Vallankäyttöä seksillä?
Mies keksii mitä typerämpiä syitä olla harrastamatta seksiä. Tiedän kyllä että on stressiä joka vaikuttaa ja mun puutteessa olo kiristää välejä. Tällä viikolla ehdotin 3 kertaa ja aina jotain. En enää kehtaa tyrkyttää itseeni kun ei kerran kelpaa. Onko tää hänen puoleltaan pelkkää kiusantekoa? Kuulemma haluja on n.3 kertaa viikossa.
Mulla vuosia sitten pillerit vei halut. Seksiä oli silti säännöllisesti viikottain. Hän olisi halunnut useammin ja väittää että hän kärsi silloin puutteesta. Kokoajanko olis pitäny panna. Ei hän puutteessa ollu, mut mää olen. Oviksen aikaan tekee nykyään mieli hirveesti ja aina silloin on jotain miksi ei käy. Mä kyllä muutoin annan kun hän haluaa, vaikka en niin kiimassa oliskaan. Eihän meillä olis seksiä muutoin ollenkaan. Mulla on itsetunto huono ja tää pakkien saaminen ei ainakaan helpota tilannetta. Mä oon monta kertaa sanonu etten olis syöny pillereitä jos olisin tiennyt miten ne vaikuttaa. Sitähän ei huomaa käytössä kun niihin tottuu. Kun lopettaa ni halut tulee ryminällä ja tajuaa mitä ne tekee. Ja tosiaan meillä oli seksiä useasti silti. Koska mä kyllä voin panna myös toisen oloa helpottaakseni ja onhan se kivaa. Aika lapsellista vallankäyttöä jos tää nyt sitä on. Sit ku mä lakkaan kyselemästä ni saa nähdä kauanko liitto pysyy pystyssä ku ri oo läheisyyttä, ei seksiä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas ikäviä kommentteja. Jos naisen ON syötävä pillereitä, ja ne vie halut, niin minkäs teet? Naisen vika , nainen tahalleen ilkeä jne jne
Nytkö sitten mies kostaa? Nainen kuitenkin suostunut seksiin vaikkei ole niin halunnut, mutta päinvastoin ei sitten käykkään! Just joo teitä miehiä.
No onko se sitten miehen vika, jos mies ei halua?
ON TIETYSTI, KENESMUUn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas ikäviä kommentteja. Jos naisen ON syötävä pillereitä, ja ne vie halut, niin minkäs teet? Naisen vika , nainen tahalleen ilkeä jne jne
Nytkö sitten mies kostaa? Nainen kuitenkin suostunut seksiin vaikkei ole niin halunnut, mutta päinvastoin ei sitten käykkään! Just joo teitä miehiä.
No onko se sitten miehen vika, jos mies ei halua?
ON TIETYSTI, KENESMUUn?
Kyllä mies haluaa. Mutta on kiva mullitella ja samalla jäädä ilman.
Kaikkia ei vaan seksi kiinnosta. Onko pikkulapsiarkea ja hoitaako yksin kodin ja lapset? Töissä? Stressiä, unettomuutta? Ei sillon haluta.