Miksi olet sunnuntaiaamuna seitsemältä hereillä?
Minä itse heräsin jo viiden maissa, uni vaan loppui kesken.
Kommentit (152)
Herään luonnostani ennen aamukuutta.
Heräsin ennen puolta seitsemää. Nyt odotan, että muut heräävät, niin voin laittaa kahvia.
Nenä oli tukossa ja masentaa. Taas ensi viikolla vain palstailua. Valis
Menin nukkumaan jumalattomassa jurrissa ja sitten heräsin liian aikaisin.
Taaperon takia useimpina aamuina noustaan klo kuusi, joskus jo neljältä.
Pentu herää joka aamu kuuden jälkeen niin pakko herätä leikkimään kaveriksi.
En ole nukkunut sekuntiakaan. Kärsin kroonisessta unettomuudesta, tinnituksessta ja unirytmin täydellisestä puuttumisesta. Ei tarvinne sanoa etten ole työelämässä.
Menen arkisin töihin seitsemäksi. Työmatkan takia pitää herätä viimeistään klo 5.45. Ei ehdi viikonlopun ainana rytmi muuttua, joten siksi olen nyt jo hereillä. Saa juoda aamukahvit pitkän kaavan mukaan, kivaa.
Nukun äärimmäisen harvoin yli kahdeksaan. Tänäänkin heräsin jo 6.30. Perheessämme on pieniä lapsia.
Nukuin peräti kuuteen , ihan poikkeuksellista! Yleensä kivut herättää ennen viittä.
Toisaalta nämä 3+ tuntia omassa rauhassa on ihanaa. Takkatuli, aamiainen, äänikirja tai leffa netflixistä
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ennen puolta seitsemää. Nyt odotan, että muut heräävät, niin voin laittaa kahvia.
Miksi pitää odottaa? Kai sitä kahvia voi yksinkin juoda?
Vierailija kirjoitti:
Taaperon takia useimpina aamuina noustaan klo kuusi, joskus jo neljältä.
Kiitän Luojaani, että saan elellä yksin eikä enää ole minkään näköisiä häiritseviä taapertajia.
Työstressi herätti kuudelta. Avasin läppärin ja tein pari juttua alta pois maanantailta.
Vierailija kirjoitti:
Herään luonnostani ennen aamukuutta.
Samoin. Rakastan rauhallisia viikonloppuaamuja. Pannu kahvia, äänikirja, neulontaa. Pesukone ja tiskikone päälle, joskus lounaan valmistelua. Parin tunnin päästä lenkille. Kun tulen kotiin, perhe alkaa heräilemään.
Vauvan takia. Aion kyllä vielä jatkaa unia
Traktori tekee pihassa lumitöitä ja siihen heräsin.
koska menin nukkumaan jo kymmeneltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää odottaa? Kai sitä kahvia voi yksinkin juoda?
He heräisivät kahvinkeittimen ääniin.
Yritän tässä vielä saada unen päästä kiinni
Herään aina aikaisin. Menen kyllä ajoissa nukkumaankin 😊