Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vieläkin löytyy aikuisia ihmisiä, jotka eivät saa sitä maskia kasvoilleen yhteisissä sisätiloissa

Vierailija
30.01.2022 |

Ja kauppiaita, jotka eivät tähän puutu.

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan niitä Ffp maskeja käyttää suodatinpusseina?

Vierailija
122/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskeilla ei tee muuta kuin jotkut kauhean määrän rahaa.

Ja jätettä.

Toi jäte nyt on ihan tyhmä veruke. Itsekeskeiset maskia käyttämättömät tuskin vaivautuu edes lajittelemaan roskiaan ja silti patsastelee tuolla jäte tekosyyllä.

Höpö höpö. Lajittelen kyllä kaikki jätteet, mutta maskiuskovaiset... onko huono sihti vai mikä kun harvemmin osuvat roskikseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt vaippaa naamalla, koska se on dorkamaista. En olisi uskonut miten monta dorkaa Suomestakin löytyy.

Tää on provokatiivisesti sanottu mutta niin totta kun alkaa miettimään. Kuinkahan suurella todennäköisyydellä koronan edes voi kaupasta saada? Hyödyt versus haitat hmmm

Vierailija
124/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joka ei käytä maskia silloin kun sitä kuuluu heikompien ihmisten suojelemiseksi käyttää, kulkevat häpeäkulkueessa.

Itse olet häpeätrauman vallassa jos noin kuvittelet. Pistä vain suodatinpussi naamalle niin olet turvassa. Uskallatkohan edes näyttää naamaasi enää kun olet ehdollistanut itsesi sille että ympäristö on vaarallinen

Vierailija
125/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tuomitko maskittomia. Eikö nämä tuomitsijat muista/ymmärrä, ettei kaikki ihmiset voi pitää maskia vaikka haluaisivatkin. He voivat olla juurikin niitä heikkoja, riskiryhmään kuuluvia,( joita niin haluatte kaikkien suojelevan) esim astman vuoksi.

Ja mistähän esim Astmaliitto johtuu? Liian steriilistä ympäristöstä? Tässä yhteiskunnassa rakenteet ovat mädät, ja seiniä maalataan kriisiavuksi

Vierailija
126/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tuomitko maskittomia. Eikö nämä tuomitsijat muista/ymmärrä, ettei kaikki ihmiset voi pitää maskia vaikka haluaisivatkin. He voivat olla juurikin niitä heikkoja, riskiryhmään kuuluvia,( joita niin haluatte kaikkien suojelevan) esim astman vuoksi.

Ja mistähän esim Astmaliitto johtuu? Liian steriilistä ympäristöstä? Tässä yhteiskunnassa rakenteet ovat mädät, ja seiniä maalataan kriisiavuksi

Mistähän tuo astmaliittokin tuohon tuli kun ihan astma oli tarkoitus kirjoittaa

Vierailija
127/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä siitä syystä(esim) että niistä tulee valtavasti roskaa ja tuhoaa luontoa. Voisin pitää uusiokäytettävää kangasmaskia, mutta se olisi teatteria.

Vierailija
128/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, hoitava lääkärini kirurgi kertoi, että maski ei estä tartuntoja. Virukset menee maskia läpi. Meillä ei ole kuin maskisuositus, ei maskittomuuteen kukaan kaupassa puutu. Suosituksia lievennetään ensi viikolla.

Eikö kirurgisi tiedä FFP2-maskeista? Itse olen käyttänyt vain niitä kesästä 2020 lähtien.

Vierailija
129/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt vaippaa naamalla, koska se on dorkamaista. En olisi uskonut miten monta dorkaa Suomestakin löytyy.

En mäkään olisi uskonut, mutta siinä sä olet!

Vierailija
130/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kolmesti rokotettu, niin mihin sitä maskia tarttee?

Siis luuletko että et voi sairastua?

En ole tuo, jolta kysyt, mutta itse ainakin mieluummin ottaisin koronan nyt rokotettuna kuin käytän loppuikäni maskeja. Ei haittaa, että voin sairastua, ja minua ei tarvitse muidenkaan "suojella" maskeilla.

HAHAHA

Vähämpä elämääsi arvostat.

Ja vielä vähemmän toisten.

Voisin käyttää maskia loppuelämäni, jos on koronan tai vastaavan uhka, per keleen pieni vaiva se on.

Vierailija
131/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskeilla ei tee muuta kuin jotkut kauhean määrän rahaa.

Ja jätettä.

Toi jäte nyt on ihan tyhmä veruke. Itsekeskeiset maskia käyttämättömät tuskin vaivautuu edes lajittelemaan roskiaan ja silti patsastelee tuolla jäte tekosyyllä.

Höpö höpö. Lajittelen kyllä kaikki jätteet, mutta maskiuskovaiset... onko huono sihti vai mikä kun harvemmin osuvat roskikseen?

osaksi syy ettei roskiin mahdu

ja toisista  on niin vaikeaa muka raahata toiseen roskikseen, voi hui, voi olla jopa parin minuutin matka

minäminä-ihmisiä on maskin käyttäjissäkin

Vierailija
132/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muidne ja itseni hyvinvoinnin vuoksi en sitä laita. Sen alla alkaa räkä valua välittömästi. Sittne joutuu maskia riisumaan likaisilla käsillä, niistämään ja räkäkäsillä taas koskemaan kärryihin ja ostoskoriin. Siinä altistan niin itseni kuin muutkin. Siksi ne sitä käytä.

Vierailija
133/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun eräät kaupungit ohjeistivat , että koronapositiivinen oireeton voi aivan mainiosti mennä töihin, tulin siihen tulokseen, että millään rajoitustoimenpiteillä ei ole enää mitään väliä, joten maskit lensivät roskikseen.

Mulla ihan sama. Työkaveri istuu töissä vieressä ja hällä korona muttei saa jäädä kotiinkaan. Mitä väliä enää millään?

134/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä olen sellainen, jonka pärställe ei tule ruokakaupassa naamavaippaa niin kauan kuin rokotevastaiset apinat eivät ota rokotetta.

Vierailija
135/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun eräät kaupungit ohjeistivat , että koronapositiivinen oireeton voi aivan mainiosti mennä töihin, tulin siihen tulokseen, että millään rajoitustoimenpiteillä ei ole enää mitään väliä, joten maskit lensivät roskikseen.

Näin ei pidä tehdä. Maskeilla on havaittu vaikutus. Kohta niistä voidaan luopua, mutta ei ihan vielä. Ei koskaan kaikkia kerralla.

Vierailija
136/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. Työkaveri istuu töissä vieressä ja hällä korona muttei saa jäädä kotiinkaan. Mitä väliä enää millään?

ootko sä ihan daiju? voit sä omaakin järkeä käyttää! jos vieressä on koronaa sairastava niin sillonhan nimenomaan teidän molempien kannattaisi sitä maskia käyttää! mahdollisimman tehokasta maskia.

Vierailija
137/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mielummin huulipunaa 💋

Vierailija
138/146 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muidne ja itseni hyvinvoinnin vuoksi en sitä laita. Sen alla alkaa räkä valua välittömästi. Sittne joutuu maskia riisumaan likaisilla käsillä, niistämään ja räkäkäsillä taas koskemaan kärryihin ja ostoskoriin. Siinä altistan niin itseni kuin muutkin. Siksi ne sitä käytä.

ei maski aiheuta räkää.

jos sulla on flunssa tai korona, voisit vältellä julkisia paikkoja.

Vierailija
139/146 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootko sä ihan daiju? voit sä omaakin järkeä käyttää! jos vieressä on koronaa sairastava niin sillonhan nimenomaan teidän molempien kannattaisi sitä maskia käyttää! mahdollisimman tehokasta maskia.

Antaa hänen sairastua, kun kerta ihan ehdoin tahdoin niin haluaa. Ei se mua haittaa.

Vierailija
140/146 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei maski aiheuta räkää.

jos sulla on flunssa tai korona, voisit vältellä julkisia paikkoja.

Voin kertoa että kyllä muuten aiheuttaa. Olen terveydenhoidossa töissä ja silloin kun saimme sieltä huoltovarmuusvarastosta maskeja niin iho meni naamasta ihan finneille ja alkoi nenä vuotamaan ja yskittämään useita kollegoita kun pidimme niitä. Suorastaan kemikaalien ja homeen haju tuli noista niin selvästi että ei liene ihan heti vaihdettu näitä siellä varastolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän