15v ja 17v seurustelee.
Otsikko kertoo paljon. Täällä eilen kauhisteltiin, koska poikaystäväni on 17v ja minä 15v. Mitä kamalaa siinä on? Siis joo ymmärrän että suojaikäraja on 16v jne, mutta meillä on _vaan_ 2 vuotta ikäeroa niin en usko että tuo suojaikäraja on niin tarkka.
Monet aina kauhistelee meidän ikäeroa, miksi? Ei minua ole kertaakaan painostettu esim. tekemään jotain mitä en haluaisi tms. Tuntuu että ihmiset tuijottaa ihan liikaa sitä suojaikärajaa. Kyllä minä ymmärrän että suojaikäraja on hyvä olla olemassa, mutta meidän ikäeros ei kyllä ole edes paljoa.
Ja ennen kun joku sanoo "muistakaa käyttää ehkäisyä" ,niin käytetään kyllä. Ei me olla tyhmiä. Kortsut on käytössä, ja pillereitä en voi käyttää.
N15
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:44"]Otsikko kertoo paljon. Täällä eilen kauhisteltiin, koska poikaystäväni on 17v ja minä 15v. Mitä kamalaa siinä on? Siis joo ymmärrän että suojaikäraja on 16v jne, mutta meillä on _vaan_ 2 vuotta ikäeroa niin en usko että tuo suojaikäraja on niin tarkka.
Monet aina kauhistelee meidän ikäeroa, miksi? Ei minua ole kertaakaan painostettu esim. tekemään jotain mitä en haluaisi tms. Tuntuu että ihmiset tuijottaa ihan liikaa sitä suojaikärajaa. Kyllä minä ymmärrän että suojaikäraja on hyvä olla olemassa, mutta meidän ikäeros ei kyllä ole edes paljoa.
Ja ennen kun joku sanoo "muistakaa käyttää ehkäisyä" ,niin käytetään kyllä. Ei me olla tyhmiä. Kortsut on käytössä, ja pillereitä en voi käyttää.
N15
[/quote]
Ihan normaali ikäero mun mielestä. Ohi aiheen mutta vähän naurattaa sun nimimerkki, N15. N tarkoittaa naista eli aikuista ihmistä, sinä et ole nainen etkä aikuinen. Miksi ei voi laittaa T15? Mutta eikai sillä niin väliä ole, vähän huvittavaa vaan. :)
Hei kuulostaa kivalta pojalta :) Kaikkea hyvää teille!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:44"]Otsikko kertoo paljon. Täällä eilen kauhisteltiin, koska poikaystäväni on 17v ja minä 15v. Mitä kamalaa siinä on? Siis joo ymmärrän että suojaikäraja on 16v jne, mutta meillä on _vaan_ 2 vuotta ikäeroa niin en usko että tuo suojaikäraja on niin tarkka.
N15
[/quote]
Ihan normaali ikäero mun mielestä. Ohi aiheen mutta vähän naurattaa sun nimimerkki, N15. N tarkoittaa naista eli aikuista ihmistä, sinä et ole nainen etkä aikuinen. Miksi ei voi laittaa T15? Mutta eikai sillä niin väliä ole, vähän huvittavaa vaan. :)
[/quote]
Aika moni täällä laittaa esim. N17 tai N16...ettäh.
M=miespuolinen ja N=Naispuolinen. Ei pidä nussia pilkkua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:33"]Hei kuulostaa kivalta pojalta :) Kaikkea hyvää teille!
[/quote]
Kiitos :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:44"]Otsikko kertoo paljon. Täällä eilen kauhisteltiin, koska poikaystäväni on 17v ja minä 15v. Mitä kamalaa siinä on? Siis joo ymmärrän että suojaikäraja on 16v jne, mutta meillä on _vaan_ 2 vuotta ikäeroa niin en usko että tuo suojaikäraja on niin tarkka.
N15
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Niin laittaa ja joka kerta mua naurattaa. Lapsilla tuntuu olevan hirveä kiire olla aikuinen, tosin olin varmaan itse samanlainen sun iässä. Eikä se ole pilkun viilaamista. Näyttää vaan tosi hassulta, ymmärrät sitten kun olet aikuinen.
Esiaviollinen seksi on syntiä ja siitä joutuu helvettiin.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:44"]Otsikko kertoo paljon. Täällä eilen kauhisteltiin, koska poikaystäväni on 17v ja minä 15v. Mitä kamalaa siinä on? Siis joo ymmärrän että suojaikäraja on 16v jne, mutta meillä on _vaan_ 2 vuotta ikäeroa niin en usko että tuo suojaikäraja on niin tarkka.
N15
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Niin laittaa ja joka kerta mua naurattaa. Lapsilla tuntuu olevan hirveä kiire olla aikuinen, tosin olin varmaan itse samanlainen sun iässä. Eikä se ole pilkun viilaamista. Näyttää vaan tosi hassulta, ymmärrät sitten kun olet aikuinen.
[/quote]
Tytöt on myös naispuolisia, ja pojat miespuolisia. Ei ole tullut mieleen? Vai onko lapset ja teinit joteniin androkyynejä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:44"]Otsikko kertoo paljon. Täällä eilen kauhisteltiin, koska poikaystäväni on 17v ja minä 15v. Mitä kamalaa siinä on? Siis joo ymmärrän että suojaikäraja on 16v jne, mutta meillä on _vaan_ 2 vuotta ikäeroa niin en usko että tuo suojaikäraja on niin tarkka.
N15
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Tytöt on myös naispuolisia, ja pojat miespuolisia. Ei ole tullut mieleen? Vai onko lapset ja teinit joteniin androkyynejä?
Ap
[/quote]
*jotenkin
Ap
Minä olin itse 16 ja poikkis 23. Ennen sitäkin jo poikien kanssa ja ihan omasta tahdosta. Nyt itse 26 ja poikaystävä 25
Minun mielestä 15-vuotias on vielä vähän liian nuori seksin harrastamiseen... Tai monesti sen ikäisenä ajattelee jo olevansa tosi kypsä muttakun siitä pari vuotta menee eteenpäin niin jo alkaa miettiä että olimpas minä hölmö silloin... Toisaalta asiahan ei sinänsä minulle kuulu ja hyvä sentään jos on ehkäisy käytössä, vaikka ainahan sekin voi pettää. Tohon ikäeroon sen verran, että kaksi vuotta ei kyllä ole paljon, mutta kyllähän sen eron tossa huomaa kun toinen on lopettelmassa yläastetta tai vielä kahdeksannella luokalla ja toinen menossa lukion kakkoselle tai kolmoselle esim... Mutta sit kun miettii vaikkapa 20 ja 22v niin ei tossa kyllä mitään ihmeellistä ole
Saat muutan tonnin rahaa, kunhan ilmoitat, poika ystäväsi saa sen maksaa ja saa ehdollista ja pedofiilinleiman loppuiäkseen
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:43"]Minun mielestä 15-vuotias on vielä vähän liian nuori seksin harrastamiseen... Tai monesti sen ikäisenä ajattelee jo olevansa tosi kypsä muttakun siitä pari vuotta menee eteenpäin niin jo alkaa miettiä että olimpas minä hölmö silloin... Toisaalta asiahan ei sinänsä minulle kuulu ja hyvä sentään jos on ehkäisy käytössä, vaikka ainahan sekin voi pettää. Tohon ikäeroon sen verran, että kaksi vuotta ei kyllä ole paljon, mutta kyllähän sen eron tossa huomaa kun toinen on lopettelmassa yläastetta tai vielä kahdeksannella luokalla ja toinen menossa lukion kakkoselle tai kolmoselle esim... Mutta sit kun miettii vaikkapa 20 ja 22v niin ei tossa kyllä mitään ihmeellistä ole
[/quote]
En minä seksiä harrasta sen takia että "jee siinä minä neitsyys, ompa siistii"...joo ei. Olin valmis siihen, enkä ole katunut päätöstäni yhtään. Enkä usko että tulen katumaankaan.
Ap
Itse olin 14v kun aloin seurustella 16v kanssa. Seksi tottakai kiinnosti kumpaakin ja n. puolen vuoden seurustelun ja haparoivien harjoitusten jälkeen päädyttiin sitä harrastamaankin. Oli aivan mahtavaa, kummallakin eka kerta. Nyt olen 31v ja mies 33v, ollaan naimisissa ja meillä on kolme lasta, kumpikaan ei ole pettänyt tässä vuosien mittaan. Voi se mennä näinkin. Olen onnellinen ja elämäni miehen kanssa. Kaikkea hyvää APlle elämään :).
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:48"]Itse olin 14v kun aloin seurustella 16v kanssa. Seksi tottakai kiinnosti kumpaakin ja n. puolen vuoden seurustelun ja haparoivien harjoitusten jälkeen päädyttiin sitä harrastamaankin. Oli aivan mahtavaa, kummallakin eka kerta. Nyt olen 31v ja mies 33v, ollaan naimisissa ja meillä on kolme lasta, kumpikaan ei ole pettänyt tässä vuosien mittaan. Voi se mennä näinkin. Olen onnellinen ja elämäni miehen kanssa. Kaikkea hyvää APlle elämään :).
[/quote]
Kiitos, ja ihana kuulla että teillä menee hyvin :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:44"]Otsikko kertoo paljon. Täällä eilen kauhisteltiin, koska poikaystäväni on 17v ja minä 15v. Mitä kamalaa siinä on? Siis joo ymmärrän että suojaikäraja on 16v jne, mutta meillä on _vaan_ 2 vuotta ikäeroa niin en usko että tuo suojaikäraja on niin tarkka.
N15
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Huoh. En kyllä yhtään epäile että olet 15-vuotias, sen verran jankkausta ilmassa. Kuten sanoin, N tarkoittaa naista. Ja kun luen sun nimimerkin luen sen näin "Nainen 15-vuotta" ja se näyttää hassulta mun mielestä. Ymmärrätkö? Ei ole nyt kyse sukupuolesta, kyllä myös tyttölapset ovat naispuolisia. Mutta en silti kutsu esim. 8-vuotiasta naiseksi vaan tytöksi. En osaa selvemmin tätä enää kirjoittaa. Ei ollut mikään henkiläkohtainen loukkaus. Hyvää elämää sulle ja poikaystävällesi, menkäähän nauttimaan kesästä!
Ymmärrän sinua täysin ap. Itse aloitin seurustelun 15 vuotiaana 18 vuotta täyttävän pojan kanssa. Kotiin en saanut häntä tuoda edes näytille ennen kuin seurustelua oli sinnikkäästi jatkettu vuosi. Vanhempani luulivat häntä "hunsvotiksi" joka vie minut pahoille teille. Oikeasti poika oli jo silloin rauhallisuuden perikuva, ei juonut eikö polttanut, urheili. No, seurustelua jatkettiin ja nyt olemme kihloissa ja suunnittelemme häitä ja omakotitalon ostoa :) t. N22
N22 jatkaa... Ja vanhempani siis nykyään pitävät miestäni mitä parhaimpana vävypoikana :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:51"]Ymmärrän sinua täysin ap. Itse aloitin seurustelun 15 vuotiaana 18 vuotta täyttävän pojan kanssa. Kotiin en saanut häntä tuoda edes näytille ennen kuin seurustelua oli sinnikkäästi jatkettu vuosi. Vanhempani luulivat häntä "hunsvotiksi" joka vie minut pahoille teille. Oikeasti poika oli jo silloin rauhallisuuden perikuva, ei juonut eikö polttanut, urheili. No, seurustelua jatkettiin ja nyt olemme kihloissa ja suunnittelemme häitä ja omakotitalon ostoa :) t. N22
[/quote]
Ennakkoluuloja on varmasti välillä vanhemmalla kun vanhemmalla..no onneksi kaikki kääntyi parhain päin :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:45"]Saat muutan tonnin rahaa, kunhan ilmoitat, poika ystäväsi saa sen maksaa ja saa ehdollista ja pedofiilinleiman loppuiäkseen
[/quote]
Tekisin tämän koska?
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:26"]No miksi sinä täällä jankutat että tuo on ihan ok? Jos se on sinun ja poikaystäväsi mielestä ok ja teillä on mielestänne hyvä suhde niin mitä meidän muiden mielipiteellä on väliä? Täällä todisteleminen kertoo vain siitä että et ole ihan täysin varma onko teillä sittenkään ok suhde tai oliko sittenkään hyvä idea harrastaa seksiä vielä.
[/quote]
Ei, vaan kysyin että _miksi_ jotkut ei hyväksyisi suhdetta. Eilen nimittäin sain paskaa niskaani tuosta, niin jäi kiinnostamaan.
Ap