Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies rakastua yli 30 v. naiseen?

Vierailija
04.06.2015 |

Toki voi rakastaa, jos ovat tavanneet aikaisemmin. Kuitenkin joka puolelta tuntuu tulevan sellaista viestiä, että aidosti mies voi rakastaa vain parikymppistä naista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpön löpön

Vierailija
2/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja halu panna ovat eri asioita. Varmasti voi rakastua, mutta mielummin hän silti parikymppisiä naisia panisi. Tämän viestin olen itsekin av:lla oppinut. Itselläkin 30 kolkuttaa, ahdistaa kun tietää että vaikka nykyinen mies rakastaa, niin rumenen päivä päivältä ja kisakireet parikymppiset ovat tästä lähin sitä silmänruokaa :( Mutta onneksi on sentäs se rakkaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teitä lapsia.

Vierailija
4/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies voi.

Palsta"miesten" mielipiteistä voit viis veisata. Kun ei koskaan tärppää, niin edes puheet ovat suuret. :D

Vierailija
5/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä puhuta nyt vähän toisenlaisista tunteista kuin rakkaudesta? En minä ainakaan nuorena ja kauniina naisena olisi ajatellut, että joku vanhempi mies "rakastaa" minua jos tuo tunne selkeästi perustuu eniten ulkonäkööni ja ikääni. Silloin on kyse himosta, omistamisen halusta ja ehkä parhaimmillaan suojelunhalusta jos mies kokee nuoren naisen olevan erityisen suloinen "särkyvä". Kaikki tunteita jotka eivät tule kauaa säilymään, joten noiden varaan ei kannata haikailla tai rakentaa yhtään mitään.

Vierailija
6/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas mieti yhtään kisakireitä 20-vuotiaita sen parempana. On nimittäin nykypäivän nuorisosta niin moni sen verran plösössä kunnossa.
t. N40

Vierailija
7/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi rakastua ja rakastaa.

Ja mitä ulkonäköön ja ihastumiseen tulee, ainakaan itse en ennen kolmeakymppiä ollut miesten suosiossa puliukkoja lukuunottamatta mutta sen jälkeen iskuyrityksiä on kyllä ollut hämmästyttävän paljon.

Vierailija
8/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, kun naisen viimeinen päivä 29 vuotiaana lähestyy loppuaan, Rakkauskeijut tulee ja vie rakastettavuuden pois, koska sitä on maailmassa rajattu määrä. Aamulla kun herää, mies on jo lähtenyt jonkun kaksikymppisen luo, joka mukisematta ottaa miehen vastaan.

Ilkeitä keijuja nuo Rakkauskeijut, niitä pitäisi saada naisten metsästää iässä 28-30.

Vierailija
9/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:36"]

Mä en taas mieti yhtään kisakireitä 20-vuotiaita sen parempana. On nimittäin nykypäivän nuorisosta niin moni sen verran plösössä kunnossa. t. N40

[/quote]

Minä taas ajattelen, että itse kisakireenä parikymppisenä olin tosi tylsää seuraa. Parikymmentä vuotta myöhemmin tiedän asioista valtavasti enemmän, uskallan sanoa mielipiteeni ja ihan varmasti olen sängyssäkin parempaa seuraa kuin nuorempi versio itsestäni oli.

Vierailija
10/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi sentään.

Vierailija
11/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 30-vuotias onkin Nainen. nuoremmat tyttöjä

Vierailija
12/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. On meitäkin kolmikymppisiä miehiä olemassa, joille kelpaisi 45-50 nainen sekä sänkyyn että seurustelusuhteeseen, jos kemiat natsaa. Just viikko takaperin ihastuin tuonikäiseen naiseen pitkän keskustelun päätteeksi, koska se tapa millä se katsoi mua silmiin... olisin voinut naida ja nuolla siltä istumalta, mutta sillä oli mies.

Vierailija
13/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , itse olen 38 v. ja täytyy sanoa että ikinä ei ole ukot näin kovasti perässä rynniny.Ehkäpä se on sitä että uskaltaa olla oma itsensä eikä pienet tuulet enää heiluta.Eli kaiken a ja o on että olet rohkeasti oma itsesi etkä ajattele kenelle kelpaat, vaan kuka kelpaa sinulle;) 

Vierailija
14/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Miksi edes kysyt? Vain 2-kymppistä voi rakastaa, sen jälkeen ei ole rakkautta.

Vierailija
15/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset. Mies ei todellakaan voi rakastua yli 30-vuotiaaseen naisen. Tästä pitäis syntyä ihan yhteiskunnallista keskustelua, että kaikki alle 30-vuotiaat sinkut ymmärtäis kiirehtiä. Esim. 29-vuotiaana ja 363 päivän iläsenä, jos suhde on vielä tapailuasteella kannattaa joko alkaa katselemaan kissoja sillä silmällä, koska luultavimmin päätyy ikuiseksi sinkuksi tai sitten toivoa, että jonain päivänä rikastuu niin mies voi naida edes rahasta. Sen takia myös on paljon rakkaudettomia yli 30-vuotiaita pariskunta, joista ei kannata miestä syyttää. Hänen on vaan mahdotonta rakastua uudelleen tai ylläpitää rakkautta yli 30-vuotiaaseen naiseen.

Vierailija
16/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään tapauksessa.

rakkaus on alle 25-vuotiaille tarkoitettu jutska.

Vierailija
17/17 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika rauhaan. Rakkaus on omistamisenhalua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi