kuin muutkin. Siksi ne sitä käytä.
ei maski aiheuta räkää.
jos sulla on flunssa tai korona, voisit vältellä julkisia paikkoja.
Voin kertoa että kyllä muuten aiheuttaa. Olen terveydenhoidossa töissä ja silloin kun saimme sieltä huoltovarmuusvarastosta maskeja niin iho meni naamasta ihan finneille ja alkoi nenä vuotamaan ja yskittämään useita kollegoita kun pidimme niitä. Suorastaan kemikaalien ja homeen haju tuli noista niin selvästi että ei liene ihan heti vaihdettu näitä siellä varastolla.
jaha
eli VANHENTUNEISSA tuotteissa
joita on säilytetty ties miten
Kohta poistuu rajoitukset niin maskihysteerikot varmaan sekoaa :D
Kävin tänään aikaisin aamulla kaupassa ja jätin tietoisesti maskin tällä kertaa laittamatta, koska minun lisäkseni siinä hehtaarihallissa oli vain kaksi muuta asiakasta jotka liikkuivat eri puolilla kauppaa ja pysyttelin tarkoituksella heistä kauempana. Kassalla kyllä vähän nolostelin olla ilman maskia mutta hoidin tilanteen ripeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen maskia käyttävä ihminen ei selkeästi ole koskaan tutustunut sen kummemmin maskeihin kuin viruksiinkaan. Tietämättömyyttään ei tarvitse mainostaa mutta hyvähän se on, että nykyään idiootit voi poimia ihmisjoukosta helposti.
ajattelen samion maskittomista. plus että ne on itsekkäitä paskoja,
Kiitos. Minulla on poskionteloissa ja nenän väliseinässä rakenneongelmia, ilma ei kierrä kunnolla ja hengittäminen vaikeaa muutenkin. Odotan leikkausta ja minulla on lääkärin suositus siihen ettei tarvitse käyttää maskia. Kyllä, olen itsekäs tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko pandemia ilman maskia, ei tartuntaa.
Montako ihmistä olet tartuttanut? Oireetonkin voi tartuttaa. Vai piittaatko edes asiasta?
Minä, minä minä, eivät piittaa muista kuin itsestään. Onnea heille.
joopa joo..