vieläkin löytyy aikuisia ihmisiä, jotka eivät saa sitä maskia kasvoilleen yhteisissä sisätiloissa
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Maskeilla ei tee muuta kuin jotkut kauhean määrän rahaa.
Ja jätettä.
Voin sanoa vihaan koko maskia.Olen käyttännyt.Sairastin silti koronan.Olen parantunnut,mutta kas kun laitan maskin naamalle niin alkaa yskiminen.Kiva kulkea tuolla ja kun vähän yskii niin vihaisia katseita rupee tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kun haluan nähdäkin jotain! Sama miten vääntelisin maskin nauhoja, rillit huurtuu ja olen käytännössä sokea. Lisäksi maski aiheuttaa huuliherpestä.
ootko kuullut piilareista? tai visiiristä?
eikä todellakaan saa maskista mitään herpestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jätettä.
Toi jäte nyt on ihan tyhmä veruke. Itsekeskeiset maskia käyttämättömät tuskin vaivautuu edes lajittelemaan roskiaan ja silti patsastelee tuolla jäte tekosyyllä.
Täällä yksi niistä. yhtään maskia en ole vielä käyttänyt. en edes kokeillut moista turhaketta. mutta hajoile sinä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joka ei käytä maskia silloin kun sitä kuuluu heikompien ihmisten suojelemiseksi käyttää, kulkevat häpeäkulkueessa.
Ketä mun pitää sillä rätillä mielestäsi suojella? Jos olet niin heikko ihminen älä liiku ylesillä paikoilla. Ja rokotteet olet kuitenkin ottanu. En suojele yhtään ketään. Ilman maskia kuljen jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
riittääkö jo tutkimukset ,olisi lisääkin.
näitä kiinalaisia maskeja on erittäin laajasti ollut käytössä kouluissa ja päiväkodeissa koko tämän ajan.
https://montreal.ctvnews.ca/i-just-now-feel-a-bit-betrayed-quebec-teach…-
Vierailija kirjoitti:
Jos on kolmesti rokotettu, niin mihin sitä maskia tarttee?
Siis luuletko että et voi sairastua?
En ole koskaan pitänyt vaippaa naamalla, koska se on dorkamaista. En olisi uskonut miten monta dorkaa Suomestakin löytyy.
Älkää tuomitko maskittomia. Eikö nämä tuomitsijat muista/ymmärrä, ettei kaikki ihmiset voi pitää maskia vaikka haluaisivatkin. He voivat olla juurikin niitä heikkoja, riskiryhmään kuuluvia,( joita niin haluatte kaikkien suojelevan) esim astman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jätettä.
Toi jäte nyt on ihan tyhmä veruke. Itsekeskeiset maskia käyttämättömät tuskin vaivautuu edes lajittelemaan roskiaan ja silti patsastelee tuolla jäte tekosyyllä.
Jätemäärä tuskin on yksittäisen ihmisen kohdalla syy olla käyttämättä maskeja, koska jätemäärä ei todellakaan niitä kiinnosta, jotka maskeja käyttävät. Mutta jätemäärän pitäisi olla yksi syy, miksi yleisestä maskisuosituksesta luovutaan. Yhden henkilön kohdalla viikoittainen maskimäärä ei varmaan tunnu paljolta, kun mahtuvat yhteen roskapussiin. Mutta ajattele, jos vaikka vain puoletkin suomalaisista tuottaa viikossa roskapussillisen muovimaskijätettä - ja määrä on sitä paitsi suurempikin, koska iso osa alaikäisistäkin käyttää nykyisin koulussa maskia.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on varmasti viimeinen maa jossa maskeista luovutaan.
Tuskin on. Esim japanilaiset käyttivät maskia jo ennen koronaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kolmesti rokotettu, niin mihin sitä maskia tarttee?
Siis luuletko että et voi sairastua?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta itse ainakin mieluummin ottaisin koronan nyt rokotettuna kuin käytän loppuikäni maskeja. Ei haittaa, että voin sairastua, ja minua ei tarvitse muidenkaan "suojella" maskeilla.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt vaippaa naamalla, koska se on dorkamaista. En olisi uskonut miten monta dorkaa Suomestakin löytyy.
Itse olet dorka.
Miten niin vieläkin? Käytin ennen maskia, mutta en enää.
Älytöntä että maskia yritetään normalisoida Suomessa, Aasian jättikaupungeissa maskit ovat yleensä ilmansaasteiden vuoksi käytössä, saastetta on niin paljon että se haittaa näkyvyyttä.
Mä oon niin monesti altistunut koronalle, enkä vieläkään sitä sairastanut joten hitto mä luovuin tuosta naamarätistä. Hätävarjelun liiottelua. Välillä otan myös muita riskejä elämässäni esim. käyn lautailemassa tai juon alkoholia.
Ihmiset joka ei käytä maskia silloin kun sitä kuuluu heikompien ihmisten suojelemiseksi käyttää, kulkevat häpeäkulkueessa.