Mun 3 vuoden sivusuhde päättyi
Halusin kertoa jollekin, en ole voinut koko suhteesta kenellekään kertoa.
Suhde päättyi jatkuvaan arvoristiriitaan, syyllisyyteen, huonoon omatuntoon ja mies jätti minut kun hän ei enää jaksanut näitä raskaita tunteitani, joista olin hänelle avoin.
Kiihkeää oli enkä kadu koska oma aviomieheni petti minua törkeällä tavalla jo aiemmin, minkä annoin anteeksi. Haksahdin itse tähän nyt päättyneeseen sivusuhteeseen koska ihastuin... Ihastuminenkin on nyt oikeastaan ohi ja niin paljon muhinoitu että se riittää lopuksi elämäkseni.
En aio näin toimia enää ikinä enkä silti kadu.
Olo on päällimmäisenä kevyt ja helpottunut kun juttu on ohi. Hieman suruakin mutta ihana helpotus ja keventynyt olo päällimmäisenä.
Halusin jollekin kertoa.
Kommentit (37)
Haluaako joku sanoa mulle jotain tästä? Vähän kuin ystävänä. Kun en voi irl tästä puhua..
Tuli tarve kertoa asia, kun se on nyt ohi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta
Vaan kun ei ole. Meinaatko ettei tällaista voi ikinä kenellekään tapahtua?
Ap
On tähän aika vaikea kommentoida. Ehkä niitä näitä kirjoitan. Onko teillä miehesi kanssa kaikki ihan hyvin kuitenkin nykyään?
Kylläpä oli paska ukko. Mutta niinhän ne kaikki.
Luin ja kuuntelin mitä kerroit - ihan ystävänä
Niinku koko maailmalle sitten kerralla? Hyvä niin....helpottiko...mee keittää kaffet ja san samalla sille ukolles et se nyt tasapeli...
Lopettakaa se ristiin paneskelu ja keskittykää vaikka luonnossa liikkumiseen.
Minua vituttttaa miesystävän vaimo. Tunkemassa nenänsä joka paikkaan.
Hyvä että sait purettua tuota sydämeltäsi. Ei ole hyvä kantaa kaikkea yksin, jos ja kun jokin asia mielessä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli paska ukko. Mutta niinhän ne kaikki.
Lievää suurempaa yleistystä...jos o paska ni sitten siinä samalla kaikki? Kiva tietää mitä mustakin aattelet!
Vierailija kirjoitti:
On tähän aika vaikea kommentoida. Ehkä niitä näitä kirjoitan. Onko teillä miehesi kanssa kaikki ihan hyvin kuitenkin nykyään?
Joo mieheni kanssa on kaikki ihan hyvin nykyään. Ja kun nyt pääsin irti tästä sivusuhdejutusta, aion käyttää energiaani vielä lisää mieheeni. Meillä on 2 kotona asuvaa lasta ja perhe-elämä on sujuvaa lämpimän huumorin täyteistä.
Kiitos kun luitte ja kuuntelitte!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi oo vähän niinku luonnossa liikkumista?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä :D Näin on suunnitelmissa... :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua vituttttaa miesystävän vaimo. Tunkemassa nenänsä joka paikkaan.
Koska täällä tykätään yleistäää....eiks ne kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mieheni kanssa on kaikki ihan hyvin nykyään. Ja kun nyt pääsin irti tästä sivusuhdejutusta, aion käyttää energiaani vielä lisää mieheeni. Meillä on 2 kotona asuvaa lasta ja perhe-elämä on sujuvaa lämpimän huumorin täyteistä.
Kiitos kun luitte ja kuuntelitte!
Ap
Elämä on. Ihan fiksua avautua ja purkaa sydäntään täällä anonyymisti. Ei tosiaankaan ole tarpeen tai hyväksi tuosta avautua puolisolle jollei erityistä syytä sitten synny.
Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi. Muista kumminkin välittää itsestäsi myös, mitä se sitten sinulle tarkoittaakaan.
Ymmärrän tarvettasi purkaa ajatuksiasi ja minä voin sanoa pari sanaa ikäänkuin ystävänä ja itse eronneena ja onnellisena;
Tuntuu oikeastaan järkyttävältä lukea, että eletään kaksoiselämää ja vieläpä noin kauan. Ehkä nyt saisit rohkeutta erota. Mielestäni tuo syö kaiken kauniin ja mielekkään virallisesta suhteesta. Ei ero ole maailmanloppu, vaan pakottaa ottamaan vastuun omasta elämästä ja samalla tarjoaa mahdollisuuden olla aidosti vapaa ja onnellinen. En pystyisi katsomaan puolisoani silmiin pitkän sivusuhteen jälkeen.
Hyvä, että pääsit eroon. Nyt uuteen vuoteen itseesi panostaen ja siten, että voit oikeasti arvostaa itseäsi.
🇺🇦🇮🇱
Tällä hetkellä mietin miten tämä ex-sivusuhdekumppani voi nyt. Tiedän et minä en oo oikea ihminen häntä tukemaan on pidettävä etäisyys. Silti se käy mielessä. Tiedän et ikävöin häntä vielä, niin upea tyyppi, mutta olen onneksi päällimmäisenä nyt onnellinen kun pitkä säätäminen on ohi.
Ap