Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 3 vuoden sivusuhde päättyi

Vierailija
21.12.2024 |

Halusin kertoa jollekin, en ole voinut koko suhteesta kenellekään kertoa. 

Suhde päättyi jatkuvaan arvoristiriitaan, syyllisyyteen, huonoon omatuntoon ja mies jätti minut kun hän ei enää jaksanut näitä raskaita tunteitani, joista olin hänelle avoin. 

Kiihkeää oli enkä kadu koska oma aviomieheni petti minua törkeällä tavalla jo aiemmin, minkä annoin anteeksi. Haksahdin itse tähän nyt päättyneeseen sivusuhteeseen koska ihastuin... Ihastuminenkin on nyt oikeastaan ohi ja niin paljon muhinoitu että se riittää lopuksi elämäkseni. 

En aio näin toimia enää ikinä enkä silti kadu. 

Olo on päällimmäisenä kevyt ja helpottunut kun juttu on ohi. Hieman suruakin mutta ihana helpotus ja keventynyt olo päällimmäisenä. 

Halusin jollekin kertoa. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mietin miten tämä ex-sivusuhdekumppani voi nyt. Tiedän et minä en oo oikea ihminen häntä tukemaan on pidettävä etäisyys. Silti se käy mielessä. Tiedän et ikävöin häntä vielä, niin upea tyyppi, mutta olen onneksi päällimmäisenä nyt onnellinen kun pitkä säätäminen on ohi. 

Ap

Vierailija
2/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku sanoa mulle jotain tästä? Vähän kuin ystävänä. Kun en voi irl tästä puhua.. 

Tuli tarve kertoa asia, kun se on nyt ohi.   

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta

Vierailija
4/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta

Vaan kun ei ole. Meinaatko ettei tällaista voi ikinä kenellekään tapahtua? 

Ap 

Vierailija
5/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tähän aika vaikea kommentoida. Ehkä niitä näitä kirjoitan. Onko teillä miehesi kanssa kaikki ihan hyvin kuitenkin nykyään?

Vierailija
6/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme lopun aikoja.

Vierailija
7/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli paska ukko.  Mutta niinhän ne kaikki.

Vierailija
8/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ja kuuntelin mitä kerroit - ihan ystävänä

Vierailija
9/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku koko maailmalle sitten kerralla? Hyvä niin....helpottiko...mee keittää kaffet ja san samalla sille ukolles et se nyt tasapeli...

Vierailija
10/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se ristiin paneskelu ja keskittykää vaikka luonnossa liikkumiseen.

Vierailija
11/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vituttttaa miesystävän vaimo. Tunkemassa nenänsä joka paikkaan.

Vierailija
12/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sait purettua tuota sydämeltäsi. Ei ole hyvä kantaa kaikkea yksin, jos ja kun jokin asia mielessä liikkuu.

Vierailija
13/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oli paska ukko.  Mutta niinhän ne kaikki.

Lievää suurempaa yleistystä...jos o paska ni sitten siinä samalla kaikki? Kiva tietää mitä mustakin aattelet!

Vierailija
14/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tähän aika vaikea kommentoida. Ehkä niitä näitä kirjoitan. Onko teillä miehesi kanssa kaikki ihan hyvin kuitenkin nykyään?

Joo mieheni kanssa on kaikki ihan hyvin nykyään. Ja kun nyt pääsin irti tästä sivusuhdejutusta, aion käyttää energiaani vielä lisää mieheeni. Meillä on 2 kotona asuvaa lasta ja perhe-elämä on sujuvaa lämpimän huumorin täyteistä. 

Kiitos kun luitte ja kuuntelitte! 

Ap 

Vierailija
15/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi oo vähän niinku luonnossa liikkumista?

Vierailija
16/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä :D Näin on suunnitelmissa... :) 

Ap 

Vierailija
17/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vituttttaa miesystävän vaimo. Tunkemassa nenänsä joka paikkaan.

Koska täällä tykätään yleistäää....eiks ne kaikki?

Vierailija
18/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mieheni kanssa on kaikki ihan hyvin nykyään. Ja kun nyt pääsin irti tästä sivusuhdejutusta, aion käyttää energiaani vielä lisää mieheeni. Meillä on 2 kotona asuvaa lasta ja perhe-elämä on sujuvaa lämpimän huumorin täyteistä. 

Kiitos kun luitte ja kuuntelitte! 

Ap 

Elämä on. Ihan fiksua avautua ja purkaa sydäntään täällä anonyymisti. Ei tosiaankaan ole tarpeen tai hyväksi tuosta avautua puolisolle jollei erityistä syytä sitten synny.

Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi. Muista kumminkin välittää itsestäsi myös, mitä se sitten sinulle tarkoittaakaan.

Vierailija
19/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tarvettasi purkaa ajatuksiasi ja minä voin sanoa pari sanaa ikäänkuin ystävänä ja itse eronneena ja onnellisena;

Tuntuu oikeastaan järkyttävältä lukea, että eletään kaksoiselämää ja vieläpä noin kauan. Ehkä nyt saisit rohkeutta erota. Mielestäni tuo syö kaiken kauniin ja mielekkään virallisesta suhteesta. Ei ero ole maailmanloppu, vaan pakottaa ottamaan vastuun omasta elämästä ja samalla tarjoaa mahdollisuuden olla aidosti vapaa ja onnellinen. En pystyisi katsomaan puolisoani silmiin pitkän sivusuhteen jälkeen. 

20/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pääsit eroon. Nyt uuteen vuoteen itseesi panostaen ja siten, että voit oikeasti arvostaa itseäsi.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi