Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet muuttuvat mulkuiksi kusipäiksi tossa noin neljänkympin kohdalla?

Vierailija
04.06.2015 |

En sano, että kaikki, mutta minulla on nyt näistä aika tuoretta kokemusta ja matalaksi vetää....

Mikä niitä alkaa niin risoa ja kiukuttaa, että koko ajan pitää vain kiukutella ja vittuilla? Toisaalta valitetaan väsymystä ja stressiä, mutta sitten niille ei kuitenkaan tehdä mitään, vain ylipitkiä työpäiviä, omaehtoista valvomista ja unilääkkeitä...?

Jotenkin tämä on nyt kulminoitunut tähän neljänkympin rajapyykkiin? Ei sama ihminen ennen ollut niin kiukkuinen...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemusteni mukaan pari- ja kolmekybäset miehet on just ihanii ja parhaita! <3 Kun mennään sinne 40+ alkaa miehillä hirvee kriiseily ja mahtailu. Musta tuntuu, että ne ahistuu siitä etteivät ole enää mitään vetäviä nuoria testosteronikolleja ja silloin jokin pelko iskee pöksyyn... mikä sitten johtaa kiukutteluun, syyttelyyn, pettämiseen tms. 6-kympin jälkeen miehistä tulee taas jotenkin söpöjä (silleen vaari tyyliin), pehmenevät ja seesteytyvät. <3

Mutta nämä siis vain omia kokemuksiani miehistä. 

T. N32

Vierailija
42/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:43"]Näin näyttää olevan. Naisilla vauhti kiihtyy ja seksuaalisuus usein parhaimmillaan. Miehet muuttuvat valittajiksi, joiden pitää kiukutella jokaisesta pikkuasiasta... En ymmärrä, mutta olen huomannut saman.
[/quote]
paska puhetta,meidän akalta ei saa pillua ollenkaan ja muutenkin on jatkuvasti kiukkuinen eikä osaa puhua normaalisti,joko huutaa tai vittumaiseen sävyyn naljailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinen mies vihdoinkin tajuaa, että naiset on tyhmiä, kaikki.

Vierailija
44/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on aika paljolti juuri nelikymppisten harteilla. On kokemusta ja jaksaa vieä painaa pitkiä päiviä. Parisuhde on siinä vaiheessa että se jo ehkä aika väljähtänyt ja tuntee kaipuuta siihen aikaan kun vaimokin oli vielä halukas seksiin. Toisaalta huomaa että fyysisesti parhaat vuodet ovat jo jäämässä taakse, vielä pitäisi ottaa ilo irti kun pystyy. Itse olen ainakin huomannut että olen melko kyyninen inhorealisti, aina tulee varauduttua siihen että asiat menee pieleen.

t,mies44v

Vierailija
45/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:49"]

Kun nelikymppisen miehen seksinnälkä ja kyky alkaa iän, stressin ja ruuhkavuosien opettamana rauhallisemman tahdin vuoksi hiipumaan, pääsevät naiset vasta vauhtiin. He ovat hyväksyneet olevansa kauniita ja seksikkäitä vaikka eivät fotoshopatuille supermalleille näytäkään ja oppineet mistä pitävät ja uskaltavat sen sanoa. Kun mies on 15-vuotiaasta asti ollut puutteessa ja kuullut olevansa pervo halutessaan kokeilla jotain uutta, saa hän nyt kuulla olevansa pihtari ja naisensa olevan kyllästynyt heidän kaavamaiseen seksielämään. Vähemmästäkin alkaa jurppimaan.

[/quote]

Nelikymmppiseksi mennessä on jo oppinut sen että kun nainen pyytää jotain palvelusta ja vihjailee että tehdään sitten illalla jotain kivaa peiton alla, niin se on varma merkki siitä että naisella on illalla migreeni. Voi todeta pyyntöön että katsotaan joskus myöhemmin, samalla ehkä pelastaa vaimon siltä päänsäryltä.

Vierailija
46/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi tuossa iässä kyllä on ja elämäämsä tulee arvioitua uudelleen. Tyytymättömyys saattaa toki purkautua negatiivisesti, mutta myös positiivisesti. Ei voi yleistää kaikkien olevan samanlaisia ja toimivan samalla tavalla. Itse olen leppoistunut ja tullut sosiaalisemmaksi.

Vierailija
47/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 11:34"] Huomaa, että kaikki ei enää menekään kuten nuorena eikä olekaan enää niin haluttava tai huomiota keräävä naisten keskuudessa kuin nuorempana.

[/quote]

Niitä miehiä on hyvin vähän jotka ovat kokeneet koskaan olleensa naisten keskuudessa suosittuja ja ne jotka ovat suosittuja, niin se ei todellakkaan lopu 40 vuotiaana, vaan jatkuu vielä 60 vuotiaanakin.

Sen sijaan 40 vuotiaana tajuaa että ei tämä elämä tästä enään parane, mitään suurta ei voi enää saavuttaa ja edessä on vain alamäkeä.

Vierailija
48/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

APua.. Olen miettinyt, että mikä ihme mun miestä vaivaa kun on koko ajan niin kiukkunen. Ikää miehellä vasta 36, joten ei kai pappautuminen noin aikasin ala..?? On koko ajan kärttynen ja kaikki on aina väärin ja huonosti. 

Vierailija
49/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:43"]Näin näyttää olevan. Naisilla vauhti kiihtyy ja seksuaalisuus usein parhaimmillaan. Miehet muuttuvat valittajiksi, joiden pitää kiukutella jokaisesta pikkuasiasta... En ymmärrä, mutta olen huomannut saman. [/quote] paska puhetta,meidän akalta ei saa pillua ollenkaan ja muutenkin on jatkuvasti kiukkuinen eikä osaa puhua normaalisti,joko huutaa tai vittumaiseen sävyyn naljailee.

[/quote]

Sama havainto, joudun alavariinsa huomauttelemaan 40+ vaimolleni, että älä huuda minulle ja että tässä asiassa ei ole mitään syytä kiivastumiselle jne. Tuntuu että mitään ei voi sanoa ilman että toinen saa siitä jonkulaisen kilarin. Saapa nähdä kauonko viitsin vielä katella tuota. Ehkä tässä nyt odotellaan vielä että tuo nuorinkin lapisi kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
50/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:41"]

Meitä on moneksi. Itse olen (mielestäni) ensimmäistä kertaa eläissäni aika mukava ja rauhallinen mies nyt kun olen reilusti nelikymppinen.

[/quote]

Minun kokemukseni naisena on, että vasta nelikymppisenä miehet alkavat olla ihan ok.

Vierailija
51/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:21"]

APua.. Olen miettinyt, että mikä ihme mun miestä vaivaa kun on koko ajan niin kiukkunen. Ikää miehellä vasta 36, joten ei kai pappautuminen noin aikasin ala..?? On koko ajan kärttynen ja kaikki on aina väärin ja huonosti. 

[/quote]

Vieläkö on siksiä usietä kertoja viikossa ja se on molemmin puolin tyydyttävää? Itse tulen ainakin kiukkuiseksi jos joudun olemaan ilman seksiä, siksi harrastankin seksiä yksin, jotta pää pysyy kasassa.

Vierailija
52/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mitään tarvetta miellyttää naisia. Neljänkympin jälkeen "voimasuhteetkin" tasoittuu kummasti parisuhdemarkkinoilla...

Vierailija
53/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:38"]

En sano, että kaikki, mutta minulla on nyt näistä aika tuoretta kokemusta ja matalaksi vetää....

Mikä niitä alkaa niin risoa ja kiukuttaa, että koko ajan pitää vain kiukutella ja vittuilla? Toisaalta valitetaan väsymystä ja stressiä, mutta sitten niille ei kuitenkaan tehdä mitään, vain ylipitkiä työpäiviä, omaehtoista valvomista ja unilääkkeitä...?

Jotenkin tämä on nyt kulminoitunut tähän neljänkympin rajapyykkiin? Ei sama ihminen ennen ollut niin kiukkuinen...

[/quote]

Kuvailit juuri minun mieheni! Töissä on hirveä stressi, mitään ei jakseta tehdä ja ainaista väsymystä valitellaan. Pystyisi itse hyvin vaikuttamaan työasioihinsa, tai vaikka vaihtamaan töitä, mutta ei tee asialle mitään. Ärsyttävää...

Vierailija
54/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menopaussi oireita

Vierailija
55/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että tavallinen mitään kyseenalaistamaton tallukka tajuaa tulleensa jymäytetyksi vasta tuossa 35-40v korvilla. Kaikki se vaivannäkö mitä teki, otti hirveästi velkaa, riiasi jotain naista ja taipui nuolemaan vaikka omia kannikoitaan että saisi hänet ei siltikään tehnyt hänestä onnelista eikä se oikeasti edes ollut sitä mitä hän elämältään halusi.

Se piti vaan tehdä koska ryhmäpaine ja homottelu ja kaikki oman ajattelun ja omien tunteidensa kuuntelu piti tukahduttaa.

Tiedän tämän koska olen mies, ja olen aina ollut se oddball joka tekee niinkuin itsestä oikealta tuntuu ja joka on ihmetellyt muiden sokeaa ja kyseenalaistamatonta elämäntyyliä.

Vierailija
56/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei seiso enää ja vituttaa.

Vierailija
57/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillu enää kiinnosta entiseen tapaa, ei tarvitse miellyttää ketään, ei ainakaan naisia. Naisilla taas peli ohi jo tuossa iässä, joten pelimerkit on ns jaettu uudelleen ja moni 40-vuotias mies on jo eronnut montakin kertaa ja tunnistaa naistyyppejä helposti. Eivät lankea esim rahanahneisiin horatsuihin, joihin vielä 20-vuotiaana olisivat langenneet nopeasti.

Vierailija
58/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:21"]

[/quote]

Meillä alkoi vuosi sitten, miehen ollessa 36.

28

Vierailija
59/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:49"]

Johtuu siitä että tavallinen mitään kyseenalaistamaton tallukka tajuaa tulleensa jymäytetyksi vasta tuossa 35-40v korvilla. Kaikki se vaivannäkö mitä teki, otti hirveästi velkaa, riiasi jotain naista ja taipui nuolemaan vaikka omia kannikoitaan että saisi hänet ei siltikään tehnyt hänestä onnelista eikä se oikeasti edes ollut sitä mitä hän elämältään halusi.

Se piti vaan tehdä koska ryhmäpaine ja homottelu ja kaikki oman ajattelun ja omien tunteidensa kuuntelu piti tukahduttaa.

Tiedän tämän koska olen mies, ja olen aina ollut se oddball joka tekee niinkuin itsestä oikealta tuntuu ja joka on ihmetellyt muiden sokeaa ja kyseenalaistamatonta elämäntyyliä.

[/quote]

Hienoa. Tosin minunkin mieheni piti omien sanojensa mukaan olla juuri tällainen. Tällä hetkellä mielestäni kuitenkin loogisin selitys mm. lapsen haluamiselle, vaikka se on täydellisessä ristiriidassa sen kanssa mitä mies muuten elämältään kertoo haluavansa, on ihan se halu suorittaa samat asiat joita ympärilläänkin näkee. Epäilen siis mieheni hakevan lapsen/perheen kautta lähinnä oman statuksensa kohoamista työyhteisössä tmv.

28

Vierailija
60/60 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:03"]

Ei pillu enää kiinnosta entiseen tapaa, ei tarvitse miellyttää ketään, ei ainakaan naisia. Naisilla taas peli ohi jo tuossa iässä, joten pelimerkit on ns jaettu uudelleen ja moni 40-vuotias mies on jo eronnut montakin kertaa ja tunnistaa naistyyppejä helposti. Eivät lankea esim rahanahneisiin horatsuihin, joihin vielä 20-vuotiaana olisivat langenneet nopeasti.

[/quote]

MITÄ!? :D Salli mun nauraa. Just nimenomaan näihin rahanahneisiin naisiin eronneet vanhemmat miehet haksahtaa uudelleen. Katsos kun on saatava nätti parikymppinen typy hinnalla millä hyvänsä. Ja nuori typy lähes jokaisessa tapauksessa todellakin haluaa päästä käsiksi vanhan miehen rahoihin ja valmiiksi pedattuun elämään! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme